Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (19)Коростенська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>K=соціологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1908
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Журнал выходит с 1996г.
2.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Вісник Книжкової палати - 2006г.,N 9 (Введено оглавление)
4.

Яроцький Л. В. Соціологія релігії/Л. В. Яроцький. - 2004
5.

Reading Between the Lines/сomp. by Amanda Konradi, Martha Schmidt. - 2001
6.

Іванченко А. В. Соціалізація і соціальне виховання/А. В. Іванченко, А. А. Сбруєва, О. М. Дікова-Фаворська. - 2006
7.

Методичні рекомендації щодо підвищення соціальної активності місцевих спільнот/Ю. І. Саєнко [та ін.]. - 2006
8.

Бурлачок В. Ще раз стосовно: "Що таке суспільство?"/В. Бурлачок // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.5
9.

Суїменко Е. Соціальний та індивідуальний способи матеріально-виробничої життєдіяльності людей/Е. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.20
10.

Рязанова Л. Феномен "зірки" в сучасній масовій культурі (функціональний аналіз)/Л. Рязанова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.54-70
11.

Хмелько В. Становлення громадян України до її вступу до Євросоюзу і НАТО і їхні оцінки своєї обізнаності стосовно цих організацій/В. Хмелько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.71-87
12.

Даниленко О. Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів /О. Даниленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.110-123
13.

Горбачак О. Комп"ютерна обробка текстів у якісних та кількісних соціологічних дослідженнях/О. Горбачак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.124-133
14.

Мартинюк І. Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів/І. Мартинюк, Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.134-152
15.

Пилипенко В. Людина за ринкових умов: вербальна поведінка та оцінка реформ/В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.153-165
16.

Арбеніна В. Над чим працюють соціологи України (за результатами контент-аналізу матеріалів "Харківських соціологічних читань")/В. Арбеніна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.166-176
17.

Злобіна О. Стиль життя і соціальні типи особистості/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.186-187
18.

Бойко Н. Процес інформатизації як демократична складова стилю життя сучасної молоді/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.193-196
19.

Тарапатова Н. Про європейський вектор розвитку університетських організацій: на шляху до впровадження "європейської" моделі?/Н. Тарапатова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.203-207
20.

Степанченко В. Громадянське суспільство як дискурс та соціальний нормативрий порядок у соціології Джефрі Александера/В. Степанченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.5-23
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)