Пошуковий запит: <.>S=Засоби масової інформації<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Моргун В.Ф. Наклеп як багатовимірне етико-психологічне явище/В. Ф. Моргун // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 1.-С.60-65. -(Далі буде)
|
>2.
| Дубов Д. Засоби масової інформації як якісно нові суб'єкти політичних комунікацій/Д. Дубов // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 1.-С.57-65
|
>3.
| Подаряща О. Розроблення проблеми соціокультурної ролі засобів масової інформації західними культурологами/О. Подаряща // Вісник книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007,N N 6.-С.40-42
|
>4.
| Матвеева Л.В. Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации"/Л. В. Матвеева // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 1.-С.119-132
|
>5.
| Здіорук С.І. Роль ЗМІ у пропагуванні психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед молоді/С. І. Здіорук // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 11.-С.80
|
>6.
| Трухачов О. Принцип зворотного звя"зку в українській політичній комунікації/О. Трухачов ; О. Трухачев // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.69-75
|
>7.
| Приступенко Т. Засоби масової інформації - частина політичних реалій/Т. Приступенко // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.34-40
|
>8.
| Іванов В. Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.41-50
|
>9.
| Чамара В. Укрінформ: рядки біографії/В. Чамара // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.164-177
|
>10.
| Ровинская Т. Методы воздействия СМИ на общественное сознание/Т. Ровинская // Мировая экономика и международные отношения. -М.:Наука, 2008,N N 6.-С.100-103
|
>11.
| Розвиток медіа в Європі та Україні: орієнтири для порядку денного/упоряд. О. Сушицька. - 2008
|
>12.
| Дюжев Д.В. Специфика формирования информационного общества в Украине: история и современность/Д. В. Дюжев // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 2.-С.130 - 135
|
>13.
| Кушнарьов С.В. Вплив засобів масової інформації на формування правосвідомості неповнолітніх: зарубіжний та вітчизняний досвід/С. В. Кушнарьов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2009,N N 2.-С.24-31
|
>14.
| Емелин В. А. "Квантовая механика" телевидения/В. А. Емелин, А. Ш. Тхостов // Вопросы философии. -М.:Наука, 2011,N N 11.-С.27-36
|
>15.
| Зливков В. Українські ЗМІ: проблема маніпулювання свідомістю/В. Зливков // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.84-90
|
>16.
| Баришполець О. Лжеінформація в комунікаційних процесах/О. Баришполець // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.91-100
|
>17.
| Мироненко Г. Оптимізація часового існування підлітків в умовах масово-комунікаційного впливу/Г. Мироненко // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.108-115
|
>18.
| Тишевська-Шапошник О. Формування позитивного туристичного іміджу харківського регіону в ЗМІ/О. Тишевська-Шапошник // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 1.-С.28-29
|
>19.
| Шпак В. Друковані засоби масової інформації в контексті формування наіонального інформаційного простору/В. Шпак // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 9.-С.3-5
|
>20.
| Копилова Л. Висвітлення у друкованих ЗМІ запуску першого штучного супутника Землі/Л. Копилова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2015,N N 11
|
|
|