Пошуковий запит: <.>S=Педагоги українські<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 156
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Калуська Л. В. Видатні українські педагоги/Любомира Калуська. - 2008
|
>2.
| Калініченко Н. І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи/Н. Калініченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1.-С.50-54
|
>3.
| Із поглядом у майбутнє // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1.-С.79-80
|
>4.
| Калініченко Н. І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи/Н. Калініченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1/2.-С.50-54
|
>5.
| Із поглядом у майбутнє // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1/2.-С.79-80
|
>6.
| Сухомлинська О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей/О. Сухомлинська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.3-7
|
>7.
| Дічек Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського/Н. Дічек // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.8-11
|
>8.
| Кузьмінський А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка/А. Кузьмінський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.12-13
|
>9.
| Захаренко С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання/С. Захаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.14-17
|
>10.
| Біда О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня/О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.17-19
|
>11.
| Чжу Сяомань Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві/Сяомань Чжу // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.20-22
|
>12.
| Хархан Г.Д. Виховання сім'янина в педагогічній спадщині А. С. Макаренка/Г. Д. Хархан // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 1.-С.66-71
|
>13.
| Гартманн Е. В. О. Сухомлинський: критик радянської та капіталістичної системи. Новий погляд на спадщину класика педагогіки/Е. Гартманн // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 1.-С.32-37
|
>14.
| Сьомі академічні читання пам'яті професора Віталія Стріхи // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 5/6.-С.102-108
|
>15.
| Фролов А. Людина в системі виробництва: "соціальний капітал" Ф. Фукуями і "господарювання" А. С. Макаренка/А. Фролов // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.35-37
|
>16.
| Ходанич П. Михайло Лучкай і проблеми підручника рідної мови в шкільництві Закарпаття першої половини XIX ст./П. Ходанич, Л. Ходанич // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.38-42
|
>17.
| Іващенко В. Педагогічна спадщина М. О. Корфа у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/В. Іващенко // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.42-46
|
>18.
| Рапіна Л. Педагогічні читання на Черкащині: В. О. Сухомлинський і О. А. Захаренко/Л. Рапіна // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.47-48
|
>19.
| Чуткий А. Зміна традиції у системі вищої освіти України в першій третині ХХ ст. крізь призму біографії однієї особи/А. Чуткий // Історичний журнал. -К.:Вища школа, 2010,N N 1/3.-С.263-275
|
>20.
| Сухомлинська О. Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим/О. Сухомлинська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 9.-С.13-17
|
>21.
| Антонець М. Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/М. Антонець // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 9.-С.18-21
|
>22.
| Городецька О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині/О. Городецька // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 12.-С.49-53
|
>23.
| Міхно О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження)/О. Міхно // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 4.-С.32-37
|
>24.
| Бондарчук О. Життєвий і творчий шлях професора М. Ф. Даденкова/О. Бондарчук // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 4.-С.37-40
|
>25.
| Рогова П. Біобібліографія К. Д. Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки/П. Рогова, А. Доркену // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 4.-С.40-42
|
>26.
| Мамчур Л. Погляди В. Сухомлинського на розвиток комунікативної здатності та зв'язного мовлення молодших школярів/Л. Мамчур // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.53-55
|
>27.
| Литвин Л. Проблема вільного розвитку особистості у теоріях Р. Штайнера і В. О. Сухомлинського/Л. Литвин // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.55-58
|
>28.
| Логачевська С. Творче використання спадщини В. О. Сухомлинського/С. Логачевська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 10.-С.23-27
|
>29.
| Федірко А. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського під час навчальних екскурсій з краєзнавства/А. Федірко // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2011,N N 1.-С.44-47
|
>30.
| Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка/С. Захаренко, О. Захаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.18-22
|
|
|