Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагоги українські<.>
Загальна кількість знайдених документів : 156
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-156 
1.

Калуська Л. В. Видатні українські педагоги/Любомира Калуська. - 2008
2.

Калініченко Н. І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи/Н. Калініченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1.-С.50-54
3.

Із поглядом у майбутнє // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1.-С.79-80
4.

Калініченко Н. І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи/Н. Калініченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1/2.-С.50-54
5.

Із поглядом у майбутнє // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1/2.-С.79-80
6.

Сухомлинська О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей/О. Сухомлинська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.3-7
7.

Дічек Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського/Н. Дічек // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.8-11
8.

Кузьмінський А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка/А. Кузьмінський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.12-13
9.

Захаренко С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання/С. Захаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.14-17
10.

Біда О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня/О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.17-19
11.

Чжу Сяомань Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві/Сяомань Чжу // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.20-22
12.

Хархан Г.Д. Виховання сім'янина в педагогічній спадщині А. С. Макаренка/Г. Д. Хархан // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 1.-С.66-71
13.

Гартманн Е. В. О. Сухомлинський: критик радянської та капіталістичної системи. Новий погляд на спадщину класика педагогіки/Е. Гартманн // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 1.-С.32-37
14.

Сьомі академічні читання пам'яті професора Віталія Стріхи // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 5/6.-С.102-108
15.

Фролов А. Людина в системі виробництва: "соціальний капітал" Ф. Фукуями і "господарювання" А. С. Макаренка/А. Фролов // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.35-37
16.

Ходанич П. Михайло Лучкай і проблеми підручника рідної мови в шкільництві Закарпаття першої половини XIX ст./П. Ходанич, Л. Ходанич // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.38-42
17.

Іващенко В. Педагогічна спадщина М. О. Корфа у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/В. Іващенко // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.42-46
18.

Рапіна Л. Педагогічні читання на Черкащині: В. О. Сухомлинський і О. А. Захаренко/Л. Рапіна // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 2.-С.47-48
19.

Чуткий А. Зміна традиції у системі вищої освіти України в першій третині ХХ ст. крізь призму біографії однієї особи/А. Чуткий // Історичний журнал. -К.:Вища школа, 2010,N N 1/3.-С.263-275
20.

Сухомлинська О. Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим/О. Сухомлинська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 9.-С.13-17
21.

Антонець М. Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/М. Антонець // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 9.-С.18-21
22.

Городецька О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині/О. Городецька // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 12.-С.49-53
23.

Міхно О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження)/О. Міхно // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 4.-С.32-37
24.

Бондарчук О. Життєвий і творчий шлях професора М. Ф. Даденкова/О. Бондарчук // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 4.-С.37-40
25.

Рогова П. Біобібліографія К. Д. Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки/П. Рогова, А. Доркену // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 4.-С.40-42
26.

Мамчур Л. Погляди В. Сухомлинського на розвиток комунікативної здатності та зв'язного мовлення молодших школярів/Л. Мамчур // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.53-55
27.

Литвин Л. Проблема вільного розвитку особистості у теоріях Р. Штайнера і В. О. Сухомлинського/Л. Литвин // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 9.-С.55-58
28.

Логачевська С. Творче використання спадщини В. О. Сухомлинського/С. Логачевська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 10.-С.23-27
29.

Федірко А. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського під час навчальних екскурсій з краєзнавства/А. Федірко // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2011,N N 1.-С.44-47
30.

Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка/С. Захаренко, О. Захаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.18-22
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-156 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)