Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
820(73)-5-82
А 42


    Кэссон, Герберт Ньютон.
    Искусство делать и сохранять деньги [Текст] / Герберт Ньютон Кэссон // Аксиомы бизнеса : Пер. с англ. / пер. С. Е. Гречихо, Е. Г. Калинина, Н. Г. Юрышева; сост. В. В. Шарпило. - Минск : Парадокс, 1995. - С. 9-133 . - ISBN 985-6092-08-6
УДК
ББК 88.59
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
деньги, репутация, реклама, надежность
Анотація: Советы и рекомендации для тех, кто хочет добиться максимального успеха в бизнесе.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Гречихо, С.Е. \пер.\; Калинина, Е.Г. \пер.\; Юрышева, Н.Г. \пер.\; Шарпило, В.В. \сост.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Імідж -- Реклама політична

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.


    Гривнак, К.
    Реклама : нові обмеження та можливості [Текст] / К. Гривнак // Вісник податкової служби України . - 2008. - №18/19. - С. 23-25
Рубрики: реклама
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Промська, О.
    Рекламна діяльність Рівненської державної обласної бібліотеки [Текст] / О. Промська // Бібліотечний форум України : інформаційний. - 2008. - №1. - С. 26-28
Рубрики: бібліотечна справа--реклама
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВНБТ (1)
Вільні: ФП (1), ВНБТ (1)

Знайти схожі

5.


    Устіннікова, О.
    Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції [Текст] / О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007. - N 7. - С. 12-13
Рубрики: Бібліографічні видання--покажчики
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Красій, Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.


    Бебік, В. М.
    Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текст] / В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет
   Технології--інформаційно-комунікаційні

   Інтернет--PR-заходи

   Комунікації--політичні

   Інтернет-реклама

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.
021:005:658.14](075.8)
К52


    Клюев, Владимир Константинович.
    Маркетинговая ориентация библиотечно-информационной деятельности (маркетинг в системе управления библиотекой) [Текст] : учеб. пособие / В. К. Клюев, Е. М. Ястребова ; под общ. ред. В. К. Клюева. - 2-е изд., дораб. и доп. - Москва : Профиздат : Изд-во МГУКИ, 2001. - Библиогр.: с. 94-107. - ISBN 5-85652-060-2 : 12.50 грн
УДК
ББК 78.54(2)я73
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
библиотечная работа -- информационная деятельность -- інформаційна діяльність -- маркетинг -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама
Анотація: В пособии излагаются общие положения теории маркетинга как рыночной концепции управления, дается структурно-логическая характеристика. Раскрываются сущность прикладного библиотечного маркетинга, содержание, стратегия и тактика маркетингового управления современным библиотечным учреждением. Анализируется зарубежный опыт маркетинговой ориентации библиотечно-информационной деятельности, рассматриваются перспективы использования маркетинговых методов в библиотеках Российской Федерации. Текст иллюстрирован эксклюзивными наглядными схемами и рисунками, документальным приложением. Имеются словарь профильных терминов и рекомендательный список литературы по проблеме.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ястребова, Елена Михайловна; Клюев, Владимир Константинович \ред.\
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

9.
655(075.8)
К 89


    Кузнецов, Б. А.
    Экономика и организация издательской деятельности [Текст] : учебник / Б. А. Кузнецов. - М. : АСТ : Астрель, 2006. - 320 с. - (Высшая школа). - Алф.-предм. указ.: с. 313-316 . - Бібліогр.: с. 317-319. - ISBN 5-17-035425-8. - ISBN 5-271-13663-9 : 056.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа
   
Кл.слова (ненормовані):
видавництво -- издательство -- поліграфія -- полиграфия -- книжные ярмарки -- книжкові ярмарки -- книжкова торгівля -- книжная торговля -- издательский портфель -- видавничий портфель -- издательский маркетинг -- видавничий маркетинг -- авторський гонорар -- авторский гонорар -- рецензирование -- рецензування -- коректура -- корректура -- редагування -- редактирование -- видавнича собівартість -- издательская себестоимость -- авторський договір -- авторский договор -- видавнича реклама -- издательская реклама -- издательская цена -- видавнича ціна -- авторське право -- авторское право -- печать -- друк -- книжная продукция -- книжкова продукція -- книжный рынок -- книжковий ринок -- издательское законодательство
Анотація: Процессы издательской деятельности, распространение и продажа изданий на книжном рынке.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.


    Нальотов, А.
    Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість [Текст] / А. Нальотов // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - 126-137. - (Виборчі технології). - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичні технології--Виборчі технології--Інфомаційні технології
   Засоби масової інформарції

   Політичний маркетинг--Менеджмент

   Політична культура

   Психологія права--Масова свідомість

   Географія
Кл.слова (ненормовані):
Влада -- Реклама політична -- Політичні партії -- Суспільство постіндустріальне -- Імідж лідера

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Шпортько, О.
    Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама
   Виборчі технології

   Виборче право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Фінашко, В.
    Зовнішня реклама і земельний податок [Текст] / В. Фінашко // Вісник податкової служби України . - 2009. - №5. - 36-37.-документи, коментарі, роз'яснення
Рубрики: Реклама зовнішня
   Податки--Земельний податок


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Зозулев, А. В.
    Новый подход к формированию сервисной политики промышленного предприятия [] / А. В. Зозулев, Е. А. Вайнтрауб // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 46-51. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сервісна політика -- сервисная политика -- портфель послуг -- портфель услуг -- послуги -- услуги

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вайнтрауб, Е. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

14.


    Панченко, А.
    Создавайте легенду брендам - это работает [] / А. Панченко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 34-35
Рубрики: Торгові марки--Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

15.


    Юрчак, А.
    Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 36-39
Рубрики: Рекламний бізнес
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління споживчим досвідом -- управление потребительским опытом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Бузукова, Е.
    Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера? [] / Е. Бузукова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 42-45
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
   Товари

Кл.слова (ненормовані):
асортимент -- ассортимент -- постачальник -- поставщик -- ритейлер -- ритейлер

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Гарбарук, И.
    Расти или умри [] / И. Гарбарук // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 16-21
Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

18.


    Таран, Д.
    Трейд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга [] / Д. Таран // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 32-34
Рубрики: Торгівля--Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

19.


    Ромат, Е.
    Реклама в реализации технологий торгового маркетинга [] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 22-31. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

20.


    Сова, В.
    Информационное обеспечение интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятий торговли Украины [] / В. Сова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 40-50. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Україна
   Торговельні підприємства--Інформаційне забезпечення--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)