Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зінченко, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.

Назва журналу :Вісник Національного банку України -2007р.,N 10
Цікаві статті :
Україна. Президент. Указ. За визначний особистий внесок у створення та розвиток сучасної банківської системи України, проведення ефективної грошово- кредитної політики, багаторічну плідну діяльність Голові Національного банку України Володимиру Стельмаху присвоєно звання Герой України з врученням ордена Держави: Указ Президента України від 21 серпня 2007 року № 736/2007 (стр.2-4)
Зінченко В. Підвищення ефективності управління ризиками в умовах активізації споживчого кредитування/ В. Зінченко, Г. Карчева (стр.7-10)
Гайдуцький А. Масштаби потоків міграційного капіталу в Україну/ А. Гайдуцький (стр.11-15)
Сухотеплий В. Аналіз динаміки структури банківської галузі України за період 1999-20006 р.р./ В. Сухотеплий (стр.16-19)
Крохмалюк Д. Фінансове управління економічними процесами: слово науковців/ Д. Крохмалюк (стр.20-25)
Практичні питання банківської діяльност: запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та інші актуальні роз"яснення (стр.25-30)
Козюк В. Проблеми розшарування глобального монетарного та фінансового простору/ В. Козюк (стр.32-38)
Кльоба Л. Принципи, функції і методи управління банківською інвестиційною діяльністю/ Л. Кльоба (стр.40-44)
Берегуля О. Іпотечне кредитування як банківська операція: теоретичні основи й умови проведення/ О. Берегуля (стр.46-48)
Сімонова Л. Особливості оцінки банківської нерухомості в Україні/ Л. Сімонова (стр.52-55)
Петрина Н. Бібліотека в інформаційно- освітньому просторі навчального закладу/ Н. Петрина (стр.56-58)
Снігурська Л. Проблемні питання визнання банками процентного доходу за фінансовими інструментами/ Л. Снігурська (стр.60-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В., Карчева Г.
Назва : Підвищення ефективності управління ризиками в умовах активізації споживчого кредитування
Місце публікування : Вісник Національного банку України: щомісяч. наук.-практ. журн. Нац. банку України. - К.: Нац. банк України, 2007. - N 10. - С. 7-10 (Шифр vnbu/2007/10)
Предметні рубрики: Нагляд, аудит, контроль
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальноосвітньої середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2008 році (стр.8 - 9)
Зінченко В. Шлях від школи до ВНЗ/ В. Зінченко (стр.10 - 11)
Сачков С. Як захистити українського вчителя/ С. Сачков (стр.12 - 13)
Чельник К. Харчування дітей у школі - як не нашкодити?/ К. Чельник (стр.14 - 15)
Ворон А. Шкільна освіта поза межами України/ А. Ворон (стр.16 - 17)
Хуторська О. Глобальні зміни світу і людини/ О. Хуторська (стр.20 - 21)
Наумов М. Філософсько-педагогічні ідеї В.Сухомлинського/ М. Наумов (стр.22 - 24)
Другов В. Особистісно зорієнтована педагогіка: як це робиться практично/ В. Другов (стр.25 - 30)
Носова Л. Чи потрібна корпоративна культура освіті?/ Л. Носова (стр.31 - 32)
Розробка й реалізація програми "Родина" (стр.33 - 34)
Бікєєва А. Поради стомленому батькові взагалі та вчителю-батьку зокрема/ А. Бікєєва (стр.35 - 36)
Шостром Е. Білль про права батьків, які актуалізуються/ Е. Шостром (стр.37)
Сартан Г. Випробування жінкою: чоловіки уходять у тінь/ Г. Сартан (стр.38)
Лук'янова М. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів/ М. Лук'янова (стр.39 - 42)
Садкович Н. Музей історії школи/ Н. Садкович (стр.43 - 48)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.49 - 54)
Челишева І. Потенційні можливості медіаосвіти в роботі з "важкими" підлітками/ І. Челишева (стр.55 - 56)
Дибський С. Практичний педагогічний досвід учителів школи/ С. Дибський (стр.57)
Гаврашова Л. Моніторинг виховної роботи та розробка корекційних дій/ Л. Гаврашова (стр.58 - 60)
Читання "комп'ютерних дітей" (стр.61 - 64)
Фактор І. Сергею Есенину посвящается.../ І. Фактор (стр.65 - 67)
Спроба класифікації вчителів (стр.68)
Єлисєєва Т. Родина і школа/ Т. Єлисєєва (стр.69 - 70)
Школа й родина: пошуки взаємодії (стр.71 - 72)
Моя дитина курить... (стр.73)
Діщенко О. Екологічне виховання молодших школярів/ О. Діщенко (стр.74 - 77)
Упровадження проекту "Громадянська освіта - Україна" (стр.80 - 81)
Квітка Д. Сучасний учитель чи вчитель сучасності?/ Д. Квітка (стр.83 - 84)
Арбеніна Д. Чи існує конкуренція між учителями?/ Д. Арбеніна (стр.85 - 86)
Квітка Д. Ментальність українського вчителя чи український менталітет учителя?/ Д. Квітка (стр.87)
атестація педагогічних працівників навчальних закладів (стр.88 - 89)
Чельник К. Стресостійкість учителя/ К. Чельник (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 5
Цікаві статті :
Про підготовку й організований початок 2008/2009 навчального року (стр.7)
Гончарова І. Тестуємо тестування/ І. Гончарова (стр.8 - 9)
Соколов А.М. Творимо громадянське суспільство/ А. М. Соколов (стр.10 - 11)
Шевчун Н. Школа майбутнього першокласника/ Н. Шевчун (стр.12 - 13)
Шевчун Н. Шкільний оздоровчий табір/ Н. Шевчун (стр.14 - 16)
Бєлий В. Управління школою без наказів/ В. Бєлий (стр.17)
Ковальчук Г. Учитель - це не тільки обов'язки/ Г. Ковальчук (стр.18 - 19)
Хуторськой А. Індивідуальна освітня траєкторія/ А. Хуторськой (стр.22 - 24)
Житомирський Л. Людина як предмет природничо-наукового пізнання/ Л. Житомирський (стр.25 - 26)
Кева Т. Порівняння уроків з інтерактивною дошкою та класичних уроків/ Т. Кева (стр.27 - 28)
Яковіна Т. Портфоліо в розвитку інноваційної особистості/ Т. Яковіна (стр.29 - 30)
Шуригіна т. Кодовані тестові завдання/ т. Шуригіна (стр.31 - 32)
Моїсеєнко О. Профорієнтаційна робота соціального педагога/ О. Моїсеєнко (стр.33 - 34)
Заїка Н. Конфлікт у школі/ Н. Заїка (стр.35 - 36)
Аутогенний тренінг як засіб самовиховання (стр.37 - 38)
Шостром Е. Підлітки/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Васильєва Н. Елементи логіки на уроках мови/ Н. Васильєва (стр.41 - 43)
Гришина Р. Юні знавці рідної мови / Р. Гришина (стр.44 - 46)
Іванова О. Конкурс "Учитель року" очима учасників/ О. Іванова (стр.47 - 59)
Дибський С. Початок: учителі/ С. Дибський (стр.60 - 62)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, Д. ЛебєдєвЮ. Путімцев (стр.63 - 65)
Міновська О. Авторський компонент класного керівника/ О. Міновська (стр.66 - 68)
Єлісєєва Н. Родина та толерантність підлітка/ Н. Єлісєєва (стр.69 - 70)
Фофанова В. Труднощі адаптації першокласників до школи/ В. Фофанова (стр.71)
Каменська С. Батьківські збори "Ваша дитина стала погано вчитись"/ С. Каменська (стр.72 - 73)
Калініченко Р. Інноваційні процеси у створенні сучасного уроку/ Р. Калініченко (стр.74 - 77)
Проекти екологічного спрямування (стр.80 - 82)
Зінченко В. Відпускні переваги вчителів/ В. Зінченко (стр.83)
Арбеніна Д. Погляд на самого себе з боку/ Д. Арбеніна (стр.84 - 85)
Знайдіть свій тип мислення (стр.86)
Чельник К. Вищий ступінь заохочення вчителів/ К. Чельник (стр.87)
Усе, що слід знати про відпустки (стр.88 - 89)
Квітка Д. Захистіть себе від себе/ Д. Квітка (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Шлях від школи до ВНЗ
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 2. - С. 10 - 11 (Шифр viur/2008/2)
Предметні рубрики: Вища освіта
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" (стр.7)
Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році (стр.8)
Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" (стр.8)
Шейніна О. Підводне каміння незалежного оцінювання/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.9 - 11)
Ніколаєнко С.М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту!/ С. М. Ніколаєнко (стр.12 - 13)
Арбеніна Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті?/ Д. Арбеніна (стр.14 - 15)
Ворон А. Міжнародна практика зовнішнього тестування/ А. Ворон (стр.16 - 17)
Бєлий В. Виховна місія школи: базовий рівень/ В. Бєлий (стр.18 - 19)
Хуторськой О. Освітній простір як евристичне середовище/ О. Хуторськой (стр.22 - 24)
Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/ В. Пісарєв (стр.25 - 26)
Лозинський Е. Положення про учнівське самоврядування у школі/ Е. Лозинський (стр.27 - 31)
Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.32)
Мартинюк І. Особова тривожність дитини/ І. Мартинюк (стр.33 - 35)
Донецька І. Виховання здорового способу життя/ І. Донецька (стр.36)
Бікеєва А. Побажання на прощання/ А. Бікеєва (стр.37 - 38)
Шостром Е. Плачте, це корисно/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Гончарова І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів/ І. Гончарова (стр.41 - 42)
Сіващенко С. Від трудового навчання до трудової культури/ С. Сіващенко (стр.43 - 45)
Структури (види) кооперованого навчання (стр.46)
Зубенко Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови/ Н. Зубенко (стр.47 - 48)
Боліла Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей/ Н. Боліла (стр.49 - 50)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 56)
Мухіна І. Що таке педагогічна майстерня?/ І. Мухіна (стр.57 - 58)
Дибський С. Річний план роботи школи/ С. Дибський (стр.59 - 61)
Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения (стр.62)
Романова О. Проект із проблем енергозбереження/ О. Романова (стр.63 - 64)
Лаврищев А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев (стр.65 - 68)
Михайловська І. Прищеплювання інтересу до читання/ І. Михайловська (стр.69 - 70)
Єршова Т. Батьки - перші вчителі дітей/ Т. Єршова (стр.71)
Борова О. Я за міцний союз родини і школи/ О. Борова (стр.72 - 73)
Дзюбак С. Основи правознавства/ С. Дзюбак (стр.74 - 77)
Учнівські проекти (стр.80 - 81)
Другов В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації?/ В. Другов (стр.83 - 84)
Зінченко В. Імідж учителя, або психологія одягу/ В. Зінченко (стр.85 - 86)
Квітка Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь?/ Д. Квітка (стр.87)
Учитель, учень, держава = права й обов'язки (стр.88 - 89)
Чельник К. Добре спати не так легко!/ К. Чельник (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Відпускні переваги вчителів
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 5. - С. 83 (Шифр viur/2008/5)
Предметні рубрики: Економіка освіти
Географіч. рубрики: Україна
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Імідж учителя, або психологія одягу
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід : освітян. наук.-метод. журн. - К.: Плеяди, 2008. - N 4. - С. 85 - 86 (Шифр viur/2008/4)
Предметні рубрики:
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 9
Цікаві статті :
Шейніна О. Актуальність Сухомлинського/ О. Шейніна (стр.8-11)
Черноусько Т. Школа й сучасний світ/ Т. Черноусько (стр.14-15)
Пінка Н. Данко, який вів свою педагогіку до чистих джерел пізнання.../ Н. Пінка (стр.16-17)
Хуторськой А. Закономірності еврестичного навчання/ А. Хуторськой (стр.22-25)
Корсун Л. Екологія та здоров'я людини/ Л. Корсун (стр.26)
Тутаров Д. Використання вчителем особистого сайту/ Д. Тутаров (стр.27-30)
Структури кооперативного навчання (стр.31-32)
Войтович О. Уровадження методу проектів у виховний процес/ О. Войтович (стр.33-36)
Аутогенний тренінг як засіб самовиховання (стр.37-39)
Ковальчук А. Інформаційні методики в розвивальному процесі/ А. Ковальчук (стр.41-42)
Брюханова А. Перший клас/ А. Брюханова (стр.43-45)
Роскос Л. Шепчуть ніжно квіти пелюстками/ Л. Роскос (стр.46-47)
Гришина Р. Презентація книги В. Сухомлинського "Вічна тополя"/ Р. Гришина (стр.48-50)
Мовчун А. Міжпредметні зв'язки курсу "Християнська етика в українській культурі"/ А. Мовчун (стр.51-56)
Дахін А. Педагогічний моніторинг: концепція й застосування/ А. Дахін (стр.57-58)
Міронцев І. Педмоніторинг особистісно зорієнтованої освіти/ І. Міронцев (стр.59-62)
Циганова Ю. Позакласна робота та розвиток соціальних якостей/ Ю. Циганова (стр.65-68)
Брюханова А. Сім'я як система/ А. Брюханова (стр.69-70)
Мінаєва І. Родина - серце суспільства й батьківщина дитини./ І. Мінаєва (стр.72-73)
Берун К. Свято врожаю/ К. Берун (стр.74-77)
Проекти правознавчого та правозахисного напрямів (стр.80-82)
Іванова О. 1 вересня для вчителя: свято чи будень?/ О. Іванова (стр.83-84)
Брюханова А. Підготовка вчителя до навчального року/ А. Брюханова (стр.85-87)
Педагогічне навантаження вчителя (стр.88)
Зінченко В. Перевтома? Вам потрібен відпочинок/ В. Зінченко (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Шейніна О. Ідеальний учитель/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.8-11)
Холявінська М. Перші кроки молодого педагога/ М. Холявінська (стр.14-15)
Крик Л. Медобслуговування дітей у школі/ Л. Крик (стр.16-17)
Другов В. Абітурієнт - ВНЗ: хто кого?/ В. Другов (стр.18-19)
Хуторськой О. Евристичний компонент освітніх стандартів/ О. Хуторськой (стр.22-25)
Структури кооперованого навчання (стр.28-29)
Танцюємо від дошки (стр.30-31)
Бєлкіна Е.В. Дорога добра/ Е. В. Бєлкіна, І. П. Ковальчук (стр.33-35)
Психологічні причини неуспішності (стр.38-41)
Як позначити для учнів рамки шкідливих звичок? (стр.44-45)
Обдаровані діти у школах США (стр.48)
Обдарованність важливо не тільки знайти, а й розвинути (стр.49-50)
Конкурс "Учитель року": тенденції, претензії, емоції (стр.51-52)
Як перемогти на конкурсі "Вчитель року" (стр.53-54)
Моісеєв І. Функції управління освітньою установою/ І. Моісеєв (стр.55-56)
Положення про внутрішньошкільний контроль (стр.57-60)
Богданова О. Їде панна осінь на золотому коні/ О. Богданова (стр.61-62)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, В. Лєбєдєв (стр.63-66)
Заїка Н. Що робити, коли дитина краде?/ Н. Заїка (стр.67-68)
Уторова А. Я, моя школа, моя родина/ А. Уторова, В. Буличева (стр.69-70)
Кобзарєва Т. Компетенція учня - компетенція вчителя/ Т. Кобзарєва (стр.72-77)
Проекти європейського напряму (стр.80-82)
Іванова О. День учителя/ О. Іванова (стр.83-84)
Зінченко В. Стилі педагогічного спілкування/ В. Зінченко (стр.85)
Холявінська М. Учитель і його сім'я/ М. Холявінська (стр.86-87)
Сокіл О. Класне керівництво/ О. Сокіл (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 11
Цікаві статті :
Смотрицький Є. Комунікація у школі як система взаємин/ Є. Смотрицький, О. Шейніна (стр.10-12)
Лікарчук І.Л. Тестування по-українськи/ І. Л. Лікарчук (стр.13-15)
Іванова О. Школа як соціальний інститут/ О. Іванова (стр.16-17)
Хуторськой О. Організація евристичного навчання/ О. Хуторськой (стр.22-26)
Увага! Інтерактивність! (стр.30-31)
Бєлкіна Е. Християнська етика в українській культурі/ Е. Бєлкіна, І. Ковальчук (стр.32-35)
Абросімова Н. Як поставити психотехніку собі на службу/ Н. Абросімова (стр.36-37)
Як заповнити дефіцит віри у власні сили (стр.38-39)
Другого шансу не буде (стр.40-41)
Степанова О. Діти мають захищати свої права/ О. Степанова (стр.42-49)
Громико Г. Чи існує в педагогіці теорія?/ Г. Громико (стр.51-53)
Нурбекьян О. Як оцінити роботу вчителя/ О. Нурбекьян (стр.54-55)
Бабіна О. Як оцінити рейтинг учителя/ О. Бабіна (стр.56-57)
Борисова З. Алгоритмізація керівництва та контролю якості/ З. Борисова (стр.58-59)
Агеєва І. Большая семейная викторина/ І. Агеєва (стр.60-63)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, В. Лєбєдєв (стр.64-65)
Звєрєв А. Освіта з доставкою додому/ А. Звєрєв (стр.66-68)
Робота з батьками та сільською громадськістю (стр.69-72)
Філіпова С. Урок російської мови з розвитку мови/ С. Філіпова (стр.74-75)
Таранко С. Урок біології за темою "Кров"/ С. Таранко (стр.76-77)
Учнівські проекти оздоровчого напряму (стр.80-82)
Мельник М. Досягнення успіху у вибраній професії/ М. Мельник (стр.83)
Зінченко В. Соціоніка - інформаційна психологія спілкування/ В. Зінченко (стр.84-85)
Холявінська М. Загальнокультурна та професійна самоосвіта/ М. Холявінська (стр.86-87)
Павленко О. Працівники шкільних бібліотек/ О. Павленко (стр.88-89)
Золотарьова Н. Як вибрати безпечний зошит/ Н. Золотарьова (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 12
Цікаві статті :
Другов В. Школа та національна ідея/ В. Другов (стр.8-10)
Зінченко В. Колективний портрет українського вчителя/ В. Зінченко (стр.11-12)
Холявінська М. Атестація - необхідність чи данина моді?/ М. Холявінська (стр.13)
Крик Л. Учні в комп'ютерізованому класі/ Л. Крик (стр.14-15)
Іванова О. Шкільний інвентар, або хто цього разу в опозиції?/ О. Іванова (стр.16-17)
Матвієнко В. Я за розвиток життєвої компетентності особистості учня/ В. Матвієнко (стр.18-19)
Хуторськой А. Контроль освітніх результатів/ А. Хуторськой (стр.22-26)
Готуємось до інтерактивного уроку (стр.27-28)
Аксьонов В. Технологічно про технологію/ В. Аксьонов (стр.29-31)
Черкашенко В. Громадянське виховання: проблеми, досвід/ В. Черкашенко (стр.37)
Шевченко М. Як віртуозно долати конфлікти/ М. Шевченко (стр.38-39)
Його величність конфлікт (стр.40-41)
Абросімова Н. Як поставити психотехніки собі на службу/ Н. Абросімова (стр.42-43)
Матвієнко В. З економікою на "ти"/ В. Матвієнко (стр.44-48)
Ковальчук А. Тестові технології оцінювання якості/ А. Ковальчук (стр.53-54)
Хмеленок М. Вимоги до уроку іноземної мови/ М. Хмеленок (стр.57-59)
Хабарова О. Соціально-психологічний моніторинг/ О. Хабарова (стр.60-62)
Шутун Л. День Святого Миколая/ Л. Шутун (стр.63-66)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, В. Лєбєдєв (стр.67-68)
Відкриті уроки для батьків (стр.69-71)
Квітка Д. Особистість, колектив, команда/ Д. Квітка (стр.85-86)
Сокіл О. Прийом і звільнення з роботи/ О. Сокіл (стр.88-89)
Квітка Д. Крок назустріч здоровому серцю/ Д. Квітка (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Перевтома? Вам потрібен відпочинок
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 9. - С. 90 (Шифр viur/2008/9)
Предметні рубрики: Безпека життєдіяльності
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Стилі педагогічного спілкування
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 10. - С. 85 (Шифр viur/2008/10)
Предметні рубрики: Професія вчителя
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Соціоніка - інформаційна психологія спілкування
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 11. - С. 84-85 (Шифр viur/2008/11)
Предметні рубрики: Психологія спілкування
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Колективний портрет українського вчителя
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2008. - N 12. - С. 11-12 (Шифр viur/2008/12)
Предметні рубрики: Професія вчителя
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Бєлий В. Шкільні формули: мистецтво застосування/ В. Бєлий (стр.8-11)
Сотрицький Є. "WARUM?" или " WARUM!"/ Є. Сотрицький, О. Шейніна (стр.12-13)
Крик Л. За завісою атестації: погляд учителя/ Л. Крик (стр.14-15)
Мельник М. Коли потрібна заміна/ М. Мельник (стр.16-17)
Пелагейченко В. Умови організації проектної діяльності/ В. Пелагейченко (стр.22-26)
Полат Є. Світова педагогічна практика систем освіти/ Є. Полат (стр.27-29)
Блум Б. Визначаємося з педагогічними технологіями/ Б. Блум (стр.30-31)
Бережко-Камінська Ю. Із записника студента/ Ю. Бережко-Камінська (стр.32-33)
Анікеєнок О. Психологічні проблеми виховання/ О. Анікеєнок (стр.34-35)
Вовчук І. Батьківський всеобуч. На допомогу класному керівнику/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.36-37)
Смотрицький Є. Шкільна психологія в Німеччині/ Є. Смотрицький (стр.38-40)
Боровик І. Громадянська освіта в початковій школі/ І. Боровик (стр.45-47)
Боровик І. Право дитини на здоров'я в сім'ї та суспільстві/ І. Боровик (стр.48-50)
Успішними не народжуються? (стр.51-53)
Етика користувачів психодіагностичних методик (стр.54-56)
Смотрицька О. Сучасно до мотивування персоналу/ О. Смотрицька (стр.57-59)
Уілмс Д. Модель моніторінгу "вхід-вихід"/ Д. Уілмс (стр.60-61)
Євтушенко Л. Хай буде книга - твій насущний хліб/ Л. Євтушенко (стр.62-63)
Купрянов Б. Як взаємодіє класний керівник?/ Б. Купрянов (стр.64-65)
Мархай Г. Урочисте свято школи/ Г. Мархай (стр.66-68)
Котелкіна Г. Інтерактивні форми роботи з батьками/ Г. Котелкіна (стр.69-71)
Олександрова О. Побачити та замислитись/ О. Олександрова (стр.72-73)
Григор'єва О. Просто нахаба чи потенційний союзник?/ О. Григор'єва (стр.74-75)
Єфімова С. Про вроджений темперамент/ С. Єфімова (стр.84-85)
Єфімова С. Типи прояву особистості/ С. Єфімова (стр.86-87)
Зінченко В. Позашкільна освіта/ В. Зінченко (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 5
Цікаві статті :
Смотрицький Є. Освіта і ринок/ Є. Смотрицький (стр.8-10)
Голоднюк Н. Інтенсивні методики у школі/ Н. Голоднюк (стр.11-13)
Крик Л. Останній навчальний місяць.../ Л. Крик (стр.14-15)
Холявінська М. Незалежне оцінювання в контексті змін/ М. Холявінська (стр.16-17)
Пелагейченко М. Методи навчання у проектній діяльності/ М. Пелагейченко (стр.22-24)
Гура В. Особистісно зорієнтовані медіаосвітні ресурси/ В. Гура (стр.25-26)
Навички життя (стр.27-31)
Діти індиго (стр.32-33)
Павленко О. Відповідальність учителя за здоров'я учня/ О. Павленко (стр.34-35)
Як маніпулювати співрозмовником (стр.36-38)
Моїсеєнко О. Оцінювання роботи практичного психолога/ О. Моїсеєнко (стр.39-41)
Бєлий В. Мережа класів і мережа шкіл: яка різниця?/ В. Бєлий (стр.42-45)
Сонько Л. Визначні пам'ятки на карті України/ Л. Сонько (стр.46-48)
Ковальчук В. Навчальні результати/ В. Ковальчук (стр.49-51)
Канюка І. Навіщо нам поурочний план?/ І. Канюка (стр.52-53)
Сікур П. О естественном и "преувеличенном" методах исполнения/ П. Сікур (стр.54-56)
Моніторинг передпрофільного та профільного навчання (стр.57-58)
Моніторинг реалізації комплексного проекту (стр.59-62)
Лутай Л. Людей і правду я любив/ Л. Лутай (стр.63-65)
Орихівська Т. Український віночок/ Т. Орихівська (стр.66-67)
Батьківський всеобуч. Типи сімей у сучасному суспільстві (стр.69-71)
Вовчук І. Співпраця класного керівника з батьками/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.72-75)
Бережко-Камінська Ю. Сьогодні лекцію читаю я!/ Ю. Бережко-Камінська (стр.82-83)
Зінченко В. Як не провалити публічний виступ/ В. Зінченко (стр.84-85)
Квітка Д. Попелюшка в колективі чи раб роботи?/ Д. Квітка (стр.86-87)
Заміни тимчасово відсутніх учителів (стр.88)
Сокіл О. Нещасні випадки під час навчально-виховного процесу/ О. Сокіл (стр.89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Позашкільна освіта
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 4. - С. 88-89 (Шифр viur/2009/4)
Предметні рубрики: Позашкільна освіта
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В.
Назва : Як не провалити публічний виступ
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 5. - С. 84-85 (Шифр viur/2009/5)
Предметні рубрики: Ораторське мистецтво
Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)