Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 316.6(075.8)/О-63
Автор(и) : Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна
Назва : Соціальна психологія: підручник для студ. вищ. навч. закл./ Л. Е. Орбан-Лембрик. Кн. 2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія
Вихідні дані : Чернівці: Книги - XXI, 2010 - 2010
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2147-77-3: 138.00 грн
УДК : 316.6(075.8)
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Всебічно розкрито динамічні характеристики малої групи, психологічні особливості великих соціальних груп і масових комунікативних процесів.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/П14-095001
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Горбань, Юрій Іванович
Назва : Інформаційний бізнес : підручник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2015
Кільк.характеристики :492 с.: мал., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет культури і мистецтв
Примітки : Л-ра: с. 471
ISBN, Ціна 978-966-2609-94-3: 165.00, 220.00, грн
УДК : 004.738.5:339.138(075)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Інформаційний бізнес-- Електронна торгівля
Інформаційний ринок
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель інформаційного бізнесу--модель информационного бизнеса--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--обробка маркетингової інформації--обработка маркетинговой информации--конкурентне середовище--конкурентная среда--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--інформаційно-консультативна діяльність--информационно-консультативная деятельность--інформаційний консалтинг--информационный консалтинг--міжнародна електронна комерція--международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.6:659/Г38
Автор(и) : Гермогенова Л. Ю.
Назва : Как сделать рекламу магазина. (Магазин, реклама, товар. Стимулирование сбыта : методы торговли, формы продажи)
Вихідні дані : Москва: РусПартнер Лтд, 1994
Кільк.характеристики :288 с.: рис.
Серія: Практика бизнеса; Вып. 2
Примітки : Прил.: с. 238-281
ISBN, Ціна 5-900733-03-3: 500.000 крб
УДК : 658.6:659
ББК : 65.421
Предметні рубрики: Магазини (установи)-- Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магазины--методы торговли--методи торгівлі--формы розничной торговли--форми розрібної торгівлі--оптовая торговля--оптова торгівля--реклама гипермаркета--реклама гіпермаркета--ассоциированный магазин--асоційований магазин--посылочная торговля--посилкова торгівля--рекламная политика--рекламна політика--виды и формы рекламы--види і форми реклами--рекламная стратегия--рекламна стратегія--внемагазинная реклама--позамагазинна реклама--реклама в прессе--реклама в пресі--наружная реклама--зовнішня реклама--радио- и телереклама--радіо- і телереклама--презентация магазина--презентація магазина--рекламные материалы--рекламні матеріали--дизайн магазина--персонал магазина--контроль эффективности рекламы--контроль за ефективністю реклами
Анотація: [Реклама товаров это естественный инструмент экономики. Книги серии "Практика бизнеса" посвящены рекламе магазина, фирменному стилю].
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)