658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства
   Інноваційна діяльність

   Розробка товару

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару
Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Таньков, К.М.; Задорожний, І.С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)