Щ 61 Щербань, В. М. Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства Інноваційна діяльність Розробка товару Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Таньков, К.М.; Задорожний, І.С. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |