658(075.8)
М50


   
    Менеджмент та маркетинг інновацій [] : [монографія] / за заг. ред. С. М. Ілляшенка; [С. М. Ілляшенко та ін.]. - Суми : Унів. кн., 2004. - 615 с. : граф. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-680-128-0 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Інноваційний менеджмент--Наукові видання
   Інноваційний маркетинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційний потенціал підприємства -- стратегічне планування -- маркетинг інновацій -- маркетингове планування -- інноваційний розвиток -- екологічні ризики -- екологічний маркетинг -- економічна безпека планування -- транзитивна економіка -- управління інноваціями -- синергетика
Анотація: Теоретико-методологічні проблеми управління на макро- та мікрорівнях процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко , Ольга Володимирівна; Мельник, Леонід Григорович; Мішенін, Євген Васильович; Ілляшенко, Сергій Миколайович \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3)