М73 Мних, Микола Володимирович. Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Академія муніципального управління Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |