> Шифр: pisu/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб'єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст. Фішман, І. Сповідь нового праксису / І. Фішман. - С.19-27 Мартинюк, О. Розвиток професійних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55. - Бібліогр. в кінці ст. Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, В. Корекція ненормативної поведінки особистості прикордонника / В. Олійник, Ю. Титов. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92. - Бібліогр. в кінці ст. Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115 Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст. Фурман, А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу / А. Фурман. - С.123-159. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |