631.1(075.8)
М58


   
    Міжнародний агробізнес [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / [І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - Вид. 2-ге, переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2008. - 264, [2] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - ISBN 978-966-364-757-9 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.32я73
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародні відносини--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основи міжнародного агробізнесу -- продовольчий маркетинг -- функції маркетингу -- цінова стратегія -- рекламна діяльність -- бізнес-план -- інфраструктура агропромислового виробництва -- продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- світовий продовольчий ринок -- експортний потенціал -- регіональна структура міжнародного агробізнесу
Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сіваченко, І. Ю.; Захарченко, О. В.; Семенов, В. Ф.; Побережний, Д. В.; Сіваченко, І. Ю. \ред.\; Захарченко, О. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)