339.138(075)
S94


    Sudman, Seymour.
    Marketing Research [Текст] : a Problem-Solving Approach / Seymour Sudman, Edward Blair. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XLI, 737 p. : ill. + 1 эл. гиб. диск. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ISBN 0-07-913670-2 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- загальне управління якістю -- общее управление качеством
Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Blair, Edward
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)