М14 Майовець, Є. Й. Теорія аграрних відносин [] : навч. посіб. / Є. Й. Майовець. - Київ : Центр навч. л-ри, 2005. - 276 с. - Дод.: с. 264-271. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 966-364-036-7 : 24.20 грн, 30.00 грн, 28.00 грн
Рубрики: Аграрна економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): аграрна політика -- аграрний ринок -- маркетингові дослідження сільськогосподарських ринків -- аграрне виробництво -- структура аграрного виробництва -- сільськогосподарський ринок -- продовольчий ринок -- маркетингові дослідження -- аграрні підприємства -- сільськогосподарське кредитування -- аграрне оподаткування -- земельна рента -- фінанси аграрних підприємств Анотація: Зв'язок теоретичних положень із практикою становлення ринкових відносин в аграрній сфері України. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ВВ (2), ФОНД (1) Свободны: ВВ (2), ФОНД (1) |
Суліменко, Л. О. Економічна ефективність застосування маркетингових підходів у санаторно- курортній практиці [] / Л. О. Суліменко> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 1. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економ. діяльності Кл.слова (ненормовані): Маркетингові дослідження -- Рекреаційні підприємства Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Г11 Гірченко, Тетяна Дмитрівна. Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Дубовик, Олена Вікторівна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б59 Библиотеки. Население. Местная власть. Информационное сотрудничество продолжается [] / ред.- сост. И. Б. Михнова ; под общей ред. Т. Л. Маниловой. - М. : Либерея, 2003. - 192 с. - (Альманах "Приложение к журналу "Библиотекарь"). - ISBN 5-85129-171-0 : 40.50 грн
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): муниципальная библиотека -- муніципальна бібліотека -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- муниципальная связь -- муніципальна зв'язок -- информационный центр -- інформаційний центр Анотація: В книгу вошли описания деятельности библиотек, представляющей общественный интерес, и библиотечные документы, которые могут быть использованы при разработке документационного обеспечения эффективной работы муниципальной библиотеки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Михнова, И. Б. \ред.- сост.\; Манилова, Т. Л. \ред.\ Примірників всього: 2 МЕТ (1), ВНБТ (1) Свободны: МЕТ (1), ВНБТ (1) |
С90 Суслова, Ирина Марковна. Практический маркетинг в библиотеках [] : учеб.-метод. пособие / И. М. Суслова. - М. : Либерея, 2005. - 143, [1] с. : табл. - (Библиотекарь и время. XXI век. / отв. ред. О. Р. Бородин ; вып. 9). - Лит.: с. 141-142. - ISBN 5-85129-175-3 : 31.60 грн.
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВНБТ (1), БГ (1) Свободны: ВНБТ (1), БГ (1) |
Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка та управління національним господарством Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 4-7 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жидков, А. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) [] / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 28-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): банківський сектор економіки -- маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR []> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 67-70 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг у світі Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- соціальні дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
М 21 Мальченко, В. М. Маркетинг послуг [] / В. М. Мальченко. - К. : КНЕУ, 2006. - 360 с. - Термінол. слов. в кінці розд. - Л-ра: с. 353-358. - ISBN 966-574-946-3 : 042.30 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): ринок послуг -- рынок услуг -- рекрутинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследование -- сервісне підприємство -- сервисное предприятие -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- інжинірингові послуги -- инжиниринговые услуги -- транспортно-експедиторські послуги -- транспортно-экспедиторские услуги -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- лізинг -- лизинг -- страхові послуги -- страховые услуги Анотація: Теоретичні і практичні аспекти маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Н11 Нікітін, Андрій Валерійович. Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 26 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П18 Парсяк, Володимир Никифорович. Ринок цінних паперів. Маркетингові дослідження [] / Парсяк В. Н., Зельдіс В. В. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. - Бібліогр.: с. 149-155. - ISBN 978-966-364-477-6 : 024.00 грн
Рубрики: Ринок цінних паперів--Маркетинг--Україна--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фондовий портфель -- фондовый портфель -- торгівельні операції -- торговые операции -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- цінні папери -- ценные бумаги -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг -- боргові цінні папери -- долговые ценные бумаги -- акції -- акции Анотація: Методика проведення маркетингових досліджень цінних паперів для здійснення портфельних вкладень; сутність інформаційної підтримки прийняття управлінських рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Зельдіс, В. В. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
В 22 Вачевський, М. В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-52 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга Анотація: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Петренко, В.Р.; Костенко, О.П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
М27 Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М27 Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |