Ш 66 Шканова, О. М. Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М 26 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 21 Мальська, Марта Пилипівна. Туристичний бізнес: теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Марта Мальська, Володимир Худо. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 424 с. : табл. - Дод.: с. 246-418. - Л-ра: с. 419-422. - ISBN 978-966-364-550-6 : 065.00 грн
Рубрики: Туризм--Навчальні видання Туризм--Історія--Навчальні видання Туризм--Менеджмент--Навчальні видання Туризм--Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- екотуризм -- экотуризм -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- безпека туризму -- безопасность туризма -- туристичний менеджмент -- туристический менеджмент -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- інформаційне забезпечення туризму -- информационное обеспечение туризма -- інвестиції в туризмі -- инвестиции в туризме -- міжнародний туризм -- международный туризм Анотація: Концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Худо, В.В. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 66 Шканова, Олена Миколаївна. Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги Анотація: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ФОНД (1), ВВ (2) |
М21 Мальська, Марта Пилипівна. Планування туристичної діяльності [] : підручник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Знання, 2010. - 312 с. : табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310. - ISBN 978-966-346-783-2 : 60.00 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичні установи -- туристические учреждения -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- товарна політика -- товарная политика -- фінансовий план -- финансовый план Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бордун, Ореста Юріївна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівській національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
С50 Смирнов, Ігор Георгійович. Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Горб, К. М. Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки [] / К. М. Горб, М. В. Корнєєв, З. В. Бойко> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 6. - С. 15-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туризм--Краєзнавство Кл.слова (ненормовані): туристичний маркетинг -- споживачі туристичного продукту Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Корнєєв, М. В.; Бойко, З. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
"Шале Грааль": новий формат відпочинку в Трускавці []> // Укр. туризм = Український туризм : журнал для профессионалов. - 2018. - N 5. - С. 32-33 : фот. . - ISSN 1998-8044 Рубрики: Курорти--Маркетинг--Інновації--Трускавець, місто (Україна), 21 ст. Кл.слова (ненормовані): апарт-готелі -- медикал-спа-центри -- нові технології -- туристичний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |