Г65 Гончарук, Яків Андрійович. Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1) |
М80 Мороз, Л. А. Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка" Свободных экз. нет |
М27 Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\ Примірників всього: 5 ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2) |
І 74 Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-289. - ISBN 966-364-392-7 : 036.00 грн
Рубрики: Економіка підприємств Економіка торгівлі Кл.слова (ненормовані): Товарний ринок -- Ринкова інфраструктура -- Маркетингові посередники -- Оптова торгівля -- Збутові мережі -- Сбытовая сеть -- Роздрібна торгівля -- Розничная торговля -- Персональний продаж -- Лізинг Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Прокопенко, О.В.; Школа, В.Ю.; Дегтяренко, О.О.; Махнуша, С.М. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К 66 Корінєв, В. Л. Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Корецький, М. Х.; Дацій, О. І. Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1) |
Г11 Гірченко, Тетяна Дмитрівна. Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Дубовик, Олена Вікторівна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 20 Гаркавенко, С. С. Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К88 Куденко, Наталія Володимирівна. Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Ш 66 Шканова, О. М. Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М 21 Мальченко, В. М. Маркетинг послуг [] / В. М. Мальченко. - К. : КНЕУ, 2006. - 360 с. - Термінол. слов. в кінці розд. - Л-ра: с. 353-358. - ISBN 966-574-946-3 : 042.30 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): ринок послуг -- рынок услуг -- рекрутинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследование -- сервісне підприємство -- сервисное предприятие -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- інжинірингові послуги -- инжиниринговые услуги -- транспортно-експедиторські послуги -- транспортно-экспедиторские услуги -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- лізинг -- лизинг -- страхові послуги -- страховые услуги Анотація: Теоретичні і практичні аспекти маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Д 81 Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
Рубрики: Економіка торгівлі Товарознавство Кл.слова (ненормовані): споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
В 22 Вачевський, М. В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Б76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. кн., 2007. - 125 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 120-121. - Термінол. слов.: с. 122-123. - ISBN 966-680-300-3 : 029.00 грн, 28.00 грн, 45.00 грн
Рубрики: Торгівля--Маркетинг--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): торгівельні канали -- роздрібна торгівля -- менчердайзинг -- торгівельні марки -- розміщення товару -- торгівельні зали -- планування магазину -- фейсинг -- РОS-матеріали -- мерчандайзери -- аутсорсингові компанії Анотація: Мерчандайзинг - не тільки "мистецтво торгувати", це вже елемент культури торгвілі, проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Башук, Т.О. Примірників всього: 5 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) |
М48 Мельник, Ірина Миколаївна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 с. : табл., іл. - Л-ра: с. 307-309. - ISBN 978-966-346-720-7 : 38.00 грн, 51.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологічні ресурси людини -- психологические ресурсы человека -- психология покупателя -- психологія покупця -- інтер'єр магазину -- интнрьер магазина -- реклама -- асортимент товарів -- ассортимент товаров Анотація: У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглядаються технології мерчандайзингу на торгівельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу через привернення уваги покупцівдо товарів за допомогою спеціального оформлення прилавків з продукцією. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хом'як, Ю. М. Примірників всього: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П80 Прокопенко, Ольга Володимирівна. Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Троян, М. Ю. Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
М27 Маркетинг у прикладах і задачах [] : навч. посібник / [О. А. Біловодська [та ін.] ; за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 400 с. - Л-ра: с. 377-378. - Дод.: с. 379-399. - ISBN 966-680-229-5 : 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарний ринок -- маркетингові дослідження -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- маркетингова політика комунікацій -- промисловий маркетинг -- логістика -- міжнародний маркетинг Анотація: Даний посібник містить комплекс завдань і прикладів їх розв'язання у галузі маркетингових досліджень. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Біловодська, А. А.; Прокопенко, О. В.; Дегтяренко, О. О.; Школа, В. В.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Б61 Біловодська, Олена Анатоліївна. Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
П 19 Пасічник, В. Г. Виробничий маркетинг [] : навч.-метод. комплекс для студ. екон. спец. усіх форм навчання / В. Г. Пасічник, О. В. Акіліна ; Ін-т муніц. менеджменту та бізнесу. - К. : ЦУЛ, 2005. - 112 с. - Бібліогр.: с. 106-107. - ISBN 966-364-080-4 : 13.20 грн
Рубрики: Виробничий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): економіка підприємства -- экономика предприятия -- виробничий маркетинг -- промышленный маркетинг -- товарная политика предприятия -- товарна політика підприємства -- маркетинг продажу -- маркетинг продаж Анотація: Навчально-методичний комплекс містить навчальну і робочу програми, методичні матеріали для самостійної роботи і самоконтролю знань студентів денної і заочної форм навчання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Акіліна, О. В.; Інститут муніципального менеджменту та бізнесу Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (2), ВВ (1) |
Ш66 Шканова, Олена Миколаївна. Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. М. Шканова ; М-во освіти і науки України. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 320 с. - Бібліогр.: с. 238-316. - ISBN 966-364-203-3 : 26.30 грн
Рубрики: Оптова торгівля--Навчальні видання для вищої школи Роздрібна торгівля--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові посередники -- торгові посередники -- кредитно-фінансові організації -- транспортно-експедиційна діяльність -- організаційно-комерційна діяльність -- роздрібна торгівля -- товарні біржі -- лізинг Анотація: Характеристика інфракструктури товарного ринку підприємств оптової та роздрібної торгівлі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |