338.01
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
УДК
ББК 65.290-86
Рубрики: Економіка підприємства
   Ціноутворення

   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

658.14(075.8)
У-67


   
    Управління корпоративними фінансами [] : навч. посібник / Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 200 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 191-197 . - ISBN 966-364-380-3 : 025.50 грн, 032.00 грн
УДК
ББК 65.290-93я73
Рубрики: Фінінси підприємств
   Менеджмент фінансовий

   
Кл.слова (ненормовані):
корпорації -- корпорации -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- цінні папери -- ценные бумаги -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- цінова політика -- ценовая политика -- прибуток -- прибыль -- доход -- дохід -- витрати -- затраты -- фінансова звітність -- финансовая отчетность -- капітал -- капитал -- дивідендна політика -- девидендная политика -- емійсійна політика -- эмиссионная политика -- інвестиції -- инвестиции -- позиковий капітал -- заемный капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- фінансове планування -- финансовое планирование
Анотація: Комплекс питань функціонування корпорацій, зокрема управління власним і позиковим капіталом, діяльность корпорацій на фінансовому ринку тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дєєва, Н.М.; Олійник, В.Я.; Григораш, Т.Ф.; Григораш, Г.В.; Буряк, А.В.; Дєєва, Н.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)

339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет

339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)

338.5(075.8)
М 48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 с. : табл. - ISBN 978-966-680-324-8 : 27.60 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціни. Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- біржова ціна -- биржовая цена -- договірні ціни -- договорные цены -- інфляція -- инфляция -- номінальна ціна -- номинальная цена -- оптова ціна -- оптовая цена -- ринкова кон'юктура -- рыночная коньюктура -- цінові ризики -- ценовые риски -- диверсифікація цін -- диверсификация цен -- конкуренція -- конкуренция -- демпінгова ціна -- демпинговая цена -- закупівельна ціна -- закупочная цена -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- конвертована ціна -- конвертируемая цена -- світова ціна -- мировая цена
Анотація: Механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)

338.5(075.8)
К 60


    Колесников, Олексій Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Колесников. - 3-тє вид., випр. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 144 с. : табл. - Л-ра: с. 133-135. - ISBN 978-966-364-532-2 : 021.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
ціни -- цены -- конкуренція -- конкуренция -- витрати -- расходы -- прибуток -- прибыль -- попит -- спрос -- пропозиція -- пропозиция -- корисність товару -- полезность товара -- оптимум споживача -- оптимум потребителя -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- ценобразование -- монополія -- монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- олігополія -- олигополия -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- практичне ціноутворення -- практическое ценообразование -- поточні ціни -- текущие цены -- маркетингові ціни -- маркетинговые цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегія знижок -- стратегия скидок -- дискримінаційні ціни -- дискриминационные цены
Анотація: Сфера утворення цін і її чинники.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

334.722(075.8)
Г57


    Говорушко, Тамара Андріївна.
    Малий бізнес [] : навч. посібник / Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 200 с. : табл. - Дод.: с. 165-192. - Л-ра: с. 193-194. - ISBN 966-364-253-X : 026.50 грн, 24.50 грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Малий бізнес--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
малі підприємства -- малые предприятия -- мале підприємництво -- малое предпринимательство -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- ліцензії -- лицензии -- патенти -- патенты -- франчайзинг -- ціноутворення -- ценообразование -- оподаткування -- налогообложение -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- статутний фонд -- уставной фонд -- франшиза -- гарантійне кредитування -- гарантированное кредитование -- кредитні спілки -- кредитные союзы -- управління витратами -- управление расходами -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- цінова політика -- ценовая политика -- єдиний податок -- единый налог -- фіксований патент -- фиксированный патент
Анотація: Основи теорії малого бізнеса та прикладні аспекти його функціонування в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тимченко, О. І.
Примірників всього: 4
ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)

658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)

658(075.8)
І20


    Іванілов, Олександр Семенович.
    Економіка підприємства [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Іванілов ; М-во освіти і науки Украіни, Харківський держ. тех. ун-т будів. та архітектури. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 728 с. : табл. - Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727. - ISBN 978-966-364-885-9 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- рынок -- підприємство -- предприятие -- статут підприємства -- устав предприятия -- колективний договір -- коллективный договор -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- кооператив -- господарське об'єднання -- хозяйственное объединение -- акціонерне товариство -- акционерное товарищество -- комунальне підприємство -- коммунальное предприятие -- державне підприємство -- государственное предприятие -- форми об'єднання підприємств -- формы объединения предприятий -- асоціація -- ассоциация -- концерн -- консорціум -- консоциум -- корпорація -- корпорация -- картель -- синдикат -- трест -- фінансові групи -- финансовые группы -- холдингова компанія -- холдинговая компания -- бізнес -- бизнес -- підприємництво -- предпринимательство -- колективна власність -- коллективная собственность -- одноособове володіння -- единоличное владение -- товариство -- товарищество -- оподаткування -- налогообложение -- статут корпорацій -- устав корпораций -- консалтинг -- виробничі фонди -- производственные фонды -- валовий прибуток -- валовая прибыль -- рентабельність -- рентабельность -- венчурний бізнес -- венчурный бизнес -- франчайза -- товарна біржа -- товарная биржа -- фондова біржа -- фондовая биржа -- бізнесмен -- бизнесмен -- виробництво -- производство -- надання послуг -- оказание услуг -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- вартість -- стоимость -- засновницький договір -- учредительный договор -- статутний фонд -- уставной фонд -- реорганізація -- реорганизация -- суб'єкти підприємництва -- субъекты предпринимательства -- прибуток -- прибыль -- планування -- планирование -- кредитування -- кредитование -- інновації -- инновации -- венчурний капітал -- венчурный капитал -- мале підприємство -- малое предприятие -- державна підтримка -- государственная поддержка -- законодавча база підприємництва -- законодательная база предпринимательства -- форми власності -- формы собственности -- культура -- етикет -- этикет -- мораль -- фахова етика -- профессиональная этика -- ділова етика -- деловая этика -- бізнес-план -- бизнес-план -- резюме -- ризик -- риск -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- місткість ринку -- емкость ринка -- анкета -- сегменти ринку -- сегменты рынка -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія -- стратегия -- виробничий план -- производственный план -- інвестиції -- инвестиции -- зовнішне середовище -- внешняя среда -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- управління підприємством -- управление предприятием -- мотивація -- мотивация -- матриця -- матрица -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- персонал -- професія -- профессия -- кваліфікація -- квалификация -- кадрова політика -- кадровая политика -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- трудомісткість -- трудоемкость -- фонди -- фонды -- оборотні кошти -- оборотные средства -- виробничі запаси -- произодственные запасы -- нормування -- нормирование -- страховий запас -- страховой запас -- матеріально-технічні ресурси -- материально-технические ресурсы -- транспортне господарство -- транспортное хозяйство -- логістика -- логистика -- виробничий цикл -- производственный цикл -- калькуляція витрат -- калькуляция расходов -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- гудвіл -- гудвил -- авторське право -- авторское право -- роялті -- роялти -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капитальные вложения -- лізинг -- лизинг -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- оперативний лізинг -- оперативный лизинг -- орендна платня -- арендная плата -- пайовий лізинг -- паевой лизинг -- міжнародний лізинг -- международный лизинг -- технопарк -- технополіс -- технополис -- науково-технічний прогрес -- научно-технический прогресс -- бізнес-інкубатор -- бизнес-инкубатор -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- конструкторська робота -- конструкторская работа -- стандартизація -- стандартизация -- уніфікація -- унификация -- патент -- проектна документація -- проектная документация -- дослідження -- исследования -- технологічна підготовка виробництва -- технологическая подготовка производства -- виробничий процес -- производственный процесс -- прогнозування -- прогнозирование -- виробнича програма -- производственная программа -- заробітна плата -- заработная плата -- тарифна система -- тарифная система -- таріфна сітка -- тарифная сетка -- фонд оплати праці -- фонд оплаты труда -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- засоби виробництва -- средства производства -- витрати виробництва -- расходы производства -- фінанси підпріємства -- финансы предприятия -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- соціальна безпека -- социальная безопасность -- калькуляція собівартості -- калькуляция себестоимости -- рестуктуризація підприємств -- реструктуризация предприятий -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство підприємств -- банкротство предприятий -- ліквідація підприємств -- ликвидация предприятий
Анотація: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)

339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)

338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)

330.3(477)
К56


    Ковальчук, Трохим Тихонович.
    Актуалітети політики розвитку [] = Topicality of the development policy : [монографія] / Т. Ковальчук, В. Черняк, В. Шевчук. - К. : Знання, 2009. - 326 с. - ISBN 978-966-346-757-3 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-1
Рубрики: Економічна політика--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
світова фінансова криза -- мировой финансовый кризис -- фінансова система України -- финансовая система Украины -- цінова політика -- ценовая политика -- регулювання інфляції -- регулирование инфляции -- регіональна політика -- региональная политика -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- ринок страхових послуг -- рынок страховых услуг
Анотація: Проблеми сучасної фінансової кризи, економічної та соціальної політики, бюджетобудування, інвестиційної, грошово-кредитної, валютно-курсової та цінової політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черняк, Володимир Кирилович; Шевчук, Василь Якович
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)

338.5(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник / О. В. Колесников. - 4-те вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 158 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 149-151. - ISBN 978-611-01-0133-2 : 43.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- ціни та ціноутворення -- цены и ценообразование -- теорія попиту і пропозиції -- теория спроса и предложения -- інфляційні очікування -- инфляционные ожидания -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- чиста монополія -- чистая монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- поточні ціни -- текущие цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен -- стратегія знижок -- стратегии скидок
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

330.101.541(075.8)
D36


    DeLong, J. Bradford.
    Macroeconomics [Текст] / J. Bradford DeLong. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2002. - XXVI, 523 p. - Bibliogr.: p. 484-523. - ISBN 0-07-286558-X : 90.00 грн
Переклад назви: Макроекономіка
УДК
ББК 65.012.2я73
Рубрики: Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
макроэкономика -- американська економіка -- американская экономика -- бюджет -- грошова політика -- денежная политика -- податки -- налоги -- ринок (екон.) -- рынок (экон.) -- фондові біржі -- фондовые биржи -- безробіття -- безработица -- економічне зростання -- экономический рост -- інвестиції -- инвестиции -- торгівля -- торговля -- економічна політика -- экономическая политика -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: This book does move more smoothly through the water than its competitors, and will prove to be a better textbook for third-millenium macroeconomics courses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

658.8(075.8)
М43


   
    Международный маркетинг [] = International marketing : учеб. пособие / [Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 199 с. - Лит.: с. 196-197. - ISBN 5-238-00104-5 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципи міжнародного маркетинга -- принципы международного маркетинга -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- стратегія міжнародного маркетинга -- стратегия международного маркетинга -- експортна товарна політика -- экспортная товарная политика -- ценовая политика -- цінова політика -- міжнародні торгові угоди -- международные торговые соглашения -- міжнародний ринок -- международный рынок -- зарубежные инвестиции -- зарубіжні інвестиції -- міжнародні засоби комунікації -- международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Васильев, Г. А.; Ибрагимов , Л. А.; Каменева, Н. Г.; Нагапетьянц, Н. А.; Ваасильев, Г. А. \ред.\; Ибрагимов, Л. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

338.5(075)
Е79


    Ерухимович, Ирина Леонидовна.
    Ценообразование [] : учеб.-метод. пособие / И. Л. Ерухимович ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., стереотип. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : рис. - Библиогр.: с. 103-104. - ISBN 966-7312-92-5 : 6.60 грн
УДК
ББК 65.25я7
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
себестоимость продукции -- собівартість продукції -- затраты -- витрати -- прибыль -- прибуток -- рентабельность -- рентабельність -- ценообразования -- ціноутворення -- принципы ценообразования -- принципи ціноутворення -- рыночный механизм ценообразования -- ринковий механізм ціноутворення -- государственное регулирование цен -- державне регулювання цін -- виды цен -- види цін -- оптовые цены -- оптові ціни -- розничные цены -- родрібні ціни -- ценовая политика -- цінова політика -- методы установления цен -- методи встановленн цін -- рынок сбыта -- ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

338.45(075)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Економіка підприємства: конспект лекцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева = Economics of enterprise : the reader / Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva. - Суми : Унів. кн., 2004. - 412 с. : рис., табл. - (Бібліотека "Економічна освіта"). - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411. - ISBN 966-680-094-2 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- предприятие -- тудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Гріньова, В. Н. \рец.\; Черваньов, Д. Г. \рец.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)

339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)