Б 69 Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Ч49 Черномаз, Петро Олексійович. Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) |
М37 Мачкур, Анатолій Євстахійович. Економіка і управління підприємством [] : навч. посібник / Мачкур А. Є., Лещій Л. А., Коваль З. О. ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 156 с. : табл. - Л-ра: с. 152-154. - ISBN 978-966-553-888-2 : 66.00 грн
Рубрики: Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): підприємництво -- предпринимательство -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- об'єднання підприємств -- объединение предприятий -- управління підприємством -- управление предприятием -- бізнес-план підприємства -- бизнес-план предприятия -- основні фонди підприємства -- основные фонды предприятия -- оборотні засоби підприємства -- оборотные средства предприятия -- нематеріальні ресурси підприємства -- нематериальные ресурсы предприятия -- активи підприємства -- активы предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- продуктивність праці -- производительность труда -- витрати виробництва -- издержки производства -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- ціни -- цены -- ціноутворення -- ценообразование -- інвестиційна діяльність підприємства -- инвестиционная деятельность предприятия -- фінансові інвестиції підприємств -- финансовые инвестиции предприятия -- управління інвестиціями -- управление инвестициями -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- прибуток підприємства -- прибыль предприятия -- рентабельність підприємства -- рентабельность предприятия Анотація: Висвітлено основні концептуальні положеня з економіки і управління підприємством. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лещій, Леся Анатоліївна; Коваль, Зоряна Остапівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П78 Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу [Текст] : міжнар. зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Олійник О. В. та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2005 - . - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). - ISSN 1994-1749. Вип. 3 (18). - 2010. - 448 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 27.00 грн
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- господарський контроль -- хозяйственный контроль -- доход -- прибыль -- операційна діяльність -- операционная деятельность -- факторинг -- фінансово-господарський аналіз -- финансово-хозяйственній анализ -- управлінський облік -- управленческий учет -- теорії бухгалтерського обліку -- теории бухгалтерского учета -- облік зобов'язань -- учет обязательств -- звітність підприємства -- отчетность предприятия -- резерви -- резервы -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова економіка -- финансовая єкономика -- договір куплі-продажу -- договор купли-продажи -- малоцінні активи -- малоценные активы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Проблеми бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Малюга, Н. М. \ред.\; Валуєв, Б. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М26 Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 53 Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки [Текст] = Journal Zhytomyr state technological university : наук. журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Житомир. держ. технол. ун-т ; ред. Комашня С. А. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4260. Вип. 4 (55). - 2010. - 142 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - Л-ра: с. 126-133. - 34.00 грн
Рубрики: Техніка--Наукові видання Житомир, місто--Житомирський державний технологічний університет--Періодичні видання Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Періодичні видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- статутний капітал -- уставной капиталл -- аудит персоналу -- аудит персонала -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- банківський контролінг -- банковский контролинг -- оплата праці -- оплата труда -- класифікація прибутку -- классификация прибыли -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Статті за темами: машинознавство, прилади, інформатика. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Комашня, С. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниЖитомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Э40 Экономическая социология [] : учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / [Э. А. Гансова и др.] ; под ред. В. Е. Пилипенко ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2002. - 295 с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-608-229-2 : 18.00 грн
Рубрики: Економічна соціологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): социологические науки -- соціологічні науки -- социальна политика -- соціальна політика -- социальная сфера -- соціальна сфера -- социальная структура общества -- соціальна структура суспільства -- субьекты экономических отношений -- суб'єкти економічних відносин -- социально-экономическое поведение -- соціально-економічна поведінка. -- социально-экономические ориентации -- соціально-економічні орієнтації -- мотивация деятельности -- мотивація діяльності -- теория управления -- теорія управління -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- социология инновационных процессов -- соціологія іноваційнних процесів -- структура организационной культуры -- структура організаційної культури Анотація: В учебном пособии в систематизированном виде приводятся научные знания о социальных факторах экономической жизни общества, институтах и механизмах функционирования и развития экономики, ее социальных субъектах, социально-экономическом поведении личности в условиях рыночного реформирования общества. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гансова, Э. А.; Казаков, В. С.; Нагорный, Б. Г.; Попова, И. М.; Пилипенко, В. Е. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б90 Буднік, Ольга Миколаївна. Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Житомирський національний агроекологічний університет Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Д18 Данилко, Валерій Кирилович. Агрохімічний сервіс: реалії та перспективи [] : монографія = The agrochemical service: realities and prospects : monograph / В. К. Данилко, Л. В. Тарасович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Житомир : ЖДТУ, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф., карти, рис. - Літ.: с. 204-225. - Дод.: с. 226-255. - ISBN 978-966-683-347-4 : 45.00 грн
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Україна--Наукові видання Житомирська область--Сільське господарство--Економіка -- Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- агрохімічні послуги -- агрохимические услуги -- хімізація в аграрному виробництві -- химизация в аграрном производстве -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- агрохімічні підприємства -- агрохимические предприятия Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні аспекти агрохімічного обслуговування аграрного виробництва. Ринок агрохімічних засобів та послуг, рівень їх використання в сільському господарстві України в цілому та Житомирської області зокрема. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тарасович, Людмила Валеріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 2 КР (1), ФОНД (1) Свободны: КР (1), ФОНД (1) |
С74 Справочник директора предприятия [] / под ред. М. Г. Лапусты. - 4-е изд., испр., измен. и доп. - М. : ИНФРА-М, 2000. - 783 с. : рис., табл. - (Справочники "ИНФРА-М"). - ISBN 5-16-000098-4 : 19.49 грн
Рубрики: Підприємства--Управління--Росія--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): формы предприятий -- форми підприємств -- создание (организация) предприятий -- створення (організація) підприємтв -- банкротство -- банкрутство -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- бизнес-планирование -- бізнес-планування -- договорные отношения -- договівні відносини -- управление персоналом -- управління персоналом -- оплата труда -- оплата праці -- управление качеством -- управління якістю -- сертификация продукции -- сертифікація продукції -- управление финансами предприятия -- управління фінансами підприємства -- рынок ценных бумаг -- ринок цінних паперів -- инвестиционная деятельность -- інвестиційна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- служба безопасности предприятия -- служба безпеки підприємства -- учетная политика -- облікова політика -- налогообложение -- оподаткування -- коммерческая тайна -- комерційна таємниця -- ответственность предприятий -- відповідальність підприємств Анотація: Собраны необходимые сведения об организационно-правовых формах субъектов хозяйственной деятельности, правах и ответственности предприятий, планировании и финансировании деятельности, системе договорных отношений, формах и видах сделок. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лапуста, М. Г. \ред.\; Бадалов, Л. М. \рец.\; Черников, Д. А. \рец.\ Примірників всього: 3 ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1) |
З-53 Земляков, Ігор Семенович. Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія" Примірників всього: 3 ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1) |
А43 "Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці", Всеукраїнська науково-практична конференція (2 ; 2013 ; Житомир). Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих учених "Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці", 25 квітня 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. В. Олійник та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 207, [1] с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-380-1 : 31.00 грн Зміст: Бондарчук, Оксана Петрівна. Молодіжний ринок праці : [в Житомирській області] / О. П. Бондарчук. - С .80-83 Верповська, Марина Миколаївна. Трудова активність робочої сили на ринку праці Житомирської області / М. М. Верповська. - С .83-87 Лисковець, Олена Петрівна. Проблеми молодіжного сектору ринку праці в Житомирській області / О. П. Лисковець. - С .103-107 Денисюк, Катерина Сергіївна. Пріоритети моніторингу у реалізації соціально-економічної політики держави в Житомирській області / К. С. Денисюк. - С .158-161 Палій, Ольга Вікторівна. Актуальні проблеми правового регулювання безпеки праці на каменеводобувних підприємствах Житомирської області / О. В. Палій. - С .180-185
Рубрики: Ринок праці--Україна--Наукові видання Персонал--Економічні методи управління--Україна--Наукові видання Житомирська область--Персонал--Економічні методи управління -- Наукові видання Житомирська область--Ринок праці -- Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- конференції -- конференции -- трудовий потенціал -- трудовой потенціал -- управління інтелектуальним капіталом -- управление интеллектуальним капиталом -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- мотивація персоналу -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- підприємства харчової промисловості -- предприятия пищевой промышленности -- грейдування -- грейдирования -- професійне навчання -- профссиональное обучение -- лідерські компетенції -- лидерские компетенции -- система преміювання -- система премирования -- реінжиніринг бізнес-процесів -- ринок праці Житомирщини -- рынок труда Житомирщины -- молодіжний ринок праці -- молодежный рынок труда -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- тіньова зайнятість -- теневая занятость -- трудова міграція -- трудовая миграция -- соціально-трудові відносини -- социально-трудовые отношения -- соціальний ризик -- социальный риск -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- трудовий договір -- трудовой договор -- безпека праці -- безопасность труда -- гірничі підприємства Житомирщини -- горные предприятия Житомищины Анотація: Висвітлено теоретичні засади та практичні аспекти врегулювання актуальних проблем економіки праці й управління персоналом на макро-, мезо- та мікрорівні, що знайшли відображення у виступах молодих учених під час роботи конференції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Олійник, О. В. \ред.\; Обіход, С. В. \ред.\; Богоявленська, Ю. В. \ред.\; Ткачук, В. О. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Житомирський державний університет імені Івана Франка; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
В85 Всеукраїнська науково-практична on-line конференція аспірантів, молодих учених та студентів, присвячена Дню науки (2014 ; Житомир). Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки, 14-16 травня 2014 року [Текст] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Всеукр. спілка вчен.-економістів , Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування (м. Рівне) ; оргком.: Мельничук П. П. (голова) [та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - ISBN 978-966-683-400-6. Т. 2. - 2014. - 470, [2] с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-683-402-0 : 82.00 грн Зміст: Дідківська, О. І. Шевченко і наш край / О. І. Дідківська. - С .406-407 Домалевська, О. С. Т. Г. Шевченко у творчості письменника М. Б. Рубашова / О. С. Домалевська. - С .408-409 Кондратюк, Ю. С. Костел Босих Кармелітів міста Бердичева в Радянську добу / Ю. С. Кондратюк. - С .415-416 Мацкевич, К. М. З життя єврейської громади в Житомирі / К. М. Мацкевич. - С .429-430 Мельниченко, А. С. Нарис з історії села Бондарівка / А. С. Мельниченко. - С .431 Мосійчук, Ю. В. Козацькі часи на Житомирщині в роки Хмельниччини / Ю. В. Мосійчук. - С .434-435
Рубрики: Наука--Україна--Тези доповідей Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Житомир, місто--Тези доповідей Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Тези доповідей Кл.слова (ненормовані): інноваційні проекти -- инновационные проекты -- інноваційна діяльність -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- фінансове планування -- финансовое планирование -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособноссть -- внутрішній аудит -- внутренний аудит -- аудиторська діяльність -- аудиторская деятельность -- господарський контроль -- хозяйственный контроль -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- дивідентна політика -- дивидентная политика -- податкова безпека -- налоговая безопасность -- страхові відносини -- страховые отношения -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- місцеві видання -- местные издания Анотація: Дослідження науковців та студентів Житомирського державного університету і інших вузів України з питань економічного аналізу, аудиту та господарського контролю; фінансового та управлінського обліку; фінансів, кредиту; менеджменту; історії, філософії, педагогіки, психології, філологічних наук. Зокрема такі, що стосуються Житомирщини. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельничук, П. П. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Легенчук, С. Ф. \ред.\; Шестаков, В. І. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Всеукраїнська науково-практична on-line конференція аспірантів, молодих учених та студентів, присвячена Дню науки(2014 ; Житомир); Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університетВсеукраїнська спілка вчених економістів; Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне) Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
П37 Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Е45 Економіка туризму [] : теорія і практика ; підручник / М. П. Мальська [та ін.] ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 538, [2] с. : табл., граф. - ISBN 978-617-673-225-9 : 108.00 грн
Рубрики: Туризм--Економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): экономика туризма -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- економічне планування -- экономическое планирование -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичні компанії -- туристические компании -- регіональна економіка туризму -- региональная экономика туризма -- державне регулювання туризму -- государственное регулирование туризма Анотація: Містить системний виклад концепційних положень та прикладних аспектів економіки туризму у контексті сучасних вимог економічної освіти. Викладено засади економічної теорії туризму, сутність і специфіку основних механізмів ринкової економіки туризму, а також фактори, які впливають на мікро- і макроекономіку, методи та засоби економічного регулювання туристичного бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мальська, М. П.; Рутинський, М. Й.; Білоус, С. В.; Мандюк, Н. Л.; Львівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М27 Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
П75 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) |
Б44 Бєлявцев, М. І. Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Г62 Голубков, Евгений Петрович. Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |