658.5(477)(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Економіка підприємства [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - 5-те вид., стер. . - К. : Вікар, 2008. - 219 с. : рис., табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 218-219. - ISBN 978-966-7131-95-1 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
cуб'єкт господарювання -- субъект хозяйствования -- матеріальна база підприемства -- материальная база предприятия -- виробничі фонди підприємства -- производственные фонды предприятия -- виробнича потужність -- производственная мощность -- оборотні засоби -- оборотные средства -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- активи підприємства -- активы предприятия -- капіталовкладення -- капитпловложения -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- заробітна плата -- заработная плата -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- прибуток підприємства -- прибыль предприятия -- рентабельність підприємства -- рентабельность предприятия -- планування діяльності підприємства -- планирование деятельности предприятия
Анотація: Підприємство як суб'єктгосподарювання в умовах ринкової економіки, сутність виробничих фондів підприємства та шляхи підвищення ефективності їх використання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

338.45(477)(075)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Економіка підприємств [] : навч. посібник / Т. О. Примак ; [відп. ред. І. В. Хронюк ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : граф. - Л-ра: с. 106. - ISBN 966-7312-72-0 : 7.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
фонди підприємства -- фонды предприятия -- амортизація -- аммортизация -- кадрова політика підприємства -- кадровая политика предприятия -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- оплата праці -- оплата труда -- прибуток -- прибыль -- інвестиції підприємства -- инвестиции предприятия
Анотація: Питання формування основних економічних категорій підприємства та економічні закони управління господарством.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), АБ (1)

659.4(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии
Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)

339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)

339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)