П 65 Почепцов, Георгій Георгійович. Інформаційна політика [] : навч. посібник / Г. Г. Почепцов, С.А. Чукут. - К. : Знання, 2006. - 663 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-044-X : 072.50 грн, 78.00 грн
Рубрики: Політика інформаційна Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- информационное общество -- телебачення -- телевидение -- інформаційні стратегії -- информационные стратегии -- информационные технологии -- інформаційні технології -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- інтернет -- интернет -- internet -- електроний уряд -- электронное правительство -- информационные войны -- інформаційні війни Анотація: Перша в Україні спроба на академічному рівні комплексно дослідити і висвітлити сутність та основні складові сучасної інформаційної політики. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Чукут, С.А. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М 74 Мойсеєв, В. А. Паблік рілейшнз [] : навч. посібник / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - Термінол. слов.: с. 212-219. - ISBN 978-966-8226-44-1 : 024.00 грн
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи Паблик рілейшнз --Комунікації--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): журналістика -- журналистика -- політика -- политика -- публічний виступ -- публичное выступление -- реклама -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- прес-служба -- пресс-служба -- псевдотехнології -- псевдотехнологии -- громадські зв'язки -- общественные связи -- PR Анотація: Сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Б 11 Білоус, В. С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності [] / В. С. Білоус. - К. : КНЕУ, 2005. - 275 с. - Бібліогр. в кінці розд. . - ISBN 966-574-710-X : 041.30 грн
Рубрики: Зв'язки з громадськістю Кл.слова (ненормовані): масові комунікації -- массовые комуникации -- корпоративний імідж -- корпоративный имидж -- комунікаційна система -- комуникационная система Анотація: Визначено сутність і основні елементи системи зв'язків з громадськістю в економічній діяльності з використанням інтегративної методології. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К68 Королько, Валентин Григорович. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика [] : підручник / В. Г. Королько ; [наук. ред. О. В. Некрасова]. - 2-ге вид., допов. - К. : Скарби, 2001. - 400 с. : рис., табл. - (Verba magistri). - Літ.: с. 396-399. - ISBN 966-95789-6-5 : 40.00 грн
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): історія розвитку паблик рілейшнз -- ПР-відділ організації -- громадська думка -- імідж -- управління паблик рілейшнз -- лобіювання -- кризові ситуації -- майстерність комунікації -- виборча кампанія -- професійна поведінка журналіста -- афінський кодекс Анотація: Сучасні досягнення теорії і практики цивілізованих зв'язків із громадскістю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Некрасова, О. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П 65 Почепцов, Георгій Георгійович. Паблік рілейшнз [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Георгій Почепцов ; пер. з рос. Д. С. Обухова. - К. : Знання, 2000. - 506 с. - (Серія "Вища освіта ХХI століття"). - Бібліогр.: с. 493-506. - ISBN 966-620-022-8 : 12.14 грн, 26.20 грн
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): політичні паблік рилейшнз -- политические паблик рилейшнз -- урядові паблік рилейшнз -- правительственные паблик рилейшнз -- финансовые паблик рилейшнз -- фінансові паблік рилейшнз -- кризові паблік рилейшнз -- кризисные паблик рилейшнз -- международные паблик рилейшнз -- міжнародні паблік рилейшнз -- лобирование -- лобіювання -- стратегічні комунікації -- стратегические коммуникации -- виборчі технології -- избирательные технологии -- информационные войны -- інформаційні війни Анотація: Система зв'язків з громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується із допомогою Паблік рилейшнз. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Обухов, Д. С. \пер.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
П76 Примак, Тетяна Олександрівна. РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) |
Г75 Грабар, Тетяна Петрівна. PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій [] : навч. посібник / Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - Житомир : ЖДТУ, 2001. - 109 с. - Л-ра: с. 107. - ISBN 966-683-098-1 : 6.50 грн
Рубрики: Синергетика--Навчальні видання Суспільна свідомість--Соціальний вплив--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): суспільна думка -- общественная мысль -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- виборчі технології -- избирательные технологии -- місцеві видання -- местные издания Анотація: Основні визначення Public. Relation (PR), джерела та історія їх розвитку як науки і мистецтва, налагодження та підтримки доброзичливих відносин. Проблеми маніпуляції суспільною свідомістю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Грабар, І. Г. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |