А52 Алтухова, Г. А. Речевая культура библиотекаря [] / Г. А. Алтухова. - М. : Профиздат, 2001. - 96 с. - (Современная библиотека ; вып. 13). - Библиогр.: с. 94-95. - ISBN 5-88283-042-7 : 014.00 грн
Рубрики: Бібліотечна справа--Культура мовлення--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): культура речи -- культура мови -- имидж библиотекаря -- імідж бібліотекаря -- речевой этикетмовний етикет -- содержание речи -- зміст мови Анотація: Учебное пособие поможет получить необходимые знания о речевой культуре: степень владения нормами устного и письменного языка, приемы построения речи, отработанную дикцию, умение владеть голосом, а также умение слушать. Учебное пособие снабжено нагядными материалами, практическими заданиями и текстами. Книга предназначена менеджерам библиотечного дела, студентам, аспирантам, преподавателям библиотечных факультетов вузов и колледжей. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
> Шифр: ppts/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35 Кл.слова: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37 Кл.слова: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 Кл.слова: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак Кл.слова: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст. Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 Кл.слова: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Т33 Теорія та практика торговельного обслуговування [] : навч. посібник / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 496 с. - Бібліогр.: с. 279 . - ISBN 966-364-073-1 : 039.60 грн
Рубрики: Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Населення--Потреби--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): торгівельні послуги -- торговельне обслуговування населення -- системи трговельного обслуговування -- роздрібні торговельні підприємства -- управління товарним асортиментом -- психологія торгівлі -- продаж товарів -- форми продажу товарів -- торгівля на ринках -- реклама в магазині -- торговельні послуги -- якість торговельного обслуговування -- культура торгівлі -- імідж магазину -- дизайн магазину Анотація: Організація та управління процесами формування системи торговельного обслуговування населення та її компонентів, дослідження психологічних аспектів продажу товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Апопій, В.В.; Міщук, І.П.; Рудницький, С.І.; Хом'як, Ю.М. Примірників всього: 3 ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ФОНД (1), ВВ (2) |
С56 Современный этикет [] / сост. И. А. Сокол ; худ.: В. М. Юденков, И. В. Осипов. - Х. : Фолио, 2005. - 477 с. : ил. - Библиогр.: с. 477. - ISBN 966-03-3013-8 : 9.00 грн
Рубрики: Сучасний етикет--Види етикету--Довідкові видання; Популярні видання Кл.слова (ненормовані): этикет общения -- етикет спілкування -- правила хорошего поведения -- правила гарної поведінки -- деловой имидж -- діловий імідж -- служебный этикет -- службовий етикет -- компьютерный этикет -- комп'ютерний етикет -- финансовый этикет -- фінансовий етикет -- гостевой этикет -- гостьовий етикет -- этикет подарков -- етикет подарунків -- этикет собеседования -- етикет співбесіди Анотація: Правила поведения человека в разных ситуациях его жизни и деятельности. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Сокол, И.А. \сост.\; Юденков, В.М. \худ.\; Осипов, И.В. \худ.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), МИСТ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), МИСТ (1), ФОНД (1) |
Х64 Хміль, Федір Іванович. Ділове спілкування [] : навч. посібник / Ф. І. Хміль. - Київ : Академвидав, 2004. - 280 с. : табл., рис. - (Альма-матер). - Літ.: с. 273-274. - ISBN 966-8226-20-В : 20.00 грн
Рубрики: Ділова етика--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): невербальне спілкування -- резюме -- конфлікт -- вербальне спілкування -- спілкування по телефону -- публічний виступ -- дискусія -- ділові переговори -- індивідуальне діалогове спілкування -- ділове листування -- ділові наради -- позитивний імідж організації -- паблік рілейшнз Анотація: Типи і види ділового спілкування, особливості ділового спілкування керівника з підлеглими. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 4 ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П55 Помаранчева революція: внутрішній та зовнішній аспекти [] / Національний Фонд Демократії ; [ред.-упоряд.: Людмила Кудіна, Наталя Демчук, Олена Обухівська]. - Київ : Молодіжна Альтернатива, 2005. - 80 с. - 3.00 р.
Рубрики: Історія --Помаранчева революція--Україна, 21 ст.--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): демократичні революції -- імідж країни Анотація: Передумови, перспективи та загрози Помаранчевої революції. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Кудіна, Л. \ред., сост.\; Демчук, Н. \ред., сост.\; Обухівська, Олена \ред., сост.\; Національний Фонд Демократії Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Імідж -- Реклама політична Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: pome/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Романюк, О. "Кінець транзитології" чи криза первинної парадигми? / О. Романюк. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОСТКОМУНІСТИЧНІ РЕЖИМИ, ДЕМОКРАТІЯ, ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ Петренко, В. Особливості визначення політичної мови / В. Петренко. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЛІТИКА, МОВА Рудич, Ф. Політичні лідери і стратегії реформ у країнах Центральної і Східної Європи / Ф. Рудич. - С.25-46. - Бібліогр. в кінці ст. - (Політичні інститути і процеси) Кл.слова: ПОЛІТИЧНІ СИСТЕМИ, ПАРЛАМЕНТСЬКІ РЕСПУБЛІКИ, ПРЕЗИДЕНТСЬКО-ПАРЛАМЕНСЬКІ РЕСПУБЛІКИ Нагорна, Л. "Війни ідентичностей": сценарії і ризики / Л. Нагорна. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст. - (Політичні інститути і ризики) Кл.слова: КРИЗА ІДЕНТИФІКАЦІЙНА, ІДЕНТИЧНІСТЬ, ВЛАДА - НАРОД Холод, В. Прояви закономірного в плавному і бурхливому плині політики / В. Холод. - С.55-67. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЛІТИКА, ЗАКОНОМІРНІСТЬ, ВЛАДА Райковський, Б. Політологічний аналіз виборчого процесу / б. Райковський. - С.68-76. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВИБОРЧІ СИСТЕМИ, ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ, ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ВЛАДА, ГРОМАДЯНИ Дегтеренко, А. Етнополітичні й цивільні аспеки неконституційності пропорційної системи виборів до місцевих рад / А. Дегтеренко. - С.77-89. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВИБОРИ, МІСЦЕВІ РАДИ Клименко, О. "Фабрика думок" : вплив неурядових організацій на політику демократичних держав / О. Клименко. - С.90-99. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЛІТИКА, НЕУРЯДОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ Зубрич, Т. Інтерпретаційний підхід в концепціях політичної культури / Т. Зубрич. - С.100-105. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОНЦЕПЦІЇ, ДОСЛІДЖЕННЯ Денисюк, С. Гендерні аспекти формування іміджу політичного лідера / С. Денисюк. - С.106-113. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЖІНКИ, ПОЛІТИЧНИЙ ЛІДЕР, ІМІДЖ, ГЕНДЕР Войтків, В. Партійна система України: етапи становлення та їх особливості / В. Войтків. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст. Пироженко, В. Євроатлантичні цінності й місіонерство США: конфлікт ідеалів та національних інтересів / В. Пироженко. - С.123-136. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МІСІОНЕРСТВО, МІЖНАРОДНА БЕЗПЕКА, ГЕОПОЛІТИКА Соколов, В. Зовнішня політика лейбористів: власний курс чи продовження політики торі? / В. Соколов, А. Соколов. - С.137-143. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГЕОПОЛІТИКА Сірий, С. Особливості локальних війн і воєнних конфліктів в умовах глобалізації / С. Сірий. - С.144-154. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВІЙНИ ГЛОБАЛЬНІ, КОНФЛІКТИ ВОЕННІ, ГЛОБАЛІЗАЦІЯ Гуцало, М. Деякі теоретичні аспекти побудови сучасної антитерористичної парадигми / М. Гуцало. - С.155-163. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТЕРОРИЗМ, ЕКСТРЕМІЗМ, ПАРАДИГМА Білак, П. Тайванський націоналізм: його характер і причини виникнення / П. Білак. - С.164-175. - Бібліогр. в кінціст. Кл.слова: НАЦІОНАЛІЗМ, НАЦІЯ Куташев, І. Політичні ідеї періоду становлення Козацької держави / І. Куташев. - С.176-186. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІДЕЯ ДЕРЖАВНОСТІ, МИСЛИТЕЛІ, ДОБА ВІДРОДЖЕННЯ, ПОЛІТИЧНИЙ АНАЛІЗ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Денисюк, С. Гендерні аспекти формування іміджу політичного лідера [Текст] / С. Денисюк> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 2. - С. 106-113. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політологія Рух і організації жінок--Гендерна політика Кл.слова (ненормовані): Імідж -- Політичний лідер -- Гендер Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Езова, С. А. Коммуникативная составляющая имиджа библиотекаря, библиотеки [Текст] / С. А. Езова> // Научные и технические библиотеки : Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М. : ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 15-21 Рубрики: Бібліотека--Імідж бібліотекаря та бібліотеки Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Т 41 Тимошенко, Наталія Леонідівна. Корпоративна культура: діловий етикет [] : навч. посібник / Н. Л. Тимошенко. - К. : Знання, 2006. - 391 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 389-391. - ISBN 966-346-080-6 : 040.00 грн, 039.00 грн, 23.00 грн
Рубрики: Етикет --Діловий Кл.слова (ненормовані): ділове інтерв'ю -- деловое интервью -- ділові листи -- деловые письма -- імідж -- имидж -- конфіденційність -- конфиденциальность -- телефонні розмови -- телефонные разговоры -- електронна пошта -- электронная почта -- ділові засідання -- деловые заседания -- застільний етикет -- застольный этикет -- ділові поїздки -- деловые поездки Анотація: Норми та принципи ділового спілкування, поведінки у різних ділових ситуаціях. Діловий етикет при використанні сучасної ділової техніки. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1) |
Б 93 Бутенко, Н. Ю. Педагогічна практика: підготовка та реалізація [] : навч. посібник / Н. Ю. Бутенко. Л. М. Грущенко. - К. : КНЕУ, 2005. - 182 с. - Бібліогр.: с. 109-111. - Додатки: с. 112-180. - ISBN 966-574-719-3 : 029.00 грн
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна практика Кл.слова (ненормовані): імідж -- имидж -- мотивація -- мотивация -- соціально-психологічний клімат -- социально-психологический климат Анотація: Методичні поради до підготовки та проходження педагогічної практики. Набір тестів для самоаналізу та самовдосконалення. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Грущенко Л.М. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ч-37 Чекаленко, Людмила Дмитрівна. Зовнішня політика України [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Д. Чекаленко. - К. : Либідь, 2006. - 712 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0428-9 : 062.50 грн, 062.40 грн
Рубрики: Зовнішня політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): міжнародні відносини -- международные отношения -- стратегічне партнерство -- стратегическое партнерство -- інтеграційні процеси -- интеграционные процессы -- НАТО -- ООН -- СНД -- співдружність незалежних держав -- українсько-російські відносини -- украинско-российские отношения -- внешняя политика -- українсько-молдовські відносини -- украинско-молдавские отношения -- міграційна політика -- миграционная политика -- етнополітика -- этнополитика -- інформаційний імідж -- информационный имидж -- права людини -- права человека Анотація: Проблемні питання зовнішньої політики України за концепцією: "людина - суспільство - держава - міжнародні структури" в добу міжнародної правосуб'єктності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
К89 Кузнецов, Игорь Николаевич. Практикум по риторике [] : учеб.-справ. пособие / И. Н. Кузнецов. - Минск : Соврем. слово, 2004. - 352 с. - ISBN 985-443-455-9 : 012.00 грн
Рубрики: Ораторське мистецтво--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): речевая культура -- публичная речь -- речевой имидж оратора -- техника речи -- мовна культура -- публічна мова -- мовний імідж оратора -- техніка мови Анотація: Обучение основам речевого общения путем совершенствования навыков всех видов речевой деятельности : чтения, письма, слушания и устной речи. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 МИСТ (1) Свободны: МИСТ (1) |
П 12 Павленко, А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Комунікації Кл.слова (ненормовані): комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Войчак, А.В.; Примак, Т.О. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: mvuk/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст. Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18 Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35 Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50 Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст. Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст. Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
К 96 Кушнаренко, Наталя Миколаївна. Бібліотечне краєзнавство [] : підручник / Н. М. Кушнаренко. - К. : Знання, 2007. - 503 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 481-488. - Ім. покажч.: с. 489-494. - Предм. покажч.: с. 495-502. - ISBN 966-346-242-6 : 057.50 грн, 70.00 грн
Рубрики: Бібліотекознавство Бібліотечне краєзнавство Україна Кл.слова (ненормовані): краєзнавча діяльність -- краеведческая деятельность -- краєзнавчий фонд -- краеведческий фонд -- краєзнавча інформація -- краеведческая информация -- краєзнавча бібліографія -- краеведческая библиография -- краєзнавчі електронні ресурси -- краеведческие электронные ресурсы -- региональный веб-портал -- регіональний веб-портал -- систематичний краєзнавчий каталог -- систематический краеведческий каталог -- алфавітний краєзнавчий каталог -- алфавитный краеведческий каталог -- краєзнавчий імідж -- краеведческий имидж Анотація: Комплекс історичних, теоретико-методологічних, методичних та організаційно-практичних проблем бібліотечного краєзнавства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 4 КР (1), ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) Свободны: КР (1), ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) |
Ч-15 Чайка, Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера [] : навч. посібник / Г. Л. Чайка. - К. : Знання, 2005. - 442 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 417-442. - ISBN 966-346-028-8 : 039.00 грн, 036.50 грн
Рубрики: Етикет Етика ділового спілкування Кл.слова (ненормовані): спілкування -- общение -- ділова етика -- деловая этика -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- комунікативні конфлікти -- коммуникативные конфликты -- етичний кодекс -- этический кодекс -- самовдосконалення менеджера -- самоусовершенствование менеджера -- вербальне спілкування -- вербальное общение -- невербальне спілкування -- невербальное общение -- віртуальне спілкування -- виртуальное общение -- імідж -- имидж Анотація: Етичні засади, психологічна природа, засоби і техніка спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2) |
Г 95 Гуревич, С. М. Газета : Вчера, сегодня, завтра [] / С. М. Гуревич. - М. : Аспект Пресс, 2004. - 288 с. - Библиогр.: с. 279. - Темат. указ.: с. 280-285. - ISBN 5-7567-0303-9 : 058.00 грн
Рубрики: Преса Кл.слова (ненормовані): масова інформація -- массовая информация -- медиабизнес -- медіабізнес -- редакционный менеджмент -- редакційний менеджмент -- редакционный маркетинг -- редакційний маркетинг -- редакция газеты -- редакція газети -- имидж газеты -- імідж газети -- устав редакции -- статут редакції -- бізнес-планування -- бизнес-планирование -- газетный дизайн -- газетний дизайн -- редакційний колектив -- редакционный коллектив -- распространение газет -- розповсюдження газет -- редакционная почта -- редакційна пошта -- жанри -- жанры -- периодические издания -- періодичні видання -- єлектронні періодичні видання -- электронные периодические издания -- журналистская информация -- журналістська інформація Анотація: Перспективы развития газетной периодики в России. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |