П50 Полікарпов, Іван Степанович. Ідентифікація товарів [] : підручник / І. С. Полікарпов, А. П. Закусілов ; Львів. комерц. акад. - Київ : Центр навч. л-ри, 2005. - 344 с. : рис., табл. - Літ.: с. 332-335. - ISBN 966-364-103-7 : 29.70 грн, 28.40 грн, 28.40 грн грн
Рубрики: Торгівля--Товарознавча експертиза--Навчальні видання--Товарознавство--Товарознавча експертиза--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): розпізнавання образів -- товарні партіі -- товарна інформація -- маркування товарів -- інформаційні знаки -- штрихові коди -- екологічні знаки -- товарно-супровідні документи -- експлуатаційні документи -- сертифікація продукції -- фальсифікація товарів -- ідентифікація грошових знаків -- ідентифікація цінних паперів Анотація: Загальні проблеми розпізнавання образів, ідентифікація товарів, простежуваність товарних партій, критерії ідентифікації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Закусілов, А. П.; Львівська комерційна академія Примірників всього: 3 ВВ (2), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1) |
К49 Клименко, Микола Олександрович. Метрологія, стандартизація і сертифікація в екології [] : підручник / М. О. Клименко, П. М. Скрипчук. - Київ : Академія, 2006. - 368 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 346-360. - Літ.: с. 361-362. - Слов.: с. 363-366. - ISBN 966-580-212-7 : 28.00 грн, 25.50 грн, 27.00 грн
Рубрики: Екологія--Навчальні видання для вищої школи Метрологія--Стандартизація--Сертифікація--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): фізичні величини -- вимірювальна техніка -- метрологія атмосфери -- проби повітря -- біоіндикація -- якість води -- проби води -- якість грунту -- проби грунту -- вимірювання рівня радіації -- радіонукліди -- маркування товарів -- штрихове кодування -- харчові добавки -- екологічний менеджмент -- менеджмент якості Анотація: Загальні засади метрології, стандартизації, сертифікації, особливості їх практичного використання в природоохоронній діяльності та подоланні екологічних проблем. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скрипчук, Петро Михайлович Примірників всього: 5 ЧЗ (2), ВВ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ВВ (2), ФОНД (1) |
Т 19 Тарасова, В. В. Метрологія, стандартизація і сертифікація [] : підруч. / В. В. Тарасова, А. С. Малиновський, М. Ф. Рибак ; за ред. В. В. Тарасової. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 264 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 260-262. - ISBN 966-364-332-3 : 20.00 грн, 29.00 грн
Рубрики: Стандартизація--Сертифікація--Навчальні видання Метрологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): метрологічна служба -- система одиниць SI -- похибки вимірювань -- Міжнародні стандарти ISO 9000, 10000, 14000 -- Європейські стандарти EN 29000, 45000 -- національні стандарти -- екологічні стандарти -- стандарти безпеки підприємств -- радіаційний стандарт -- маркування товарів -- екологічне маркування Анотація: Різновиди методів, засобів і способів вимірювань в метрології, основи стандартизації і сертифікації в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Малиновський, А. С.; Рибак, М. Ф.; Тарасова, В. В. \ред.\ Примірників всього: 5 ВВ (3), ФОНД (2) Свободны: ВВ (3), ФОНД (2) |
М 27 Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М27 Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
О-64 Організація торгівлі [] : довід. працівника прод. магазину : навч. посіб. / І. В. Юрко [та ін.] ; за заг. ред. І. В. Юрка ; М-во освіти і науки України, Вищ. навч. закл. Укооспілки, Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Харків : Світ книг, 2019. - 303, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 257-260. - Дод.: с. 261-303. - ISBN 978-966-2678-35-2 : 153.00 грн
Рубрики: Торгівля--Організація--Україна--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Продовольчі товари--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): спеціалізація магазинів -- типізація магазинів -- торговельно-технологічне обладнання -- політика магазину -- реалізація товарів -- торговельний процес -- асортимент товарів -- маркування товарів -- якість товарів -- регулювання роботи магазину -- купівельна поведінка -- організація праці -- торгівельні націнки -- фінансові показники торгівлі Анотація: Структура роздрібної торгівлі, організація та технології торговельних операцій у магазинах, товарознавство продовольчих товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Юрко, Ігор Вікторович; Балабан, Петро Юрійович; Горячова, Олена Олександрівна; Лісіца, Вікторія Вікторівна; Юрко, Ігор Вікторович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Вищий навчальний заклад Укоопспілки ; Полтавський університет економіки і торгівлі Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |