М 27 Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
К66 Корж, Марина Володимирівна. Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
М 27 Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління інноваційним розвитком [] : навч. посіб. / С. М. Ілляшенко. - Вид. 2-ге, переробл. і допов. - Суми : Унів. кн. ; Київ : Княгиня Ольга, 2005. - 324, [12] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 304-318. - ISBN 966-680-184-1. - ISBN 966-96075-1-5 : 32.00 грн
Рубрики: Інновації--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток підприємства -- маркетинг інновацій -- нестабільне ринкове середовище -- життєвий цикл товару -- цільовий ринок -- ризики інновацій -- інвестування інновацій -- інформаційне забезпечення інновацій -- управління інноваціями розвитку підприємства -- стимулювання інноваційної діяльності Анотація: Теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К21 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Київський національний економічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Д 18 Даниленко, Віктор Якович. Дизайн [] : [підручник для студентів вищ. навч. закл., які навчаються за спец. "Дизайн"] / Віктор Даниленко ; М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв, Ін-т проблем сучас. мистецтва Акад. мистецтв України. - Х. : ХДАДМ, 2003. - 320 с. : іл. - Слов. спец. термінів: с. 301-308. - Л-ра: с. 309-312. - Список іл.: с. 313-319. - ISBN 966-8106-01-06 : 30.00 грн
Рубрики: Дизайн--Проекти--Творчість--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): витоки дизайну -- истоки дизайна -- дизайнерська освіта -- дизайнерское образование -- дизайнерські школи України -- дизайнерские школы Украины -- проектно-художня культура -- проектно-художественная культура -- дизайнерська професія -- дизайнерская профессия -- стилізація форми -- стилизация формы -- дизайн промислових виробів -- дизайн промышленных изделий -- дизайн предметних комплексів -- дизайн предметных комплексов -- творчий пошук -- творческий поиск -- дизайнерська біоніка -- дизайнерская бионика -- екологічні знання -- экологические знания -- реалізація промислового виробу -- реализация промышленного изделия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- менеджмент у промислових колективах -- менеджмент в промышленных коллективах -- електронна графіка -- электронная графика -- комп'ютерні зображення -- компьютерные изображения -- дизайнер і Інтернет -- дизайнер и Интернет -- проектний процес -- проектный процесс -- проектне моделювання -- проектное моделирование -- проектна документація -- проектная документация Анотація: Авторське трактування історико-культурного матеріалу на грунті історичного підходу до з'ясування та викладання підвалин дизайнерської професії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв; Інститут проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
М27 Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\ Примірників всього: 2 АБ (1), ФОНД (1) Свободны: АБ (1), ФОНД (1) |
А23 Агєєв, Є. Я. Ціноутворення: теорія та практикум [] : навч. посіб. / Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 373, [3] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Термінолог. слов.: с. 247-311. - Дод.: с. 312-368. - Літ.: с. 369-373. - ISBN 978-966-418-192-8 : 250.00 грн
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сутність ціни -- закон цін -- ринкове ціноутворення -- еластичність пропозиції -- цінова еластичність -- співвідношення попиту і пропозиції -- ринкова рівновага -- паритет цін -- диспаритет цін -- дослідження ринку -- олігополістичний ринок -- монопольний ринок -- державне регулювання цін -- система цін -- вільна ціна -- цінове лідерство -- договірні ціни -- регульовані ціни -- оптові ціни -- роздрібні ціни -- ціни торгів -- біржові ціни -- аукціонні ціни -- лімітні ціни -- експортні ціни -- структура ціни -- методи встановлення цін -- життєвий цикл товару -- цінова політика підприємства -- конкурентне ціноутворення -- політика трансферних цін Анотація: У навчальному посібнику надано, в доступній формі, повне представлення про сутність механізму ціноутворення : від початку його теоретичного розвитку до сучасного практичного використання в умовах функціонування ринкового механізму розвитку економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шахматова, Т. В.; Піча С. В.; Буагільбер, П'єр (економіст ; 1646 - 1714) \про нього\; Вальрас, Леон Марі Еспрі (економіст ; 1834 - 1910) \про нього\; Гіффен, Роберт (економіст ; 1837 - 1910) \про нього\; Госсен, Герман Генрих (економіст ; 1810 - 1858) \про нього\; Енгель, Ернст (економіст, статистик ; 1821 - 1896) \про нього\; Ерхард, Людвіг (економіст, канцлер ; 1897 - 1977) \про нього\; Кене, Франсуа (економіст ; 1694 - 1774) \про нього\; Кейнс, Джон Мейнард (економіст ; 1883 - 1946) \про нього\; Кларк, Джон Бейтс (економіст, маржиналіст ; 1847 - 1938) \про нього\; Курно, Антуан Огюст (економіст, філософ, математик ; 1801 - 1877) \про нього\; Лаффер, Артур (економіст ; 1940) \про нього\; Лернер, Абба Птачів (економіст ; 1903 - 1982) \про нього\; Локк, Джон (філософ, просвітитель ; 1632 - 1704) \про нього\; Маркс, Карл Гайнрих (філософ, соціолог, економіст, письменник, поет, політ. журналіст, громад. діяч ; 1818 - 1883) \про нього\; Маршалл, Альфред (економіст ; 1842 - 1924) \про нього\; Менгер, Карл (економіст ; 1840 - 1921) \про нього\; Мітчелл, Уеслі Клер (економіст ; 1874 - 1948) \про нього\; Монкретьєн, Антуан сьєр де Ваттевіль (поет, драматург та економіст ; 1575 - 1621) \про нього\; Мут, Джон (математик, економіст ; 1930 - 1992) \про нього\; Парето, Вільфредо (економіст, соціолог, інженер ; 1848 - 1923) \про нього\; Петті, Вільям (економіст, учений, лікар, філософ, підприємець ; 1623 - 1687) \про нього\; Пігу, Артур Сесіль (економіст ; 1877 - 1959) \про нього\; Портер, Майкл (економіст ; 1947) \про нього\; Рікардо, Давид (економіст ; 1772 - 1823) \про нього\; Самуельсон, Пол Ентоні (економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки 1970 р. ; 1915 - 2009) \про нього\; Сей, Жан-Батіст (економіст ; 1767 - 1832) \про нього\; Сміт, Адам (економіст, філософ-етик ; 1723 - 1790) \про нього\; Фішер, Ірвінг (економіст ; 1867 - 1947) \про нього\; Фрідман, Мілтон (економіст ; 1912 - 2006) \про нього\; Хаск, Фрідрих Август фон (економіст, філософ ; 1750-1827) \про нього\; Хікс, Джон Річард (економіст ; 1904 - 1989) \про нього\; Хіршман, Альберт Отто (економіст ; 1915-2012) \про нього\; Чемберлін, Едвар Хейстінге (економіст ; 1899 - 1967) \про нього\; Шумпетер, Йозеф Алоіз (економіст, соціолог та історик екон. думки ; 1883 - 1950) \про нього\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |