О-75 Основи ціноутворення [] : навч. посіб. / Н. І. Верхоглядова [та ін.]. - Київ : Кондор, 2007. - 252 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 239-248. - Дод.: с. 249-251. - ISBN 966-351-082-X : 28.00 грн, 27.69 грн, 31.00 грн, 30.00 грн, 36.50 грн
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): цінова політика -- державне регулювання цін -- кон'юнктура ринку -- види цін -- конкурентоздатність товару -- світові ціни -- зовнішньоторговельні ціни -- демпинг Анотація: Формування політики і стратегії встановлення цін. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верхоглядова, Наталія Ігорівна; Ільіна, Світлана Борисівна; Іваннікова, Наталія Анатоліївна; Слабко, Яна Яківна; Лисенко, Юлія Валеріївна Примірників всього: 5 ФОНД (2), ВВ (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (2), ЧЗ (1) |
В 22 Вачевський, М. В. Соціально-економічні аспекти використання інтелектуальної власності в сучасних умовах. Теорія і практика. [] : навч. посібник / М. В. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 376 с. - Бібліогр.: с. 293-310 . - ISBN 966-8568-47-8 : 028.00 грн
Рубрики: Майнове право--Навчальні видання для вищої школи Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): Раціоналізація, винахідництво -- Промислові зразки, товарні знаки -- патентна документація -- НТІ і технології -- маркетинг підприємства -- конкурентоздатність товару -- цінова система і місцевий бюджет -- фінансово-кредитна діяльність -- економічне виховання -- экономическое воспитание -- молодь і інтелектуалізація суспільства -- вибір професії Анотація: Інтелектуальна власність в умовах ринкової економіки, маркетинг, цінова система, фінанси, напрями підготовки молоді до цієї діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бойко, Є.І. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осовська, Г. В. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Ф27 Фатхутдінов, Раїс Ахметович. Управління конкурентоздатністю організації [] : підруч. / Фатхутдінов Р. А., Осовська Г. В. ; за заг. ред. Осовської Г. В. - Київ : Кондор, 2009. - 470 с. : граф., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-351-227-3 : 80.00 грн
Рубрики: Управління --Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): конкурентне середовище -- закони ринкових відносин -- закони організації -- управління конкурентоздатністю -- принципи управління економікою -- конкурентні переваги -- функції управління -- методи прогнозування -- методи планування -- оцінка конкурентоздатності -- конкурентоздатність персоналу -- конкурентоздатність товару -- якість продукції -- управління якістю -- ресурсозбереження -- стратегії підвищення конкурентоздатності -- реалізація стратегії Анотація: [Теоретичні основи, методи управління та методика розробки і реалізації стратегії підвищення конкурентоздатності організації.] Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осовська, Галина Володимирівна; Осовська, Галина Володимирівна \ред.\ Примірників всього: 5 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) |
М 27 Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М27 Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |