К60 Колесников, Олександр Володимирович. Ціноутворення [] : навч. посіб. / О. В. Колесников. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 144 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 135-136. - ISBN 966-364-174-6 : 21.00 грн, 19.80 грн
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): ціноутворення -- прибуток -- конкуренція -- попит і пропозиції -- ринкова рівновага -- державне регулювання ринку -- монополія -- монополістична конкуренція -- цінова політика -- цінові стратегії -- методи ціноутворення Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 5 ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2) |
К 66 Корінєв, В. Л. Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
Рубрики: Економіка підприємства Ціноутворення Кл.слова (ненормовані): ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Олійник, Д. Нові підходи щодо цінового регулювання телекомунікаційних послуг [Текст] / Д. Олійник> // Економіка України : Політико-економічний журнал Мін-ства економіки України, Мін-ства фінансів України та Нац. Академії Наук України. - К. : Преса України, 2007. - N 10. - С. 43-52 Рубрики: Управління економікою: теорія і практика Кл.слова (ненормовані): телекомунікаційна мережа -- методи ціноутворення Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |
К60 Колесников, Олександр Володимирович. Ціноутворення [] : навч. посібник / О. В. Колесников. - 4-те вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 158 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 149-151. - ISBN 978-611-01-0133-2 : 43.00 грн
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ценообразование -- ціни та ціноутворення -- цены и ценообразование -- теорія попиту і пропозиції -- теория спроса и предложения -- інфляційні очікування -- инфляционные ожидания -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- чиста монополія -- чистая монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- поточні ціни -- текущие цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен -- стратегія знижок -- стратегии скидок Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М26 Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [] : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ / М. В. Вачевський [та ін.]. - К. : Кондор, 2011. - 371, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371. - ISBN 978-966-351-338-6 : 72.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- види товарів -- виды товаров -- товарна політика маркетинга -- товарная политика маркетинга -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стандартизация товара -- стандартизація товару -- сертификация товара -- сертифікація товару -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика маркетингу -- ценовая политика маркетинга -- реклама збуту товару -- реклама сбыта товара -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- маркетинг інноваційної діяльності -- маркетинг инновационнной деятельности Анотація: Теоретичні і практичні основи маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Вачевська, Н. Л.; Ничкало, Н. Г. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
О-50 Окландер, Михайло Анатолійович. Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 238, [1] с. : табл., граф. - Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 63.00 грн
Рубрики: Цінова політика--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- цінова політика -- ценовая политика -- система цін -- система цен -- чинники ціноутворення -- факторы ценообразования -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- математичні методи оптимізації цін -- математические методы оптимизации цен -- маркетингова стратегія ціноутворення -- маркетинговая стратегия ценообразования -- цінові ризики -- ценовые риски -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- ціни в промисловості -- цены в промышленности -- ціни в будівництві -- цены в строительстве -- транспортні тарифи -- транспортные тарифы -- ціноутворення в сфері послуг -- ценообразование в сфере услуг -- формування ціни бренду -- формирование цены бренда -- ціноутворення в зовнішньо-економічній діяльності -- ценообразование во внешне-экономической деятельности -- ціноутворення в Інтернет -- ценообразование в Интернет -- маркетингові дослідження цін -- маркетинговые исследования цен Анотація: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чукурна, Олена Павлівна Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К21 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Київський національний економічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Гуда, Н. Е. Економічна суть ціни та ціноутворення в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку [] / Н. Е. Гуда> // Економіка та держава. - 2019. - N 5. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Ціноутворення--Розвиток--Україна Ціни--Україна Кл.слова (ненормовані): вплив на ціну -- державне регулювання ціни -- методи ціноутворення Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |