І 74 Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-289. - ISBN 966-364-392-7 : 036.00 грн
Рубрики: Економіка підприємств Економіка торгівлі Кл.слова (ненормовані): Товарний ринок -- Ринкова інфраструктура -- Маркетингові посередники -- Оптова торгівля -- Збутові мережі -- Сбытовая сеть -- Роздрібна торгівля -- Розничная торговля -- Персональний продаж -- Лізинг Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Прокопенко, О.В.; Школа, В.Ю.; Дегтяренко, О.О.; Махнуша, С.М. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К 63 Комерційна діяльність [] : навч. посібник / Н. О. Криковцева [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. - Бібліогр.: с. 292-293. - ISBN 978-966-364-458-5 : 042.00 грн, 038.50 грн, 38.50 грн
Рубрики: Торгівельні організації--Комерційна діяльність--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): коммерческая деятельность -- оптовий рынок -- оптовий ринок -- розничная торговля -- роздрібна торгівля Анотація: Сутність й основні завдання комерційної діяльності торгівельних організацій і підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Криковцева, Н.О.; Казакова, О.Б.; Саркісян, Л.Г.; Авдєєнко, Л.Л.; Дяченко, Г.А.; Курська, Л.С.; Сахарова, О.Н. Примірників всього: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М27 Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
О-64 Організація торгівлі [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. Апопія В. В. - 3-тє вид. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 632 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 627-628. - ISBN 978-966-364-937-5 : 137.50 грн, 163.68 грн
Рубрики: Торгівля--Наочні посібники Кл.слова (ненормовані): синергетика торгівлі -- синергетика торговли -- торгівельна діляльність -- торовая деятельность -- торгова мережа -- торговая сеть -- структура торгівлі -- структура торговли -- товарні склади -- товарные склады -- оптові закупівлі -- оптовые закупки -- постачальники товарів -- поставщики товаров -- ярмарки -- товарна біржа -- товарная биржа -- торговельні договори -- торговые договора -- тендерна пропозитція -- тенденое предложение -- зовнішньоторговельний контракт -- внешнеторговый контракт -- торгово-технологічний процес -- торгово-технологический процесс -- торгові склади -- торговые склады -- збереження товарів -- сохранность товаров -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- товаропостачання -- товароснабжение -- доставка товарів -- транспорт торгівлі -- транспорт торговли -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- дизайн магазину -- дизайн магазина -- організація роботи магазину -- организация работы магазина -- технічне оснащення роздрібних підприємств -- техническое оснащение розничных предприятий -- асортимент магазину -- ассортимент магазина -- мерчендайзинг -- продаж товарів -- продаж товароов -- електронна торгівля -- электронная торговля -- торгівля на ринках -- торговля на рынках -- торгівельні послуги -- торговые услуги -- торгівельне обслуговування -- торговое обслуживание -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей Анотація: Теоретичні положення і наукові підходи, які базуються на теоріях систем та організації, суть і зміст синергетики в організації торгівлі Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Апопій, В. В.; Міщук, І. П.; Ребицький, В. М.; Рудницький, С. І.; Апопій, В. В. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Р32 Рєвнівцева, Ольга Василівна. Організація торгівлі [] : навч. посібник / О. В. Рєвнівцева, А. Б. Осадчук, О. П. Пащенко ; [ред. Л. В. Гончарук]. - Житомир : ЖДТУ, 2010. - 228, [2] с. : табл., рис. - Літ.: с. 224-225. - ISBN 978-966-683-244-6 : 28.00 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- товаропостачання -- товароснабжение -- мерчендайзинг -- пересувна торгівля -- передвижная торговля -- ярмарково-базарна торгівля -- ярмарочно-базарная торговля -- електронна торгівля -- электронная торговля -- товарні склади -- товарные склады Анотація: Висвітлено теоретичні засади організації торгівлі, особливості функціонування роздрібної та оптової торговельної мережі, формування асортименту торговельних підприємств та управління ним з врахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осадчук, Алла Болеславівна; Пащенко, Ольга Петрівна; Гончарук, Л. В. \ред.\ Примірників всього: 3 ФОНД (1), КР (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), КР (1), ВВ (1) |
М29 Марцин, Володимир Степанович. Економіка торгівлі [] : підручник / В. С. Марцин. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 603 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-475-6 : 120.00 грн, 83.00 грн, 86.00 грн
Рубрики: Торгівля--Економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарні ринки -- товарные рынки -- ринок товарних ресурсів -- рынок товарных ресурсов -- національний ринок -- национальный рынок -- купівельна спроможність -- покупательная способность -- споживач -- потребитель -- попит -- спрос -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- товарні ресурси -- товарные ресурсы -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- товарооборот -- ассортимент -- асортимент -- товарные запасы -- товарні запаси -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- закупівля товарів -- закупка товаров -- оптовий товарооборот -- оптовый товарооборот -- місцеві ринки -- местные рынки -- ринок праці -- рынок труда -- персонал торгового підприємства -- персонал торгового предприятия -- основні фонди -- основные фонды -- дохід торгового підприємства -- доход торгового предприятия -- рентабельність -- рентабельность -- ефективність господарювання -- эффективность хозяйствования Анотація: Оргоанізаційно-економічні основи функціонування торгових підприємств в ринкових умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Б61 Біловодська, Олена Анатоліївна. Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
А72 Антонюк, Я. М. Комерційна діяльність [] : навч. посібник / Я. М. Антонюк, І. М. Шиндировський. - Л. : Магнолія 2006, 2011. - 332 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-029-3 : 78.00 грн
Рубрики: Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи Магазини (установи)--Організація роботи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): об'єкт комерційної діяльності -- объект коммерческой деятельности -- суб'єкт комерційної діяльності -- субъект коммерческой деятельности -- господарські зв'язки -- хозяйственные связи -- закупівля товрів -- закупка товаров -- товарообмінні операції -- товарообменные операции -- ярмарки -- виставки -- выставки -- товарні біржі -- товарные биржи -- аукціони -- аукционы -- комерційні переговори -- коммерческие переговоры -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- супермаркет -- іноземне партнерство -- иностранное пртнерство Анотація: Зміст та організаційні форми здійснення комерційної діяльності, закупівля товарів в іноземних фірм та організація роботи супермаркетів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шиндировський, І. М. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Р62 Рождєственська, Лариса Григорівна. Статистика ринку товарів і послуг [] : навч. посібник / Л. Г. Рождєственська ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 419 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-574-691-Х : 40.00 грн
Рубрики: Послуги--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи Товари--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів і послуг -- классификация товаров и услуг -- статистика макроекономічного попиту -- статистика макроэкономического спроса -- макроекономічна пропозиція товарів і послуг -- макроэкономическое предложение товаров и услуг -- банковські послуги -- банковские услуги -- попит на гроші -- спрос на деньги -- ринок грошей -- ринок денег -- статистика ринкових цін -- статистика рыночних цен -- методи графічного аналізу -- методы графического анализа -- коефіціенти відносної сили -- коеффициенты относительной силы -- показники структури покупців -- показатели структуры покупателей -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- статистичний аналіз галузевого ринку -- статистический анализ отраслевого рынка -- інфракструктура товарного ринку -- инфракструктура товарного рынка -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- облік товарів і послуг в зовнішньоекономічній діяльності -- учет товаров и услуг во внешнеэкономической деятельности -- статистика зворотного руху товарів -- статистика обратного движения товаров -- кон'юктура товарного ринку -- коньюктура товарного рынка -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- конкурентноспроможність -- конкурентоспособность Анотація: Статистика ринку товарів і послуг дає відповіді на питання про те, що таке макроекономічний реалізований попит, макроекономічна реалізована пропозиція, як здійснюється міжринкова взаємодія товарів і грошей, як визначається пропозиція і попит на гроші, як визначається відносна сила окремих товарних ринків, що таке інфляція, міжгалузевий паритет цін, як здійснюється прямий і зворотній рух товарів і послуг, які показники використовуються для оцінки кон'юктури товарного ринку, як визначається структура, поведінка і результат поведінки продавців і покупців. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б94 Бухгалтерський облік в торгівлі [] : підручник / М-во освіти і науки України, Житомир. інж.-технолог. ін-т ; ред.: Ф. Ф. Бутинця, Н. М. Малюги. - 2-е вид. перероб. і допов. - Житомир : Рута, 2002. - 576 с. - Бібліогр.: с. 547 -568. - ISBN 966-683--014-03 : 26.50 грн
Рубрики: Торгівля--Бухгалтерський облік--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): торгівельна діяльность -- торговая деятельность -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- ліцензування торговельної діяльності -- лицензирование торговой деятельности -- патентування торговельної діяльності -- патентование торговой деятельности -- сертифікація товарів -- сертификация товаров -- фінансовий облік -- финансовий учет -- організація бухгалтерського обліку -- организация бухгалтерского учета -- облік власного капіталу -- учет собственного капитала -- облік забезпечення зобов'язань -- учет обеспечения обязательств -- облік довгостроковия зобов'язань -- учет долгосрояных обязательств -- облік поточних зобов'язань -- учет текущих обязательств -- облік необоротних активів -- учет необоротных активов -- облік запасів -- учет запасов -- облік доходів -- учет доходов -- облік витрат -- учет расходов -- облік на позабалансових рахунках -- учет на забалансовых счетах -- інвентаризація активів та зобов'язань -- инвентаризация активов и обязательств -- облік торговельних операцій -- учет торговых операций -- облік вибуття товарів -- учет выбытия товаров -- облік операцій у комісійній торгівлі -- учет операций у комиссионной торговле -- бухгалтерський облік малого бізнесу -- бухгалтерська звітність підприємств -- бухгалтерская отчетность предприятий -- місцеві видання -- местные издания -- викладачі ВУЗів Житомира -- преподаватели ВУЗов Житомира Анотація: У підручнику висвітлено питання організації обліку в торгівлі та особливості його ведення. Значу увагу приділено основним формам продажу товарів, порядку сертифікації і ліцензування торгівельної діяльності, документальному оформленню торгових операцій, обліку товарних запасів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бутинця, Франц Францевич \ред.\; Малюги, Н. М. \ред.\; Наукове життя краю 11; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський інженерно-технологічний інститут Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2) |
Б32 Бачурин, Александр Васильевич. Рынок в СССР : становление, регулирование [] : [монография] / А. В. Бачурин ; [ред. Э. С. Костакова]. - М. : Экономика, 1991. - 318 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-01282-0 : 3.00 р.
Рубрики: Ринкова економіка--СРСР, 20 ст.--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): экономика СССР -- рынок -- ринок -- рынок в СССР -- ринок в СРСР -- рыночная экономика капитализма -- ринкова економіка капіталізму -- регулируемый рынок -- регульований ринок -- оптовая торговля -- оптова торгывля -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- внешнеторговые связи -- зовнішньоторгівельні зв'язки -- планирование -- планування -- экономическое регулирование производства -- економічне регулювання виробництва Анотація: Как нормализовать и создать полнокровный рынок, привести в действие рыночный механизм экономического регулирования производства и распределения, преодолеть инфляцию - эти и многие другие вопросы автор рассматривает в предлагаемой книге. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Костакова, Э. С. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), АБ (1) |
Б24 Бардина, Рената Аркадьевна. Изделия народных художественных промыслов и сувениры (товароведение и организация торговли) [] : учеб. пособие для проф.-тех. училищ / Р. А. Бардина. - Изд. 4-е, перераб. и доп. - М. : Высш. шк., 1990. - 302 с. : ил., фото. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Библиогр.: с. 302. - 0.75 р.
Рубрики: Художні промисли--Історія, 20 ст.--Навчальні видання Товарознавство--Виробництво сувенірів, 20 ст.--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): товароведение -- изготовление сувениров -- художественные промыслы -- история художественных промыслов -- історія художніх промислів -- організація торгівлі -- организация торговли -- ассортимент сувениров -- асортимент сувенірів -- назначение сувениров -- призначення сувенірів -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торгово-технологический процесс -- торгово-технологічний процес -- изделия народных промыслов -- вироби народних промислів Анотація: История развития художественных промыслов и производства сувениров. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
С59 Соколенко, Станислав Иванович. Современные мировые рынки и Украина [] = Modern world market and Ukraine / С. И. Соколенко. - К. : Демос, 1995. - 355 с. : табл., рис. - Прил.: с. 306-332. - Лит.: с. 342-346. - ISBN 5-87920-015-9 : 350000.00 крб
Рубрики: Ринкова економіка--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): світова економіка -- мировая экономика -- конкуренція -- конкуренция -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- банківські операції -- банковские операции -- світові ринки -- мировые рынки -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- венчурні фірми -- венчурные фирмы -- консалтинг -- инновационный бизнес -- інноваційний бізнес Анотація: Становление и развитие мировых рынков, опыт стран, которые прошли тяжелый путь от нищеты к процветанию. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Ц55 Цзе, К. К. Методы эффективной торговли: опыт "Лучшей торговой фирмы года" [] = Most Efficiently Managed Company / К. К. Цзе ; [пер. с англ. Б. А. Гольдберга ; предисл. Ф.А. Крутикова]. - М. : Экономика, 1988. - 237 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-00469-0 : 0.75 р.
Рубрики: Торгові марки--Велика Британія--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- "Маркс энд Спенсер" -- "Маркс енд Спенсер" -- фирменная торговая марка -- фірмова торгова марка -- розничная торговля -- рознічна торгівля -- управление людскими ресурсами -- управління людськими ресурсами -- работа с кадрами -- робота з кадрами -- коллективность руководства -- колективність керівництва -- внутрифирменное обучение -- внутрішньофірмове навчання Анотація: О механизме управления и методах организаторской и коммерческой деятельности одного из крупнейших торговых предприятий - английской фирмы "Маркс энд Спенсер". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крутиков, Ф. А. \авт. предисл.\; Гольдберг, Б. А. \пер.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
П16 Панкратов, Федор Григорьевич. Коммерческая деятельность [] : учебник / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серегина. - 2-е изд. - Москва : Маркетинг, 1997. - 328 с. : табл. - ISBN 5-86980-076-5 : 10.00 грн
Рубрики: Комерційна діяльність--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): этика коммерческой работы -- етика комерційної роботи -- коммерческая информация -- комерційна інформація -- оптовая продажа -- оптовий продаж -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- биржевая торговля -- біржева торгівля -- товарні запаси -- товарные запасы -- экспортно-импортные операции -- експортно-імпортні операції -- митні операції -- таможенные операции -- лизинг -- лізінг -- факторинг Анотація: Раскрываются основные этапы коммерческой работы в торговле - организация хозяйственных связей с поставщиками товаров, оптовая закупка и продажа товаров, биржевая и аукционная торговля. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Серегина, Тамара Константиновна Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Э64 Энджел, Джеймс Ф.. Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2) |
С40 Система регулювання внутрішньої торгівлі України [] : монографія / [І. М. Апопій та ін.] ; за ред.: В. В. Апопія, І. М. Копича. - К. : Академвидав, 2012. - 420, [4] с. : табл. - Л-ра: с. 400-420. - ISBN 978-617-572-040-0 : 100.00 грн
Рубрики: Внутрішня торгівля--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): торгівля -- торговля -- регулювання розвитку торгівлі -- регулирование развития торговли -- функціонування торгівлі -- функционирование торговли -- органи управління -- органы управления -- громадські органи контролю -- гражданские органы контроля -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- трудові відносини -- трудовые отношения -- внутрішня торгівля -- внутренняя торговля -- державне регулювання -- государственное регулирование -- торгівельні підприємства -- торговые предприятия -- управління фінансами -- управление финансами -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Апопій, І. М.; Копич, І. М.; Васильців, Т. Г.; Доманцевич, Н. І.; Апопій, В. В. \ред.\; Копич, І. М. \ред.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
П68 Правила торгівлі в Україні [] : зб. офіц. текстів законів станом на 22 січ. 2013 р. / [упоряд. Ю. І. Руснак]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 296, [1] с. - ISBN 978-617-673-049-1 : 49.00 грн
Рубрики: Торговельне право--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): ринкова торгівля -- рыночная торговля -- комісійна торгівля -- комиссионная торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- торгівля закладів ресторанного господарства -- торговля заведений ресторанного хозяйства -- торгівля дорогоцінними металами -- торговля драгоценными металлами Анотація: Провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих торварів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Руснак, Юрій Іванович \упоряд.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Писарюк, С. Н. Влияние факторов микростреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли [] / С. Н. Писарюк> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 119-128. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Роздрібна торгівля--Підприємства--Україна Кл.слова (ненормовані): мікросередовище -- микросреда -- мережеве підприємство -- сетевое предприятие -- роздрібна торгівля -- розничная торговля Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |