П12 Пазуха, Микола Дмитрович. Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
Рубрики: Економіка торгівлі Реклама Кл.слова (ненормовані): еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Ігнатович, М.В. Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
І 74 Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-289. - ISBN 966-364-392-7 : 036.00 грн
Рубрики: Економіка підприємств Економіка торгівлі Кл.слова (ненормовані): Товарний ринок -- Ринкова інфраструктура -- Маркетингові посередники -- Оптова торгівля -- Збутові мережі -- Сбытовая сеть -- Роздрібна торгівля -- Розничная торговля -- Персональний продаж -- Лізинг Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Прокопенко, О.В.; Школа, В.Ю.; Дегтяренко, О.О.; Махнуша, С.М. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б 12 Бабенко, Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів [Текст] : підручник : у 2 кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. - К. : Грамота, 2003 - 2004. - ISBN 966-8066-52-9. Кн. 1 . - 2003. - 352 с. : рис. - ISBN 966-8066-19-7 : 023.40 грн.
Рубрики: Економіка торгівлі Економіка внутрішньої торгівлі Кл.слова (ненормовані): організація роботи торгівельного підприємства -- организация работы торгового предприятия -- прием, подготовка товаров к продаже -- приймання, підготовка товарів до продажу -- робоче місце продавця -- рабочее место продавца -- обслуговування в непродовольчому магазині -- обслуживание в непродовольственном магазине Анотація: Вивчення окремих розділів (модульні блоки) забезпечать обсяг знань, умінь і навичок, необхідних для набуття професії продавця непродовольчих товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жарікова, Л.В.; Ломакіна, Н.П. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б 12 Бабенко, Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів [Текст] : підручник : у 2 кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. - К. : Грамота, 2003 - 2004. - ISBN 966-8066-52-9. Кн. 2 . - 2004. - 304 с. : рис. - ISBN 966-8066-44-8 : 023.40 грн
Рубрики: Економіка торгівлі Економіка внутрішньої торгівлі Кл.слова (ненормовані): кваліфікаційна характеристика продавця непродовольчих товарів -- квалификационная характеристика продавца непродовольственных товаров -- модульная система обучения -- модульна система навчання -- рассчеты с покупателями -- розрахунки з покупцями -- банкноти -- банкноты -- электронные контрольно-кассовые аппараты -- електронні контрольно-касові апарати ( ЕККА) Анотація: Основні питання організації торгово-технологічного процесу в торговельному закладі. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жарікова, Л.В.; Ломакіна, Н.П. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі [] / Л. Дідківська> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: економіка торгівлі Кл.слова (ненормовані): торговельна марка -- роздрібний ринок -- бренди Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на Буковині: проблеми, шляхи, рішення [] / І. Лошенюк> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка торгівлі Україна--Чернівецька область Кл.слова (ненормовані): торговельна мережа -- роздрібна торгівля Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Д 81 Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
Рубрики: Економіка торгівлі Товарознавство Кл.слова (ненормовані): споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Голошубова, Н. Роздрібна торговельна мережа України : Стан і тенденції розвитку [Текст] / Н. Голошубова> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №9. - С. 74 -85 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: торгівля роздрібна економіка торгівлі Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Лабурцева, О. І. Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту [] / О. І. Лабурцева> // Економіка та держава. - 2009. - N 6. - С. 21-23 Рубрики: Економіка торгівлі Економіка підприємств--Підприємства легкої промисловості Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Е45 Економіка торгівлі [] : навч. посіб. / Н. О. Власова [та ін. ; за ред. Н. О. Власової] ; М-во освіти і науки України, Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Світ книг, 2018. - 472, [1] с. : табл., рис. - Дод.: с. 425-467. - Літ.: с. 468-472. - ISBN 978-966-2678-27-7 : 198.00 грн
Рубрики: Економіка торгівлі--Навчальні видання для вищої школи Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): форми торгівлі -- товарооборот -- потенціал торгівлі -- витрати підприємств торгівлі -- доходи підприємств торгівлі -- конкурентоспроможність -- бізнес-планування -- інвестування підприємств торгівлі Анотація: Економічні пиання щодо сутності та особливостей розвитку торговельної галузі у сучасних умовах постіндустріального суспільства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Власова, Наталія Олексіївна; Гросул, Вікторія Анатоліівна; Краснокутська, Наталія Станіславівна; Круглова, Олена Анатоліївна; Власова, Наталія Олексіївна \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Харківський державний університет харчування та торгівлі Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |