С90 Суслова, Ирина Марковна. Практический маркетинг в библиотеках [] : учеб.-метод. пособие / И. М. Суслова. - М. : Либерея, 2005. - 143, [1] с. : табл. - (Библиотекарь и время. XXI век. / отв. ред. О. Р. Бородин ; вып. 9). - Лит.: с. 141-142. - ISBN 5-85129-175-3 : 31.60 грн.
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВНБТ (1), БГ (1) Свободны: ВНБТ (1), БГ (1) |
Н35 Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст] : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 1998 - . Вип. 30. - 2011. - 304 с. - Л-ра в кінці ст. - 36.00 грн Зміст: Гранчак, Т. Бібліотеки в системі політичної комунікації: тенденції розвитку та завдання / Т. Гранчак. - С .7-24. - Бібліогр. в кінці ст. Танатар, Н. Інформаційно-аналітичні ресурси із соціально-політичної проблематики: загальний огляд / Н. Танатар. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кулицький, С. Потенційні конкурентні переваги наукової бібліотеки в інформаційному забезпеченні української економіки / С. Кулицький. - С .33-50. - Бібліогр. в кінці ст. Половинчак, Ю. Бібліотечні консорціуми - перспектива ХХІ століття: світовий досвід та вітчизняні реалії / Ю. Половинчак. - С .51-61. - Бібліогр. в кінці ст. Пальчук, В. Бібліотека як важливий інструмент соціокомунікативної діяльності українського суспільства / В. Пальчук. - С .62-69. - Бібліогр. в кінці ст. Чернявська, Л. Гендерна культура в інформаційно-комунікативній діяльності бібліотеки / Л. Чернявська. - С .70-84. - Бібліогр. в кінці ст. Тарасенко, Н. Роль сучасної бібліотеки у формуванні інформаційної культури особистості / Н. Тарасенко. - С .85-95. - Бібліогр. в кінці ст. Натаров, О. Забезпечення сучасними бібліотеками доступу до наукових знань як форма реалізації права на інформацію / О. Натаров. - С .96-102. - Бібліогр. в кінці ст. Соколова, І. Наукова комунікація та ініціатива відкритого доступу до наукового цифрового контенту / І. Соколова. - С .103-115. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, О. Аналітична діяльність державної науково-педагогічної бібліотеки ім. В. О. Сухомлинського в системі інформаційного забезпечення освітянської галузі України / О. Карпенко. - С .116-122. - Бібліогр. в кінці ст. Вітушко, Н. Авторське право та обмеження інформаційної бази аналітичної діяльності бібліотек: інтернет-аспект / Н. Вітушко. - С .123-133. - Бібліогр. в кінці ст. Удовик, В. Інститут президентства в Україні: джерела дослідження / В. Удовик. - С .134-142. - Бібліогр. в кінці ст. Сєкунова, І. Інтернет-ресурси як джерела дослідження президентських виборів / І. Сєкунова. - С .143-149. - Бібліогр. в кінці ст. Булахова, Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова. - С .150-160. - Бібліогр. в кінці ст. Автономова, Н. Інформаційні технології в практиці інформаційно-аналітичної діяльності наукових бібліотек / Н. Автономова. - С .161-175. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, В. Розвиток веб-сайтів бібліотек як інструменту управління інформаційними потоками / В. Бондаренко. - С .176-192. - Бібліогр. в кінці ст. Федорчук, А. Інформаційно-аналітичні ресурси із соціально-політичної проблематики: технологічний аспект / А. Федорчук. - С .193-199. - Бібліогр. в кінці ст. Вітушко, А. Теоретичні основи формування моделі аналітика в даптивній інформаційно-пошуковій системі / А. Вітушко. - С .200-210. - Бібліогр. в кінці ст. Горова, С. ЗМІ електронні та ЗМІ традиційні: у динамічному співвідношенні / С. Горова. - С .211-215. - Бібліогр. в кінці ст. Терещенко, І. Особливості формування національного ринку електронно-інформаційних продуктів, послуг та сучасна бібліотечна діяльність / І. Терещенко. - С .216-227. - Бібліогр. в кінці ст. Присяжна, Л. Роль сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій у контексті розвитку бібліотек / Л. Присяжна. - С .228-236. - Бібліогр. в кінці ст. Шакалець, О. Стереотип "політик-демагог" в електронних медіа / О. Шакалець. - С .237-243. - Бібліогр. в кінці ст. Бурбела, Н. Інмутація суспільства через масовий психоз / Н. Бурбела. - С .244-250. - Бібліогр. в кінці ст. Медведєва, В. Перспективи організації обслуговування користувачів у бібліотеках-інформаційних центрах / В. Медведєва. - С .251-261. - Бібліогр. в кінці ст. Желай, О. Інформаційні запити як орієнтир удосконалення бібліотечної діяльності / О. Желай. - С .262-269. - Бібліогр. в кінці ст. Ішин, А. Архівні матеріали Кримської надзвичайної комісії як важливе джерело з історії громадянської війни / А. Ішин. - С .270-276. - Бібліогр. в кінці ст. Дубас, Т. Особливості використання електронних технологій у підготовці наукових бібліотечних видань / Т. Дубас. - С .277-287. - Бібліогр. в кінці ст. Павленко, А. Розвиток аналітичної діяльності бібліотек у контексті запитів сучасного суспільства / А. Павленко. - С .288-293. - Бібліогр. в кінці ст. Касаткін, В. Основні електронні інформаційні технології та їх вплив на розвиток сучасної бібліотечної діяльності / В. Касаткін, Т. Касаткіна. - С .294-300. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечна справа--Інновації--Наукові видання Бібліотечно-інформаційні технології--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): бібліотечні технології -- библиотечные технологии -- бібліотечні процеси -- библиотечные процесы -- інформація -- информация -- інформаційне обслуговування -- информационное обслуживание -- політична комунікація -- политическая коммуникация -- електронні бібліотеки -- электронные библиотеки -- бібліотечна реклама -- библиотечная реклама -- бібліотечне обслуговування -- библиотечное обслуживание -- інформаційні технології -- информационные технологии -- інформаційні системи -- информационные системы Анотація: До збірника наукових праць увійшли матеріали, присвячені висвітленню комплексу питань, пов'язаних з перспективами розвитку бібліотек в умовах глобалізації та поглиблення процесу інформатизації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Примірників всього: 2 ФОНД (1), БГ (1) Свободны: ФОНД (1), БГ (1) |
К52 Клюев, Владимир Константинович. Маркетинговая ориентация библиотечно-информационной деятельности (маркетинг в системе управления библиотекой) [Текст] : учеб. пособие / В. К. Клюев, Е. М. Ястребова ; под общ. ред. В. К. Клюева. - 2-е изд., дораб. и доп. - Москва : Профиздат : Изд-во МГУКИ, 2001. - Библиогр.: с. 94-107. - ISBN 5-85652-060-2 : 12.50 грн
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): библиотечная работа -- информационная деятельность -- інформаційна діяльність -- маркетинг -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама Анотація: В пособии излагаются общие положения теории маркетинга как рыночной концепции управления, дается структурно-логическая характеристика. Раскрываются сущность прикладного библиотечного маркетинга, содержание, стратегия и тактика маркетингового управления современным библиотечным учреждением. Анализируется зарубежный опыт маркетинговой ориентации библиотечно-информационной деятельности, рассматриваются перспективы использования маркетинговых методов в библиотеках Российской Федерации. Текст иллюстрирован эксклюзивными наглядными схемами и рисунками, документальным приложением. Имеются словарь профильных терминов и рекомендательный список литературы по проблеме. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ястребова, Елена Михайловна; Клюев, Владимир Константинович \ред.\ Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Матлина, Слава Григорьевна. Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4 Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |