Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=просування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-105 
1.
314
Ф32


    Филиппов, Фридрих Рафаилович.
    От поколения к поколению: социальная подвижность [] / Ф. Р. Филиппов. - М. : Мысль, 1989. - 237 с. - (Социология и жизнь). - Библиогр.: с. 231-238. - ISBN 5-244-00247-3 : 0.90 р.
УДК
ББК 60.72(2)
Рубрики: Демографія--СРСР, 20 ст.--Наукові видання
   Трудовий потенціал--СРСР, 20 ст.--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
население СССР -- населення СССР -- социальное продвижение -- соціальне просування -- социальная мобильность -- соціальна мобільність -- трудовая карьера -- трудова кар'єра -- професійна орієнтація молоді -- профессиональная ориентация молодежи -- непрерывное образование -- безпреривна освіта
Анотація: Анализируется динамика социальной подвижности населения СССР на протяжении трудовой деятельности. Рассматриваются понятия: карьера при социализме, ценности истинные и мнимые, престижность профессии, равное образование и неравный труд, различие способностей и состязание талантов, интересы общества, кадровая политика и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

4.
32.973.235
П18


    Паркер, Роджер С..
    Как сделать красиво на бумаге [] = Looking Good in Print / Р. С. Паркер ; [пер. с англ. В. Тимохина]. - Санкт-Петербург : Символ-Плюс, 1998. - 336 с. : рис., фот. цв. - (Библиотека дизайнера). - Предм. указ.: с. 333-335. - ISBN 5-89051-014-2 : 15.45 грн
ББК 32.973.235
Рубрики: Дизайн--Комп' ютерна графіка--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
средства организации материала -- засоби організації матеріалу -- архитектура шрифта -- архітектура шрифту -- конструктивные элементы дизайна -- конструктивні елементи дизайну -- искусство иллюстрации -- мистецтво ілюстрації -- распространение печатных материалов -- розповсюдження друкованих матеріалів -- продвижение товара на рынке -- просування товару на ринку -- деловая корреспонденция -- ділова кореспонденція -- рекламные объявления -- рекламні об'яви -- стандартные ошибки дизайна -- стандартні помилки дизайну -- переделка оформления -- переробка оформлення
Анотація: Грамотное оформление и написание делового проекта, составление брошюры, изготовление вкладки для компакт-диска или разработка Web- страницы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тимохин, В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
651.4(075.8)
Ц97


    Цыпкин , Юрий Анатольевич.
    Управление персоналом [] : учеб. пособие / Ю. А. Цыпкин; [гл. ред. Н. Д. Эриашвили]. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 446 с. - Лит.: с. 443; - Словарь терминов: с.424-442. - ISBN 5-238-00227-0 : 17.48 грн
УДК
ББК 65.050.286я73
Рубрики: Персонал--Управління --Профорієнтація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управление персоналом -- управління персоналом -- набор персонала -- набір персоналу -- отбор кадров -- відбір кадрів -- профессиональная ориентация -- професійна орієнтація -- социальная адаптация в коллективе -- соціальна адаптація в колективі -- подготовка кадров -- підготовка кадрів -- подготовка руководящих кадров -- підготовка керівних кадрів -- карьерное продвижение кадров -- кар'єрне просування кадрів -- совершенствование организации труда -- удосконалення організації праці -- контроль за деятельностью кадров -- контроль за діяльністю кадрів -- работа менеджера -- робота менеджера
Анотація: Раскрываются проблемы управления трудовыми ресурсами, систематизируются аспекты набора, отбора и ориентации работников предприятий и организаций. Особое место занимают вопросы обучения кадров, их профессионального и карьерного продвижения.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Эриашвили, Н. Д. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.37
Б50


    Берман, Барри.
    Розничная торговля: стратегический подход [] = Retail Management. A strategic Apprpoach / Б. Берман, Дж. Р. Эванс ; [пер. с англ. Т. В. Клекоты и др. ; под ред. С. Г. Тригуб]. - 8-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2003. - 1184 с. : рис., табл. - Прил.: с. 1111-1127. - Слов. терминов: с. 1128-1166. - Предм. указ.: с. 1167-1181. - ISBN 5-8459-0511-7 : 107.04 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Роздрібна торгівля--Прийняття рішень--Планування--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
розничная торговля -- принятие решений -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- стратегии магазинной торговли -- стратегії магазинної торгівлі -- поиск целевого рынка -- пошук цільового ринку -- выбор местоположения магазина -- вибір місцеположення магазину -- управление розничным предприятием -- управління роздрібним підприємством -- операционный менеджмент -- операційний менеджмент -- менеджмент персонала -- менеджмент персоналу -- стратегическая роль персонала -- стратегічна роль персоналу -- мерчендайзинг -- ценообразование -- ціноутворення -- менеджмент категорий -- менеджмент категорій -- коммуникации с потребителями -- комунікації з споживачами -- имидж розничной торговли -- імідж роздрібної торгівлі -- стратегия продвижения товаров -- стратегія просування товарів -- стратегия розничной торговли -- стратегія роздрібної торгівлі
Анотація: Методы планирования и принятия оптимальных решений в сфере розничной торговли, практические возможности применения Word Wide Web, поведение потребителей, информационные системы, технологические новшества.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Эванс, Джоэл Р.; Клекота, Т. В. \пер.\; Левенко, А. В. \пер.\; Пелявский, О. Л. \пер.\; Тригуб, С. Г. \пер.\; Тригуб, С. Г. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
339.1
Х 78


    Хопкинс, Том.
    Умение продавать для "чайников" [] = Selling for dummies / Т. Хопкинс ; пер. с англ. - М. : Изд. дом " Вильямс", 2005. - 224 с. : рис. - Предм. указ.: с. 222-223. - ISBN 5-8459-0655-5 : 007.38 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Внутрішня торгівля--Продаж продукції--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама товару -- продажа -- знание продукта -- знання продуктів -- поиск покупателя -- пошук покупців -- продвижение товара -- просування товару -- планирование времени -- планування часу
Анотація: Приёмы и стратегии необходимые для быстрого овладения основными принципами продажи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

11.
Шифр: etde/2006/10
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Ткач, Т. Пріоритетні стратегії розвитку науки і вищої освіти: контекст давоського форуму / Т. Ткач. - С.6-8
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Мних, Н. В. Іноземний досвід страхування депозитів та можливість його реалізації в сучасних умовах в Україні / Н. В. Мних. - С.11-14
Кл.слова: СТРАХУВАННЯ ДЕПОЗИТІВ, СТРАХОВАНИЕ ДЕПОЗИТОВ
Струк, О. М. Особливості просування національних економічних інтересів країн Центрально- Східної Європи на зовнішні ринки: досвід для України / О. М. Струк. - С.14-18
Длігач, А. О. Стратегіїї ринкового сегментування / А. О. Длігач. - С.18-23
Кл.слова: СТРАТЕГІЇ РИНКОВОГО СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГИИ РИНОЧНОГО СЕГМЕНТУВАНИЯ
Вініченко, І. І. Організаційно- економічний механізм управління інвестиційним процесом у сільському господарстві / І. І. Вініченко. - С.23-26
Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРЦЕСИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ, ИНВЕСТИЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ В СЕЛЬСКОМ ХОЗЯЙСТВЕ
Правик, Ю. М. Регулювання інвестиційних потоків як необхідна складова формування бізнес- стратегії для іноземних капіталовкладень / Ю. М. Правик. - С.26-31
Соболь, В. А. Управління інвестиційними процесами / В. А. Соболь, І. В. Кошелев, М. С. Федоренко. - С.31-34
Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЇ, ИНВЕСТИЦИИ
Щурик, М. В. Теоретичні та прикладні засади інноватики відтворення земельних ресурсів макрорегіону / М. В. Щурик. - С.34-38
Кл.слова: ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ, ЗЕМЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Бараник, З. П. Оцінка фактично загиблої площі сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку в Україні / З. П. Бараник, О. В. Войтко. - С.38-42
Клименко, О. В. Формування агротехнічного сервісу в Україні: вимоги сьогодення / О. В. Клименко. - С.42-46
Кл.слова: АГРОТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС, АГРОТЕХНИЧЕСКИЙ СЕРВИС
Губарик, О. М. Ринкові фактори ефективного розвитку фермерських господарств / О. М. Губарик. - С.46-49
Кл.слова: ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА, ФЕРМЕРСКИЕ ХОЗЯЙСТВА
Голян, В. А. Перспективні напрями раціоналізації землекористування / В. А. Голян. - С.49-53
Малікова, І. Ю. Розвиток особистих господарств у перехідній економіці / І. Ю. Малікова. - С.53-56
Матвєєва, Н. М. Удосконалення тарифного регулювання в житлово- комунальному господарстві / Н. М. Матвєєва. - С.61-65
Кл.слова: ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО, ЖИЛИЩНО- КОММУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
Кл.слова: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері націонадьної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрагоськи. - С.70-72
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Плющ, Р. М. Організаційне моделювання структури місцевого самоврядування / Р. М. Плющ. - С.72-75
Кл.слова: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Белов, А. В. Стратегия принятия управленческих решений с использованием информационных системи / А. В. Белов, А. В. Харламов, А. М. Басько. - С.75-78
Козарь, Т. П. Сучасні проблеми державного регулювання ринку праці на регіональному рівні в Україні / Т. П. Козарь. - С.78-80
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ, РИНОК ПРАЦІ, РЫНОК ТРУДА, РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Нафієв, Р. Е. Методи оцінки ефективності роботи економіста / Р. Е. Нафієв. - С.80-82
Кл.слова: ПРАЦЯ ЕКОНОМІСТА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА, РАБОТА ЭКОНОМИСТА НА СОВРЕМЕННОМ ПРЕДПРИЯТИИ
Скульська, В. Є. Розвиток професійного навчання безробітних в Україні / В. Є. Скульська. - С.82-84
Кл.слова: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРАБОТИЦА
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
Кл.слова: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрогоськи. - С.70-72
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі

12.
Шифр: apek/2006/Окт.
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2006р. Окт.
Зміст:
Бобруль, Г. І. Інформаційно-аналітична підтримка комерційної діяльності посередницьких фірм / Г. І. Бобруль. - С.5-11
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Боровик, В. В. Економетричний аналіз результатів спостережень за трудовими процесами в галузях АПК / В. В. Боровик. - С.11-18
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Величко, А. Є. Інформаційне забезпечення мотивації праці у сільському виробництві / А. Є. Величко. - С.18-26
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Вітвіцький, В. В. Автоматизовані системи управління продуктивністю агропромислового комплексу України / В. В. Вітвіцький. - С.26-33
Ворожко, В. П. Методичні основи нормування праці підрозділів захисту інформаційних ресурсів / В. П. Ворожко, О. І. Матяш. - С.33-37
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Ганущак, Л. М. Інформаційне забезпечення управління розвитком інноваційного потенціалу державних підприємств / Л. М. Ганущак. - С.37-45
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Гоц, Н. Є. Сучасні проблеми інформаційної підтримки оптичної пірометрії / Н. Є. Гоц. - С.45-52
Грицишина, В. В. Інформаційно-методичні основи нормативного моделювання вартості сільськогосподарської техніки і обладнання / В. В. Грицишина. - С.52-59
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Єрмошенко, М. М. Інформаційно-аналітична підтримка аналізу діяльності комерційних банків / М. М. Єрмошенко. - С.59-68
Кисляченко, М. В. Визначення продуктивності праці на основі моделювання трудових процесів із застосуванням мікронормування праці у спорудах захищеного грунту / М. В. Кисляченко. - С.68-77
Кл.слова: МОДЕЛЮВАННЯ ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МІКРОНОРМУВАННЯ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ВИРОБНИЦВІ
Кобяк, О. В. Маркетинг персоналу як вид інформаційного забезпечення ринку праці молодих фахівців / О. В. Кобяк. - С.77-83
Коваленко, О. В. Інформаційне забезпечення ресурсозберігаючих технологій у виробництві будівельних матеріалів для сільського будівництва / О. В. Коваленко. - С.83-91
Колосок, А. М. Функціонування системи соціально-трудового партнерства / А. М. Колосок. - С.91-100
Корчинський, В. Є. Використання інформації про виконання місцевих бюджетів для оцінки політики горизонтального бюджетного вирівнювання в Україні / В. Є. Корчинський, С. К. Колодій. - С.100-110
Кузякін, С. і. Ринок похідних цінних паперів на погодні умови та можливість застосування Інтернет-технологій у торгівлі ними / С. і. Кузякін. - С.110-115
Кучеров, О. П. Використання управління знаннями для розвитку науково-технічного прогресу в сільському господарстві / О. П. Кучеров. - С.115-123
Лобастов, І. В. Моделювання економічної ефективності вирощування сільськогосподарських культур / І. В. Лобастов. - С.123-136
Марченко, Д. М. Автоматизовані інформаційні системи управління-ресурс підвищення / Д. М. Марченко, Г. М. Яровенко. - С.150-159
Лопатин, А. К. Статистические свойства финансового рынка Украины / А. К. Лопатин, О. Б. Черненко. - С.136-150
Михайловська, О. В. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль у " новій" економіці "21 століття / О. В. Михайловська. - С.159-170
Кл.слова: СУЧАСНИЙ СТАН ТА МІСЦЕ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Минухин, С. В. Формирование информационного обеспечения системы управления бизнес-процесами предприятия / С. В. Минухин. - С.170-178
Пех, М. Є. Особливості використання інформаційних технологій для створення економічних норм і нормативів / М. Є. Пех, Л. І. Супричова. - С.178-184
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Таран, В. М. Дослідження чинників впливу на зсувні процеси Південного берегу Криму на основі інформаційних технологій / В. М. Таран. - С.190-196
Хлістунова, Н. В. Інформаційна підтримка зниження впливу фінансових ризиків на діяльність підприємств / Н. В. Хлістунова. - С.196-200
Чайковська, К. В. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності машинобудівних підприємств України / К. В. Чайковська. - С.200-207
Щербина, В. М. Інформаційне забезпечення економічної безпеки підприємств та установ / В. М. Щербина. - С.220-226
Яковенко, С. І. Особливості інформаційного забезпечення та розвитку підприємств корпоративного типу в Україні / С. І. Яковенко. - С.226-240
Ярова, І. І. Електронні бізнес-моделі просування продукції промислових підприємств / І. І. Ярова. - С.240-247
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
659:658
В57


    Владимирская, Анна Овсеевна.
    Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирский, Петр Александрович
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.


    Ярова, І. І.
    Електронні бізнес-моделі просування продукції промислових підприємств [Текст] / І. І. Ярова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2006. - N Окт. - С. 240-247
Рубрики:
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
658.8
Р 31


    Ребрик, С. Б.
    Тренинг профессиональных продаж [] / С. Б. Ребрик. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с. : мал. - ISBN 5-699-00434-3 : 035.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
техніки персонального продажу -- техники персональных продаж -- потреби клієнта -- потребности клиента -- презентація комерційної пропозиції -- презентация коммерческого предложения -- робота із запереченнями -- работа из возражениями -- методи просування товару -- марчандайзинг -- стадії розвитку організації -- телемаркетинг: 10+10 -- управління продажами
Анотація: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.
338.43(075.8)
О-76


    Островський, П. І.
    Аграрний маркетинг [] / П. І. Островський ; М-во освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. - Літ.: с. 220-221. - ISBN 966-364-202-5 : 24.50 грн
УДК
ББК 65.32-2я73
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарський ринок -- продуктова політика -- ціноутворення -- збут -- просування товару -- планування агромаркетингу
Анотація: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

17.
Шифр: apek/2007/12
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 12
Зміст:
Бурлака, В. Г. Проблемы и пути повышения конкурентоспособности экономики Украины / В. Г. Бурлака. - С.5-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ, ИННОВАЦИИ, ИНВЕСТИЦИИ, ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ ПРОГРЕСС
Галуза, С. Г. Инновационно- инвестиционнные приоритеты трансформационнной экономики / С. Г. Галуза, Е. А. Микрюкова. - С.12-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ИННОВАЦИИ, ИНВЕСТИЦИИ, ИННОВАЦИОННО- ИНВЕСТИЦИОНННЫЕ ПРИОРИТЕТЫ, АКТИВИЗАЦИЯ ИННОВАЦИОННОГО ПРОГРЕССА
Іваноньків, О. О. Зарубіжний досвід розвитку економічних систем на інноваційній основі / О. О. Іваноньків. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгер, Віталій Васильович. Аналіз технологічної структури металургійних підприємств України / В. В. Венгер. - С.31-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриленко, Н. В. Порівняльний аналіз альтернативних способів оподаткування малих підприємств / Н. В. Гавриленко. - С.42-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнерук, А. С. Механізм застосування промислового маркетингу у розвитку корпоративних підприємств: структура, задачі, функції, принципи, особливості / А. С. Кушнерук. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Ревко, Т. В. Ресурсозбереження в забезпеченні екологічної безпеки країни / Т. В. Ревко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Перспективи розвитку сільського туризму в Україні / Гоц Н.Є., Бубела Т.З., Бойко Т.Г., Микийчук М.М. - С.67-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Колосок, А. М. Соціально- трудове партнерство як елемент договірного процесу / А. М. Колосок. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Д'яконова, І. І. Банківський нагляд і регулювання: світовий досвід / І. І. Д'яконова. - С.84-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. В. Оцінка фінансової стійкості банківської установи для розробки антикризової стратегії її діяльності / В. В. Коваленко, О. В. Крухмаль. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, П. В. Міжнародні резерви України: обсяги і структура / П. В. Мельник, О. І. Береславська. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Селіверстова, Л. С. Методи та критерії формування дивідендної політики / Л. С. Селіверстова. - С.117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовская, З. Н. Методы системной динамики в формировании финансовой стратегии банка / З. Н. Соколовская, Е. А. Мартынюк. - С.125-133. - Библиогр. в конце ст.
Сунцова, О. О. Оптимізація місцевих податків і зборів та оцінка податкової конкуренції як чинники регіонального розвитку / О. О. Сунцова. - С.134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Архипов, С. В. Моделювання нормативу щозмінного технічного обслуговування тракторів засобами програми "Аналіз" / С. В. Архипов, О. П. Кучеров, Л. І. Супричова. - С.142-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Вороной, С. М. Средства анализа естественно- языковых оn- line ответов обучаеміх для систем web- обучения / С. М. Вороной, А. А. Егошина. - С.150-156. - Библиогр. в конце ст.
Гордійчук, М. І. Створення класифікаторів засобами інтелектуальної інформаційної системи "Норма" ( на прикладі обслуговування дійного стада корів) / М. І. Гордійчук. - С.157-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Жуков, С. А. Маркетинг та інформаційне забезпечення в галузі охорони здоров'я / С. А. Жуков, В. О. Котунович. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, О. Є. Архітектура модульних систем дистанційного навчання / О. Є. Коваленко. - С.172-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кожан, М. П. Інформаційне забезпечення взаємин суб"єктів господарювання та органів судочинства / М. П. Кожан. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Ус, М. Ф. Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання / М. Ф. Ус, О. М. Аблязова, Н. Л. Костьян. - С.185-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковенко, С. І. Інформаційні технології у системі розвитку корпоративних підприємств / С. І. Яковенко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярова, І. І. Методологічні підходи до визначення ефективності впровадження Інтернет- технологій у просування товаропотоків / І. І. Ярова, О. В. Березін. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 4
Зміст:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: mvuk/2007/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 2
Зміст:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7
Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12
Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20
Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24
Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29
Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Лилик, І.
    Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 68-70 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

21.


    Фарат, О.
    Перспективність технологій пошукового просування [] / О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 14-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
технології пошукового просування -- маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Лалак, Д.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

22.


    Ярова, І. І.
    Методологічні підходи до визначення ефективності впровадження Інтернет- технологій у просування товаропотоків [Текст] / І. І. Ярова, О. В. Березін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 12. - С. 208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
   
Кл.слова (ненормовані):
електронний бізнес -- інтернет- проект -- електронна комерція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Березін, О.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

23.


    Савельєв , В. В.
    Роль та місце стратегії просування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств [] / В. В. Савельєв // Економіка Фінанси Право. - 2008. - N 10. - С. 11-14
Рубрики: зовнішньоекономічна діяльність підприємств
   стратегія підприємства


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

24.


    Антонюк, К.
    Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія [] / К. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 50-55 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Харчова промисловість
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

25.
Шифр: mvuk/2008/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 2
Зміст:
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу. - С.4-10
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.18-22 : табл.
Головкіна, Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Н Головкіна. - С.27-33. - Л-ра: с. 33
Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Т. Старицький, О. Старицька. - С.34-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань / С. Романюха. - С.39-43. - Л-ра: с. 43
Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.44-49 : табл.
Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / К. Антонюк. - С.50-55
Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України / В. Полонець. - С.56-60. - Л-ра: с. 60
Пилипчук, В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / В. Пилипчук. - С.61-67. - Л-ра: с. 67
Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази / А. Хамідова. - С.68-69. - Л-ра: с. 69
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
Шифр: vnad/2008/1
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 1
Зміст:
Грицяк, І. Європейська інтеграція в східноєвропейському та південному напрямах / І. Грицяк. - С.5-15. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ, ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА СУСІДСТВА, КРАЇНИ - СУСІДИ, ПОВІДОМЛЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КОМІСІЇ
Малиновський, В. Сучасний стан і перспективи реформування публічної адміністрації в Україні / В. Малиновський. - С.15-22. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ПУБЛІЧНА АДМІНІСТРАЦІЯ, АДМІНІСТРАТИВНА РЕФОРМА, ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ, ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ, МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
Козаков, В. Формування сучасних соціально-ціннісних концепцій державного управління / В. Козаков. - С.23-31. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ЦІННОСТІ, СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ, ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ
Семенченко, А. Система критеріїв оцінки ефективності державної політики захисту національних інтересів / А. Семенченко. - С.32-41. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ, ЗАХИСТ НАЦІОНАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Дармограй, Н. Особливості державного управління в умовах трансформаційного періоду в Україні : (корпоративізм) / Н. Дармограй. - С.41-48. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПЕРІОД, ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНО-ВЛАДНИХ ВІДНОСИН, КОРПОРАТИВІЗМ
Ілюк, Т. Державна політика інформування громадськості України з питань європейської інтеграції в контексті досвіду Польщі / Т. Ілюк. - С.48-57. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ, ОПИТУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ, ЗАСАДИ ІНФОРМУВАННЯ
Осіпчук, С. Економічна безпека держави та критерії її оцінювання / С. Осіпчук. - С.57-65. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА, РІВЕНЬ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ, ОЦІНКА РІВНЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Бодров, В. Удосконалення механізму фінансування системи професійного навчання державних службовців в Україні / В. Бодров, Н. Балдич. - С.66-73. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МЕХАНІЗМ ФІНАНСУВАННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНА СИСТЕМА ФІНАНСУВАННЯ, ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНА СИСТЕМА ФІНАНСУВАННЯ, ЗМІШАНА СИСТЕМА ФІНАНСУВАННЯ
Недашківська, Т. Професійна компетентність та компетенції державного службовця : об'єм термінологічного значення понять / Т. Недашківська. - С.73-82. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, АСОЦІАТИВНЕ ЗНАЧЕННЯ, ТЕРМІНОЛОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
Нинюк, І. Теоретичне обгрунтування необхідності оволодіння методологією управління проектами як складової професіоналізму кправлінських кадрів / І. Нинюк. - С.82-90. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МЕТОДОЛОГІЯ, ПРОЕКТ, ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, ПРОФЕСІОНАЛІЗМ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ, УПРАВЛІНСЬКІ КАДРИ
Виноградов, О. Аналіз впливу корупції на кадрові ресурки системи охорони здоров'я України / О. Виноградов. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Кл.слова: КОРУПЦІЯ В МЕДИЦИНІ, КАДРОВІ РЕСУРСИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, ПРОСУВАННЯ ПО СЛУЖБІ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Джига, Т. Нормативно-правове регулювання надання населенню універсальних телекомунікаційних послуг у країнах СНД / Т. Джига. - С.98-105. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ, НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СФЕРИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ, УНІВЕРСАЛЬНІ ПОСЛУГИ, ЗАГАЛЬНОДОСТУПНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ
Карпенко, О. Інформаціно-аналітичне забезпечення державної молодіжної політики Російської Федерації / О. Карпенко. - С.105-114. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА, ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, РЕГІОНАЛЬНИЙ РІВЕНЬ
Попроцький, О. Механізм державного регулювання інформаційних потоків при формуванні громадської думки / О. Попроцький. - С.114-120. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, ДЕРЖАВНА ВЛАДА, УПРАВЛІННЯ, РЕГУЛЮВАННЯ, ГРРОМАДСЬКА ДУМКА, ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТОКИ, ОПТИМІЗАЦІЯ
Банна, О. Класифікація сучаасних загроз для держави та суспільства в інформаційному просторі України / О. Банна. - С.120-127. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНА ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, ЗАГРОЗИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ, ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, УПРАВЛІННЯ СПРИЙНЯТТЯМ
Ярошук, В. Теоретичні засади регіонального розвитку та їх практичне застосування в Україні / В. Ярошук. - С.128-137. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ТЕОРІЇ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ, ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Лиска, О. Територіальна громада в системі місцевого самоврядування / О. Лиска. - С.137-144. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА, СИСТЕМА
Пухкал, О. Національна ідея як передумова трансформації громадського суспільства в Україні / О. Пухкал. - С.145-152. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ, ГРОМАДСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО, ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВІ ГРУПИ, ІНСТИТУТИ ГРОМАДСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА, КОРУПЦІЯ, АНТИКОРУПЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Жадько, О. Визначення правового статусу та організаційних проблем діяльності органів двостороннього співробітництва України та Європейського Союзу / О. Жадько. - С.153-162. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, ДВОСТОРОННЄ СПІВРОБІТНИЦТВО, ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ, ОРГАНИ ДВОСТОРОННЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
Калина, М. Нормативно-правове регулювання державної євроінтеграційної політики України : сучасний стан та пропозиції з удосконалення / М. Калина. - С.163-170. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНА ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ, НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ, ДЕРЖАВНО-ПОЛІТИЧНЕ РІШЕННЯ
Хожило, І. Всеукраїнські гроадські організації : діяльність у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу / І. Хожило. - С.171-177. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ПРОФІЛАКТИКИ ВІЛ/СНІДУ, НЕДЕРЖАВНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Ясинська, А. Сучасні тенденції в державному управлінні системою екологічної освіти в Україні / А. Ясинська. - С.178-184. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: СИСТЕМА, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, СИСТЕМА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Кулик, О. Залучення молоді до сфери підприємницької діяльності як чинник формування її управлінської культури / О. Кулик. - С.184-192. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОЛОДЬ, УПРАВЛІНСЬКА КУЛЬТУРА МОЛОДІ, КООРДИНАЦІЙНА РАДА, РИНКОВІ ВІДНОСИНИ, СУБ'ЄКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, МОЛОДЕ ПОКОЛІННЯ
Кухарчук, П. Державно-громадське управління системою професійно-технічної освіти як науково-практична проблема / П. Кухарчук. - С.192-202. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА, ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА, РИНОК ПРАЦІ, РЕГІОН, РЕФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ,, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГРОМАДСЬКЕ УПРАВЛІННЯ, ТЕХНОКРАТИЧНА ТА СИНЕРГЕТИЧНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Сергієва, Л. Формування соціальної політики на рівні національної держави : європейський досвід та Україна / Л. Сергієва. - С.202-213. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА, СОЦІАЛЬНА ДЕРЖАВА, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД, ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА, СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО, СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Шевченко, О. Аналіз сучасного стану міграційних потоків в Україні та напрямів їх державного регулювання / О. Шевченко. - С.213-221. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МІГРАЦІЙНІ ПОТОКИ, ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ, АНАЛІЗ, СТРАТЕГІЯ, КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД
Кринична, І. Управління охороною здоров'я населення, постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС : (гендерний аспект) / І. Кринична. - С.221-229. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ГЕНДЕРНЕ УПРАВЛІННЯ, ДЕМОГРАФІЯ, ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я, АВАРІЯ НА ЧАЕС
Панчук, А. Інфодинаміка управлінських ієрархій / А. Панчук. - С.230-234. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ІЄРАРХІЯ УПРВЛІННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ОБ'ЄМ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОЦЕС
Гурієвська, В. Технології процесу психологічного консультування у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях / В. Гурієвська. - С.235-246. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: КОНСУЛЬТУВАННЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ, ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Украинский гуманитарный институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
658.8(075.8)
Ш 66


    Шканова, Олена Миколаївна.
    Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги
Анотація: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

29.


    Виноградов, О.
    Аналіз впливу корупції на кадрові ресурси системи охорони здоров'я України [] / О. Виноградов // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2008. - N 1. - С. 91-98 : рис. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Охорона здоров'я--Корупція
Кл.слова (ненормовані):
корупція в медицині, кадрові ресурси охорони здоров'я, працевлаштування, просування по службі, підвищення кваліфікації


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

30.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-105 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)