Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговый контроль<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Украинский гуманитарный институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
658.8
И 30


    Йеннер, Томас.
    Маркетинговое планирование [] = Marketing-Planung : пер. с нем. / Томас Йеннер. - Х. : Гуманитар. центр, 2010. - 276 с. : рис. - Л-ра: с. 262. - ISBN 978-966-8324-63-5 : 57.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетингового планирования -- система маретингового планування -- основи маркетингового планування -- система маркетингового планирования -- сбор информации для маркетингового планирования -- збір інформації для маркетингового планування -- организация процессов планирования -- організація процесів планування -- реализация маркетинговых планов -- реалізація маркетингових планів -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: Книга содержит информацию о том, как создать и адаптировать маркетинговую концепцию, как нужно планировать и собирать информацию, строить прогнозы, как все это реализовать и проконтролировать.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
336.71
С28


    Севрук, Велислава Т..
    Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.24
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
336.71
С72


    Спицын , Игорь Олегович.
    Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.214
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Примірників всього: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)