Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.923
Л22


    Ланьє, Джарон.
    10 причин видалити акаунт із соцмереж просто зараз [] / Джарон Ланьє ; [пер. з англ. Є. Ніколаєвої]. - Харків : Віват, 2020. - 174, [2] с. - (Саморозвиток). - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-982-095-2 : 135.00 грн
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
Державна програма 2021 -- соціальні мережі -- спілкування в соцмережах -- маніпулювання людиною -- залежність від соцмереж -- біхевіоризм -- мережевий терор -- гральна індустрія -- штучний інтелект -- реклама
Анотація: Розглянуто питання негативного впливу на особистість: ігрозалежність, маніпулювання поведінкою людини. Автор надає переконливі аргументи шкідливості соціальних мереж, а також пропонує альтернативи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ніколаєва, Є. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
659.1
Е91


   Ефименко, Елена

    100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках [Текст] = 100 QUETIONS AND ANSWERS ABOUT EXHIBITIONS AND FAIRS : настольная книга экспонета-практика / Елена Ефименко. - К. : КНТ, 2008 - . - ISBN 978-966-373-411-8.
   Ч. 1 : Путеводитель экспонента и организатора выставок. - (Библиотека профессионала). - Прил.: с. 212-233. - Сокр.: с. 234. - Лит.: с. 235-238. - ISBN 978-966-373-412-5 : 65.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
выставочные и ярмарочные мероприятия -- виставкові та ярмаркові заходи -- классификация выставок и ярмарок -- класифікація виставок та ярмарок -- маркетинг выставочного дела -- маркетинг виствкової справи -- участие в выставке -- участь в виставці -- проведение и эффективность выставочных мероприятий -- проведення та ефективність виставкових заходів -- оценка выставочных мроприятий -- оцінка виставкових заходів
Анотація: Книга раскрывает детали и секреты выставочного дела. Это профессиональное бизнес-пособие по организации, проведению и оценке выставочных и ярмарочных мероприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
373.5.016*кл.10-11:811.111(075)
О-35


    Овчиннікова, Людмила Петрівна.
    11 уроків ділового англійського мовлення [] / Л. П. Овчиннікова. - Харків : Основа, 2004. - 125, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 10 (22)). - [Одинадцять уроків ділового англійського мовлення] . - Текст: укр., англ. - ISBN 966-333-099-6 : 4.42 грн
УДК
ББК 74.268.1(4АНГЛ)
Рубрики: Англійська мова--Офіційно-діловий стиль--Навчальні видання для середньої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- английский язык -- ділова англійська мова -- деловой английский язык -- принципи комунікативності -- принципы коммуникативности -- формативне навчання -- формативное обучение -- розвиваюче навчання -- развивающее обучение -- сучасна система навчання -- современная система обучения -- урок-дискусія -- урок-дискуссия -- урок-проект -- урок-пошук -- урок-поиск -- пошук роботи -- поиск работы -- реклама -- розмовні кліше -- разговорные клише -- уроки англійської мови -- уроки английского языка -- гроші -- деньги -- відкриття компанії -- открытие компании -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки
Анотація: До збірки увійшли оригінальні розробки нестандартних уроків з ділової англійської мови, які побудовано на автентичному текстовому матеріалі з використанням сучасних інтерактивних технологій навчання відповідно до Рекомендацій Ради Європи з мовноїї освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.


    Меркулов, Денис.
    7 трендів просування у соціальних мережах у 2018 році [] / Д. Меркулов // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 3. - С. 22-23 : рис.
Рубрики: Електронна торгівля--Маркетинг
   Соціальні мережі

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- тренди -- соціальна торгівля -- таргетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Шклярук, Г. О.
    Advertising and shopping (9 form) [] : мій конспект : презентація / Г. О. Шклярук // Англійська мова та література. - 2018. - N 28/29. - С. 46-47
Рубрики: Загальноосвітні школи--Англійська мова--Уроки
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки англійської мови -- конспекти уроків -- реклама (уроки) -- покупки (уроки) -- уроки в 9 класі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

6.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075)
М12


    McCarthy, Edmund Jerome.
    Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании
Анотація: [The fundamentals of marketing].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
330.33
F38


    Ferrell, O. C.
    Business [Текст] : a Changing World / O. C. Ferrell, Geoffrey Hirt. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XXX, 493 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - App.: p. 463-493. - Gloss.: p. G-G11. - Ind.: p. I-1-I-10. - Ex cont.: The American Financial System. - ISBN 0-07-246917-X : 095.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
планування -- планирование -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет -- економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- маркетинг -- менеджмент -- бухгалтерія -- бухгалтерия -- промоушн -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- банки
Анотація: [The world of business].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Hirt, Geoffrey
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

9.
811.111(075)
K69


    Knight, Gareth
    Business Goals 3 [Текст] / Gareth Knight, Mark O'Neil, Bernie Hayden. - Cambridge, UK : Cambridge Univ. Press, 2005. - 128 p. - (Professional English). - Acknow.: p. 128. - ISBN 0-521-60362-5 : 228.10 грн
УДК
ББК 81.432.1-923
Рубрики: Англійська мова--Офіційно-діловий стиль--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА -- ПРЕЗЕНТАЦІЇ -- ПРЕЗЕНТАЦИИ -- ВПРАВИ -- УПРАЖНЕНИЯ -- ДІАЛОГИ -- ДИАЛОГИ

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
O'Neil, Mark; Hayden, Bernie
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
33(075)
B61


    Bingham, Frank G..
    Business Marketing Management [Текст] / Frank G. Bingham. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XXIII, 632 p. - Ind.: p. 613-632. - ISBN 0-8442-2964-4 (casebound) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   Промисловий маркетинг--США--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг -- реклама -- промоушн
Анотація: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

11.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

12.
659.1
A68


    Arens, William F..
    Contemporary Advertising [Текст] / William F. Arens. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [722] p. pag. var. : il. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Bibliogr.: p. R1-IN19. - ISBN 0-256-26253-5 : 035.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Сучасна реклама
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама
   
Кл.слова (ненормовані):
радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- інтернет -- интернет -- реклама
Анотація: [Advertising in the modern world today].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

13.


    Кравчук, В.
    Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы [] / В. Кравчук // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 40-42
Рубрики: Маркетинг--Цифрові технології
Кл.слова (ненормовані):
діджітал-маркетинг -- диджитал-маркетинг -- інтернет-продаж -- интернет-продажа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

14.
159.923
B99


    Byer, Curtis.
    Dimensions of Human Sexuality [Текст] / Curtis O. Byer, Louis W. Shainberg. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : WCB : McGraw-Hill, 1994. - XVI, 672 p. : ill. - Gloss.: p. 648-655. - Ind.: p. 667-672. - ISBN 0-697-42192-9 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.373
Рубрики: Сексологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сексуальність -- сексуальность -- сексуальна поведінка -- сексуальное поведение -- невербальне спілкування -- невербальное общение -- любов -- любовь -- секс -- гормони -- гормоны -- СНІД -- СПИД -- венеричні захворювання -- венерические заболевания -- гендер -- сексуальна орієнтація -- сексуальная ориентация -- гомосексуалізм -- гомосексуализм -- контрацептиви -- контрацептивы -- проституція -- проституция -- порнографія -- порнография -- сексуальна реклама -- сексуальная реклама -- сексуальне насильство -- сексуальное насилие
Анотація: Dimensions of Human Sexuality is a basic text for college human sexuality courses that include both the behavioral and biological aspects of sexuality.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shainberg, Louis
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

15.
33(73)(075)
М28


    Mansfield, Edwin.
    Economics USA [Текст] / Edwin Mansfield, Nariman Behravesh. - 5th ed. - New York ; London : W. W. Norton and Co., 1998. - XXI, 664 p. : ill. - Ind.: p. 643-664. - ISBN 0-393-97159-7 (pbk.) : 016.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Економіка США
УДК
ББК 65.9(7США)я73
Рубрики: Економічна теорія--США--Навчальні видання
   Економіка --США, 1945---Навчальні видання

   США--Економіка, 1945- -- Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
глобальне потепління -- глобальное потепление -- економіка -- экономика -- інфляція -- инфляция -- безробіття -- безработица -- бюджет -- гроші -- деньги -- банки -- торгівля -- торговля -- економічні учення -- экономические учения -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- реклама -- захист довкілля -- защита окружающей среды -- екологія -- экология
Анотація: The complex and dynamic American economy.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Behravesh, Nariman
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

16.
811.111:33(075.8)
О-66


    Орлик, Любов Степанівна.
    English for Economists: For extra-mural students [Текст] : навч. посібник / Л. С. Орлик, А. П. Розум. - К. : Київський нац. торг.-економ. ун-т, 2009. - 128, [2] с. - Л-ра: с. 127. - ISBN 5-7763-1351-1 : 46.00 грн
УДК
ББК 81.432.1-923
Рубрики: Англійська мова--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
англійська для економістів -- английский для экономистов -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- реклама
Анотація: Навчальний посібник знайомить студентів зі спеціальною термінологією з економіки та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Розум, А. П.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

17.


    Ткачук, О.
    EVENT - важлива складова сучасного PR [] / О. Ткачук // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 34-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ринок event- послуг -- асоціація івенторів України -- інтернет -- pr

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
339.138:659.15](075.8)
С46


    Chapman, Edward A..
    Exhibit marketing [Текст] : a success guide for managers / E. A. Chapman. - 2nd ed. - New York ; San Francisco ; Washington, D.C. : McGraw-Hill, Inc., 1995. - XVI, 407 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 391-401. - Ind.: p. 403-407. - ISBN 0-07-011232-0 : 25.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Виставки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
написання плану виставки -- виставки для досягнення цілей продажів -- нетрадиційне виставлення -- планування управління програмою -- створення виставкових цілей -- рентабельність інвестицій -- дизайн, структура та графіка виставки -- реклама -- роздрібна виставка для споживачів
Анотація: This text provides coverage of the exhibiting process, from planning through implementation to post-show follow-up. Emphasis is placed on using exhibiting as an effective sales and marketing event. This edition contains new chapters on international exhibiting and computer technology.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

19.
070(03)
L66


    Levin, Mark.
    EXp3 - Journalism [Текст] : a Handbook for Journalists / Mark Levin. - Lincolnwood, Ill. : National Textbook Co., 1999. - XVI, 288 p. : ill. - (EXp3). - Gloss.: p. 265-276. - Ind.: p. 277-288. - ISBN 0-8442-2392-1 (SB handbook) : 025.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 76.120.8
Рубрики: Журналістика--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
журналистика -- журналісти -- журналисты -- інтерв'ю -- интервью -- реклама -- газети -- газеты
Анотація: This book concentrates on newspaper journalism, but the concepts and skills are applicable to all areas of journalism.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

20.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)