Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.
007.52
Х 79


    Хорн, Бертольд Клаус Поль.
    Зрение роботов [] = Robot Vision / Б. К. П. Хорн ; пер. с англ. И. М. Бродской, Е. Ю. Зуевой, А. Ю. Каргашина ; под ред. Е. И. Кугушева, Ю. А. Садова. - М. : Мир, 1989. - 487 с. : рис. - Прил.: с. 441-458. - Лит.: с. 459-482. - Предм. указ.: с. 483-487. - ISBN 5-03-000570-6 : 2.80 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бинарные изображения -- бінарні зображення -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- дискретные изображения -- дискретні зображення -- карта отражательной способности -- карта відбивної здатності -- оптические потоки -- оптичні потоки -- сферические образы -- сферичні образи -- пассивная навигация -- пасивна навігація -- мондрианы -- мондріани -- стереофотометрия -- стереофотометрія -- фотограмметрия -- фотограмметрія -- стереовидения -- стереобачення
Анотація: Принципы построения и методы проектирования визуальных средств робототехнических систем, методы анализа зрительной информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бродская, И. М. \пер.\; Зуева, Е. Ю. \пер.\; Каргашин, А. Ю. \пер.\; Кугушев, Е. И. \ред.\; Садов, Ю. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
007.51:621.865.8
П 64


    Потапова, Родмонга Кондратьевна.
    Речевое управление роботом [] / Р. К. Потапова. - М. : Радио и связь, 1989. - 248 с. : рис., табл. - Лит.: с. 242-246. - ISBN 5-256-00267-8 : 2.30 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
робототехнические системы -- робототехнічні системи -- речевая информация -- мовна інформація -- лингвистическая информация -- лінгвістична інформація -- синтезирующие устройства -- синтезуючі пристрої -- лингвостатистические правила -- лінгвостатистичні правила -- экспертные устройства -- експертні пристрої -- речевой диалог -- мовний діалог -- автоматическое распознавание речи -- автоматичне розпізнавання мови -- сегментация речи -- сегментація мови
Анотація: Постановка и развитие робототехнических задач с использованием речевой связи "человек-машина", представлена классификация роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
007.52:681.5
Т 38


   
    Техническое зрение роботов [] / В. И. Мошкин [и др.] ; под общ. ред. Ю. Г. Якушенкова. - М. : Машиностроение, 1990. - 272 с. : рис., табл. - Лит.: с. 261-264. - ISBN 5-217-00467-3 : 1.20 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
видеоинформация -- відеоінформація -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- источники оптического излучения -- джерела оптичного випромінювання -- приемники оптического излучения -- приймачі оптичного випромінювання -- мозаичные преобразователи -- мозаїчні перетворювачі -- фотореле -- спектроанализаторы -- спектроаналізатори -- видеопроцессоры -- відеопроцесори -- системы автоматического наведения -- системи автоматичного наведення -- мобильные роботы -- мобільні роботи
Анотація: Принципы построения и выбора структуры аппаратных, программных и аппаратно-программных средств систем технического зрения промышленных роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мошкин, Владимир Иванович; Петров, Андрей Александрович; Титов, Виталий Семенович; Якушенков, Юрий Григорьевич
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
004.43=93
С24


    Сван, Том.
    Освоение Turbo Assembler [] = Mastering Turbo Assembler / Том Сван ; [пер. с англ.: Ю. И. Корниенко, А. М. Цветкова ; ред. К. Э. Островского]. - 2-е изд. - Киев ; Москва ; Санкт-Петербург : Диалектика, 1996. - 544 с. : рис., табл. - (Советы специалиста). - Библиогр.: с. 541-542. - ISBN 5-7707-9254-X : 24.00 грн
УДК
ББК 32.973.2-018
Рубрики: Turbo Assembler--Алгоритмічні мови--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
двоичные биты -- бінарні біти -- сегментация памяти -- сегментація пам'яті -- простые структуры данных -- прості структури даних -- сложные структуры данных -- складні структури даних -- условное ассемблирование -- умовне асемблювання -- дисковые файлы -- дискові файли -- программирование -- програмування -- программирование для Windows -- програмування для Windows
Анотація: Введение в программирование на языке ассемблера, вопросы средней и повышенной сложности, сотни работающих примеров кода резюме в конце глав.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корниенко, Ю. И. \пер.\; Цветков, А. М. \пер.\; Островский, К. Э. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
004.2
Ш15


    Шагурин, Игорь Иванович.
    Процессоры семейства Intel P6 Pentium II, Pеntium III, Celeron и др. [] : архитектура, программирование, интерфейс : [справочник] / И. И. Шагурин, Е. М. Бердышев. - Москва : Горячая линия - Телеком Грааль, 2000. - 248 с. : рис., табл. - ISBN 5-93517-010-8 : 18.10 грн
УДК
ББК 32.973.26
Рубрики: Мікропроцесори--Архітектура--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
микропроцессоры -- архитектура -- компьютеры персональные -- комп'ютери персональні -- процессоры -- процесори -- операции MMX -- операції MMX -- операции SSE -- операції SSE -- сегментация памяти -- сегментація пам'яті -- реализация энергосберегающих режимов -- реалізація енергозберігаючих режимів
Анотація: Семейство процессоров P6, продолжающих линию 32-разрядных процессоров, основанную на архитектуре IA-32 фирмы Intrl.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бердышев , Евгений Михайлович
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
331.5(477)(075.8)
Л55


    Лібанова, Елла Марленівна.
    Ринок праці в економічній системі [] : навч. посіб. / Е. М. Лібанова, Д. П. Мельничук ; М-во освіти і науки України. - Житомир : ЖІТІ, 2002. - 260 с. : рис., табл. - Літ.: с. 184. - Дод.: с. 185-260. - ISBN 966-683-056-6 : 23.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Ринкова економіка--Праця--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
пропозиція товару -- вартість робочої сили -- попит-пропозиція -- зайнятість населення -- природне безробіття -- вимушене безробіття -- критичний рівень безробіття -- інфляція -- сегментація ринку праці -- пасивна політика зайнятості -- управління персоналом -- кадрова політика -- відбір персоналу -- місцеві видання
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні питання ринку праці та його регулювання в контексті загальної соціальної політики та системи управління персоналом підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельничук, Дмитро Петрович; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
658.5(075.8)
М73


    Мних, Микола Володимирович.
    Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.290-80я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Академія муніципального управління
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

17.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
658(075.8)
М 58


    Мізюк, Б. М.
    Стратегічне управління [] : підручник / Б. М. Мізюк. - 2-ге вид., переробл. і допов. - Л. : Магнолія плюс, 2006. - 392 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-57-4 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії -- стратегии -- планування -- планирование -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- управління ризиком -- управление риском -- інформаційні технології -- информационные технологии -- конкуренция -- конкуренція -- стратегічна сегментація -- стратегическая сегментация -- стратегічні інвестиції -- стратегические инвестиции
Анотація: Становлення та розвиток стратегічного управління, основні процеси формування та реалізації стратегії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.


    Долгополова, О. В.
    Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Текст] / О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
сегментація -- сегмент ринку -- макросегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)