Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-39 
1.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Переклад назви: Поведінка споживача
Примітки про особливості:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shaw, John J.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
П37


   
    Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг
Анотація: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

11.
339.138(075.8)
F98


    Furlong, Carla B..
    Marketing for keepers [Текст] : building your business by retaining your customers / C. B. Furlong. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1993. - XII, 244 p. - Текст: англ. - Epil.: p. 225-226. - Notes: p. 227-239. - Ind.: p. 241-244. - ISBN 0-471-54017-X : 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Обслуговування клієнтів--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
утримання клієнтів -- організація утриманнч клієнтів -- внутрішні клієнти -- контакти з клієнтами -- зустрічі з клієнтами -- організаційна інтеграція
Анотація: Marketing for Keeps is a book for managers and executives in all companies: from entrepreneurial start-ups to the Fortune 500. In a back-to-basics age. it shows how to take action and make money on the most basic element of any business: your current customers. Imparts a detailed strategy focused on keeping customers and getting more of their business. Develops a management planning guide for customer retention including effective methods for service and quality issues. Features the best practices of over 35 North American companies.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075.8)
W18


    Walker, Orville C..
    Marketing strategy [Текст] : planning and implementation / O. C. Walker, H. W. Boyd, J. -C. Larreche. - Boston, Mass. ; Burr Ridge, Ill. ; Dubuque, Iowa : Irwin, McGraw-Hill, 1996. - XXIII, 362 p. : ill. - Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392. - ISBN 0-256-13692-0. - ISBN 0-256-0692-9 (International Student's Ed.) : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна роль маркетингу -- аналіз можливостей -- формування маркетингових стратегій -- впровадження та контроль -- реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Анотація: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Boyd, Harper W.; Larreche, Jean-Claude
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

14.
339.138(075.8)
С56


    Churchill, Gilbert A..
    Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Peter, J. Paul
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

15.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing to the public sector and industry. Rank Xerox Limited [Текст] / With a Foreword by Richard Ryder, obe, mp Paymaster General. - London : Mercury Books, 1992. - IX, 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 163-194. - Ind.: p. 195-198. - ISBN 1-85251-037-4 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Публічні закупівлі--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
державні закупівлі -- технічні бар'єри в торгівлі -- маркетинг для Європи -- маркетинг європейських економічних країн
Анотація: There are radical changes happening now in the areas of public procurement and marketing to industry in Europe, and this book seeks to cover the most important developments which your company will need to adress when developing a Eurepian marketing strategy.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

16.
339.138(075.8)
Г20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - Київ : Лібра, 2002. - 710 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- стратегії маркетингу -- маркетингова діяльність -- маркетингові ситуації -- цінова політика -- ціноутворення -- товарна політика -- реклама -- конкурентоспроможність товару -- маркетингова комунікація -- економічний аналіз
Анотація: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Знайти схожі

17.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Людмила Андріївна.
    Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles [Текст] / With a forward by the Rt. Hon. Peter Walker, mbe, mp Secretary of State for Wales. - London : Mercury Books, 1992. - 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198 . - ISBN 1-85251-032-3 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетингові рішення -- роздрібна торгівля -- управління функцією міжнародного маркетингу -- міжнародне дослідження споживачів -- кабінетне дослідження
Анотація: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

19.
339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
Ш66


    Шканова, Олена Миколаївна.
    Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. М. Шканова ; М-во освіти і науки України. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 320 с. - Бібліогр.: с. 238-316. - ISBN 966-364-203-3 : 26.30 грн
УДК
ББК 65.290(4УКР)421я73
Рубрики: Оптова торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   Роздрібна торгівля--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові посередники -- торгові посередники -- кредитно-фінансові організації -- транспортно-експедиційна діяльність -- організаційно-комерційна діяльність -- роздрібна торгівля -- товарні біржі -- лізинг
Анотація: Характеристика інфракструктури товарного ринку підприємств оптової та роздрібної торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

21.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

23.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

24.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

25.
339.138(075.8)
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств
Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корецький, М. Х.; Дацій, О. І.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

26.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

27.
339.138(075.8)
Г65


    Гончарук, Яків Андрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія
Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Знайти схожі

28.
339.138(075.8)
І 74


   
    Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-289. - ISBN 966-364-392-7 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємств
   Економіка торгівлі

   
Кл.слова (ненормовані):
Товарний ринок -- Ринкова інфраструктура -- Маркетингові посередники -- Оптова торгівля -- Збутові мережі -- Сбытовая сеть -- Роздрібна торгівля -- Розничная торговля -- Персональний продаж -- Лізинг
Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Прокопенко, О.В.; Школа, В.Ю.; Дегтяренко, О.О.; Махнуша, С.М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

29.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення
Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\
Примірників всього: 5
ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

30.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-30    31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)