Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теорія маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лабурцева, О.
    Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу [] / О. Лабурцева // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.
336.71
А47


    Алексєєв, Ігор Валентинович.
    Банківський маркетинг [] : навч. посібник / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим ; Нац. банк України, Держ. ун-т "Львів. політехніка", Львів. банківський коледж. - Л. : Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998. - 96 с. : рис. - Л-ра: с. 93. - ISBN 966-7330-06-0 : 7.50 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- теория маркетинга -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- цільові ринки -- целевые рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- стратегії банку -- стратегии банка -- гуртовий ринок -- оптовый рынок
Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Захарчук, Олена Василівна; Рим, Надія Никанорівна; Національний банк України; Державний університет "Львівська політехніка"Львівський банківський коледж
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
336.71
С28


    Севрук, Велислава Т..
    Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.24
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)