Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 108
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-108 
1.
159.922.7
P22


   
    Parenting and Children's Internationalization Values [Текст] / ed. by Joan E. Grusec. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1997. - 439 p. - (A Handbook of Contemporary Theory). - Author Ind.: p. 415-428. - Subject Ind.: p. 429-439. - ISBN 0-471-12383-8 : 30.00 грн.
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- развитие ребёнка
Анотація: A historical overview of parental influence and child-rearing philosophies, which sets the stage for the examination to follow.The text then turns to an exploration of the developmental context of parenting strategies in toddlers, young children, and adolescents. The next section of the book focuses on how parenting strategies affect value transmission, presenting and integrating a variety of theoretical formulations.The final section of the book covers parental influence in social and biological contexts.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Grusec, Joan E. \ed.\; Kuczynski, Leon \ed.\
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7
К 68


    Коробко, С. Л.
    Робота психолога з молодшими школярами [] / С. Л. Коробко ; за ред. акад. С. Д. Максименка. - К. : Літера ЛТД, 2006. - 416 с. - ISBN 966-7543-66-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 88.834.021
Рубрики: Психологія вікова--Молодший шкільний вік
   Психодіагностика--Методи дослідження--Молодший шкільний вік

   Психологія практична--Психокорекція

   
Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- психическое развитие -- тренінг -- тренинг -- тестування -- тестирование -- шкільна адаптація -- школьная адаптация -- комунікативні здібності -- коммуникативные способности -- емоції -- эмоции -- гипперактивность -- гіперактивність -- сором'язливість -- застенчивость -- психологічна служба -- психологическая служба -- Етичний кодекс психолога -- Этический кодекс психолога -- Декларация прав ребенка -- Декларація прав дитини -- агресивність -- агрессивность -- мотивація -- психологическое исследование -- коррекционные игры -- корекційні ігри -- увага -- внимание -- память -- пам'ять -- мислення -- мышление -- творческие способности -- творчі здібності -- самооцінка -- самооценка -- самосвідомість -- самосознание -- самостійність -- самостоятельность -- відповідальність -- ответственность -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- соціальні навички -- социальные навыки
Анотація: Модель супроводу розвитку учнів у початковій школі на різних етапах. Широкий спектр технологій психологічного діагностування та корекції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Коробко, О.І.; Максименко, С.Д. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.7
Р 41


    Репина, Т. А.
    Проблема полоролевой социализации детей [] / Т. А. Репина. - М. : МПСИ ; Воронеж : НПО"МОДЭК", 2004. - 288 с. : ил. - (Библиотека педагога-практика). - ISBN 5-89502-465-3 (МПСИ). - ISBN 5-89395-513-7 (НПО "МОДЭК") : 020.00 грн
УДК
ББК 88.837
Рубрики: Психологія соціальна--Соціалізація особистості
   Педагогіка дошкільна--Статеве виховання

   Психологія дитяча--Дошкільний вік--Статевий розвиток

   
Кл.слова (ненормовані):
половая роль -- статева роль -- половое развитие -- статевий розвиток -- половое воспитание -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- межличностные отношения -- міжособистісні відносини -- половая дифференциация -- статева диференціація -- ролевая игра -- рольова гра -- социализация -- соціалізація -- статеве виховання
Анотація: Проблема онтогенеза полоролевой социализации и специфике воспитания детей дошкольного возраста разного пола. Тесты для диагностики уровня развития адекватных представлений о семейных ролях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7
К18


    Каменская, Валентина Георгиевна.
    Детская психология с элементами психофизиологии [] : учеб. пособие / В. Г. Каменская. - М. : ФОРУМ : ИНФРА-М, 2005. - 288 с. : рис., табл. - (Высшее образование). - Лит.: с. 277-283. - ISBN 5-8199-031-2 (ФОРУМ). - ISBN 5-16-001945-6 (ИНФРА-М) : 18.00 грн
УДК
ББК 88.8я73
Рубрики: Дитяча психологія--Дошкільники--Школярі--Навчальні видання для вищої школи
   Психофізіологія--Діти--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
учебная деятельность -- учбова діяльність -- социальное развитие ребенка -- соціальний розвиток дитини -- перинатальный период -- перинатальний період -- психическое развитие младенца -- психічний розвиток немовляти -- психосенсорное развитие -- психосенсорний розвиток -- память -- пам'ять -- мышление -- мислення -- конфликты -- конфлікти -- самооценка -- самооцінка -- речь -- мовлення -- внимание -- увага -- адаптация -- адаптація -- личность дошкольника -- особистість дошкільника -- возрастные кризисы -- вікові кризи -- личность школьника -- особистість школяра
Анотація: Проблемы развития ребенка и основные особенности важнейших возрастных периодов детства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7
Ф 95


    Фурман, Анатолій Васильович.
    Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект [] / А. В. Фурман = Theory of Educational Problem Situations: psychologically-didactic aspect : Monography / Anatoliy V. Furman. - Т. : Астон, 2007. - 164 с. - Бібліогр.: с. 128-144. - Предм. покажч.: с. 145-161. - Ім. покажч.: с. 162-163. - ISBN 978-966-308-189-2 : 004.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія
   
Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- исследования -- навчальний ритм -- учебный ритм -- проблемні ситуаціяї -- проблемные ситуации -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение
Анотація: Проблема створення психолого-дидактичної теорії розвитку, застосування проблемно-діалогічних ситуацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.7
К78


    Красновський, В. М.
    Гуманізація шкільної освіти: психологічний вимір [] / В. М. Красновський. - К. : Наукова думка, 2007. - 152 с. - Бібліогр.: с. 133-143. - ISBN 978-966-00-0690-4 : 010.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.7
Д44


   
    Діагностичний інструментарій психолога [] / [упоряд. Т. Гончаренко]. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-137-4 : 011.32 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психодіагностика--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психодіагностика -- педагогическая психодиагностика -- психодіагностичні обстеження -- психодиагностические обследования -- шкільна дезаптація -- школьная дезадаптация -- психологічна допомога -- психологическая помощь -- психодіагностичні методики -- психодиагностические методики -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- практичний психолог -- практический психолог
Анотація: Практичний доробок відомих вчених та провідних психологів-методистів різних регіонів України, доповнений методичними розробками застосування діагностичних методик.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гончаренко, Т. \упоряд.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.7
П55


    Помиткін, Едуард Олександрович.
    Психологічне забезпечення духовного розвитку дитини [] : програми роботи з дітьми від 5 до 18 років / Едуард Помиткін. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : рис., фото. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - ISBN 978-966-451-157-2 : 11.32 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психодіагностика--Практичні посібники
   Діти--Психічний розвиток--Практичні посібники

   Молодь--Психічний розвиток--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- духовное развитие -- психологічне консультування -- психологическое консультирование -- шкільний психолог -- школьный психолог -- вікова періодизація -- возрастная периодизация -- психологічна допомога -- психологическая помощь -- свідомість -- сознание -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации
Анотація: Розробка та впровадження системи психологічного забезпечення духовного зростання дитини в сім'ї, у закладах освіти, висвітлюються освітні принципи та умови реалізації духовно орієнтованого підходу у практиці психологічного консультування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.7
Б82


    Борисенко, Юлия Вячеславовна.
    Психология отцовства [] / Ю. В. Борисенко. - Москва ; Обнинск : ИГ-СОЦИН, 2007. - 220 с. - (Журнал практического психолога ; № 1, 2007) (Серия: Монографии по психологии семьи ; вып. 3). - Лит.: с. 200-217. - ISBN 978-5-91070-015-8 : 28.93 грн
УДК
ББК 88.840 + 88.56
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   Сімейне виховання--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- батьківські ролі -- родительские роли -- родители -- батьки -- отцовство -- батьківство -- психологічний розвиток дитини -- психологическое развитие ребенка -- структура сім'ї -- структура семьи -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- психологічна допомога батьку -- психологическая помощь отцу -- психологична допомога дитині -- психологическая помощь ребенку -- психологічне консультування -- психологическое консультирование
Анотація: Специфика феномена отцовства в современной культуре, его структурные составляющие, психологические закономерности формирования отцовства и влияния отцовства на развитие личности и ребенка и самого мужчины - отца.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7
П 50


    Поліщук, В. М.
    Криза 13 років: феноменологія, проблеми [] / В. М. Поліщук. - Суми : Унів. кн., 2006. - 187 с. - Бібліогр.: с.157-172. - Ім. покажч.: с. 184-187. - Дод.: с. 173-183. - ISBN 966-680-294-5 : 021.00 грн
УДК
ББК 88.8я9
Рубрики: Психологія вікова--Підлітки
   Психологічні кризи--Підлітковий вік

   
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- подростковый возраст -- психологические кризисы -- возрастные периодизации -- вікові періодизації -- опитувальник інтересів -- опросник интересов
Анотація: Аналіз психологічної кризи 13 років - важливого закономірного етапу вікового розвитку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 30102
ФОНД (30101), ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.7
А28


   
    Адаптація дітей у 1, 5, 10 класах [] / [упоряд. Т. Червонна ; ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - ISBN 978-966-451-212-8 : 7.40 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптація -- дезадаптация -- шкільна психологія -- школьная психология -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- детская психология -- дитяча психологія -- психолого-педагогічні стратегії -- психолого-педагогические стратегии
Анотація: У книжці подано психологічний супровід учнів 1-го, 5-го та 10-го класів під час адаптації до умов шкільного життя на різних вікових етапах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Червонна, Т. \упоряд...\; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Снігульська, В. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.922.7
М52


    Мерзлякова, Олена.
    Учителі й учні: мистецтво діалогу [] : семінарські та тренінгові заняття психолога з педагогами / Олена Мерзлякова. - К. : Шк. світ, 2008. - 112 с. : табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Дод.: с. 97-111. - ISBN 978-966-451-228-9 : 007.40 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Психологічна педагогіка--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- развитие ребенка -- емоційна травма -- эмоциональная травма -- психологическая травма -- психологічна травма -- педагогічне середовище -- педагогическая среда -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- рольові установки -- ролевые установки -- рольова поведінка вчителя -- ролевое поведение учителя -- психологічне маніпулювання -- психологичекое манипулирование -- "ефективні комунікації" -- "эффективные коммуникации"
Анотація: Авторська програма психологічних занять із вчителями, що містить практикум конструктивної педагогічної взаємодії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.922.7
Р69


    Романюк, Людмила.
    Хочу бути успішним: корекційно-розвивальні вправи для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [] / Л. Романюк, О. Поборча ; [ред. рада: Т. Шаповал [та ін.]. - К. : Шк. світ, 2009. - 128 с. : мал., табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 126. - ISBN 978-966-451-303-3 : 8.45 грн
УДК
ББК 88.836
Рубрики: Психологія--дитини--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
корекція -- коррекция -- готовність до шкільного навчання -- готовность к школьному обучению -- інтелект -- интеллект -- внимание -- увага -- сенсорика -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- методики
Анотація: Презентується корекційно-розвивальна програма, яка складається з двох частин: "Хочу бути успішним" (матеріали корекційно-розвивальної роботи психолога з дошкільнятами) і альбом "Вчимося бачити, мислити..." для роботи з учнями молодших класів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Поборча, О.; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Червонна, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.922.7
Ш64


    Широкорадюк, Лілія.
    Лихослів'я у шкільному середовищі: профілактика і корекція [] / Л. Широкорадюк ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2009. - 126 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 121-126. - ISBN 978-966-451-285-2 : 8.45 грн
УДК
ББК 88.836
Рубрики: Діти--Консультативна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сквернословие -- тренінги -- тренинги
Анотація: Психолого-педагогічний аналіз лихослів'я, особливості лихослівного слововживання у системах "учень-учень" та "учень-дорослий. Запропоновано систему профілактично-корекційних заходів для учнів, учителів та батьків.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Червонна, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.7
П86


   
    Психологія внутрішнього світу [] / [упоряд. Т. Гончаренко ; ред. рада М. Мосієнко та ін.]. - К. : Шк. світ, 2009. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-451-000-1 (б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-278-4 : 8.45 грн
УДК
ББК 88.83
Рубрики: Психологія--дитини--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психіка дитини -- психика ребенка -- духовність і психологія -- духовность и психология -- виховання почуттів -- воспитание чувств -- адаптація в дитсадку -- адаптация в детсаду -- внутрішній світ дитини -- внутренний мир ребенка -- психічні стани -- психические состояния
Анотація: Внутрішнє життя дитини виявляється через її почуття та прагнення до духовності. Знання внутрішнього світу малюка, закономірностей його розвитку, допоможе педагогам і психологам краще зрозуміти дитину, стане підгрунтям виховання і психокорекції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гончаренко, Т. \упоряд.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\; Шаповал, Тетяна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.015.3
К17


    Кальба, Ярослава Євгенівна.
    Шкільному психологу: вчинковий потенціал старшокласника [] / Ярослава Кальба ; [ред. рада: Т. Шаповал та Ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 128 с. : рис., табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 123-126. - ISBN 978-966-451-474-0 : 17.00 грн, 21.45 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Старшокласники--Педагогічна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
шкільне виховання -- школьное воспитание -- виховна робота школи -- воспитательная работа школы -- тести -- тесты -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия
Анотація: Методика і процедури дослідження вчинкового потенціалу школярів, способи аналізу та інтерпретації його результатів, опис психолого-педагогічних тренінгів для учнів і вчителів, спрямованих на формування, корекцію і розвиток вчинкового потенціалу старшокласників.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т.; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

17.
159.922.7
K11


    Kagan, Jerome.
    Three Seductive Ideas [Текст] / Jerome Kagan. - Cambridge, Mass. ; London : Harvard Univ. Press, 2000. - 232 p. - Ind.: p. 221-232. - ISBN 0-674-00197-4 (pbk.) : 10.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Філософія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- детская психология -- сексуальна поведінка -- сексуальное поведение

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

18.
159.922.7
В92


    Выготский, Лев Семенович.
    Педагогическая психология [] / ред., сост., вступ. ст. В. В. Давыдова, [коммент. В. В. Давыдова, Г. А. Цукерман, Н. В. Елизаровой]. - М. : Педагогика, 1991. - 480 с. : фото. - Библиогр.: с. 470-479. - ISBN 5-7155-0358-2 : 5.00 р.
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
эмоциональное поведение -- емоційна поведінка -- реакция -- реакція -- вища нервова діяльність -- высшая нервная деятельность -- інстинкти -- инстинкты -- психология внимания -- психологія уваги -- педагогіка уваги -- педагогика внимания -- мышление -- мислення -- трудовое воспитание -- трудове виховання -- соціальна поведінка -- социальное поведение -- моральна поведінка -- моральное поведение -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание -- утомляемость -- стомлюваність -- неформальное поведение -- неформальна поведінка -- темперамент -- характер -- одаренность -- обдарованість -- личность ребенка -- особистість дитини -- проблеми навчання -- проблемы обучения -- умственное развитие -- розумовий розвиток -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- школьный возраст -- шкільний вік
Анотація: Основные научные положения педагогической психологии, касающиеся развития внимания, социального, эстетического, трудового воспитания, а также одаренности школьников.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Давыдов, В. В. \ред., сост., авт. предисл.\; Давыдов, В. В. \авт. коммент. .\; Цукерман, Г. А. \авт. коммент.\; Елизарова, Н. В. \авт. коммент.\
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), АБ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.7
М52


    Мерзлякова, Олена Леонідівна.
    Профілактика деструктивних впливів мас-медіа [] : програма занять для молоді / Олена Мерзлякова ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 125-126. - ISBN 978-966-451-502-0 : 17.00 грн, 21.00 грн
УДК
ББК 88.84
Рубрики: Дитяча психологія--Наукові видання
   Діти--Критичне мислення--Розвиток--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров'я -- психологическое здоровье -- соціальне здоров'я -- социальное здоровье -- психологічне маніпулювання -- психологическое манипулирование -- запобігання маніпулювання -- предотвращение манипулирования -- індивідуальна вразливість -- индивидуальная уязвимость -- психологія групового тиску -- психология группового давления -- критичне мислення -- критическое мышление -- некритичне сприйняття інформації -- некритическое восприятия информации -- культова група -- культова группа -- психологічна безпека -- психологическая безопасность -- деструктивні групи -- деструктивные группы
Анотація: Основна мета запропонованої програми: формування в молодих людей навичок критичного мислення для прийняття ними незалежних, зважених рішень у складних ситуаціях міжособистісної та соціальної взаємодії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
159.922.7
В92


   Выготский, Лев Семенович

    Собрание сочинений [Текст] : в 6 т. / Л. С. Выготский ; редкол.: А. В. Запорожец (гл. ред.) [и др.]. - М. : Педагогика, 1982 - 1984.
   Т. 4 : Детская психология / под ред., сост., послесл., коммент. Д. Б. Эльконина ; [сост. Г. Л. Выгодская]. - 1984. - 431 с. : граф., табл. - Указ. имен: с. 416-418. - Предм. указ.: с. 419-425. - Лит.: с. 426-432. - 1.80 р.
УДК
ББК 88.3 + 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Наукові видання
   Підлітки--Педологія--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
педология подростка -- педологія підлітка -- переходной возраст -- перехідний вік -- интересы подростков -- інтереси підлітків -- мышление подростка -- мислення підлітка -- воображение подростка -- уява піділтка -- творчество подростков -- творчість підлітків -- личность подростка -- особистість підлітка -- возрастная психология -- вікова психологія -- детская психология -- дитяча психологія -- младенческий возраст -- дитячий вік -- раннее детство -- раннє дитинство -- кризис семи лет -- криза семи років -- кризис трех лет -- криза трьох років -- психика подростка -- психіка підлітка -- возрастные кризисы -- вікові кризи -- кризис первого года жизни -- криза першого року життя
Анотація: Том посвящен основным проблемам детской психологии: общим вопросам периодизации детства, переходу от одного возрастного периода к другому, характерным особенностям развития в отдельные периоды детства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Запорожец, А. В. \гл. ред.\; Власова, Т. А. \ред.\; Выгодская, Г. Л. \ред.\; Давыдов, В. В. \ред.\; Эльконин, Д. Б. \ред., сост., авт. послесл.\; Выгодская, Г. Л. \сост.\; Эльконин, Д. Б. \авт. коммент.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

21.
159.922.7
К84


    Крупенин, А. Л.
    Эффективный учитель. Книга о технологии превращения детей в хороших учеников [] : практическая психология для педагогов / Крупенин А. Л., Крохина И. М.; [ред. Крайнович И. М.]. - Ростов н/Д : Феникс, 1995. - 480 с. : ил., табл. - (Психологический бестселлер). - Прил.: с. 447-478. - ISBN 5-87688-037-Х : 462000.00 крб.
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Педагогічна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
базальные межличностные потребности -- базальні міжособистісні потреби -- общение -- спілкування -- структура личности -- структура особистості -- персонализация -- персоналізація -- игры -- ігри -- проблемы ученика -- проблеми учня -- беседа с учеником -- бесіда з учнем -- конфликт в классе -- конфлікт у класі -- учительские проблемы -- вчительські проблеми -- сотрудничество -- співробітництво -- психологические скетчи -- психологічні скетчі
Анотація: Практическое руководство для преподавателей, заинтересованных в радикальном изменении своего взаимодействия с учениками в сторону установления благожелательных взаимоотношений при повышении эффективности учебного процесса.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крохина, И. М.; Крайнович, И. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
159.922.7
С19


    Сапожнікова, Людмила Соломонівна.
    Як формується моральна зрілість [] : наук.-попул. вид. для батьків / Л. С. Сапожнікова. - К. : Рад. шк., 1988. - 126 с. - (Сім'я і суспільство). - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 5-330-00352-0 : 0.15 р.
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Моральне виховання--Психологічні апекти--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
формування моральноі поведінки дітей різного віку -- формирование морального поведения детей разного возраста -- психологічні особливості -- психологические особенности -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- можливості дітей в оволодінні собою -- возможности детей в овладении собой -- оволодіння труднощами -- овладение трудностями -- позитивне ставлення до вимог дорослих -- позитивное отношение к требованиям взрослых -- готовність виконувати соціальні норми поведінки -- готовность исполнять социальные нормы поведения -- організація дитячоі поведінки -- организация детского поведения -- набуття належних звичок -- приобретение полагающихся привычек
Анотація: Автор книги дає грунтовні поради батькам щодо виховання зрілоі людини, також щодо психологічних особливостей й умов формування моральноі поведінки дітей молодшого, середнього та старшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

23.
159.922.7
П42


    Пов'якель, Надія Іванівна.
    Психологія дитячих страхів [] / Надія Пов'якель, Оксана Скляренко ; [ред.: Т. Шаповал [та ін.]. - К. : Шк. світ, 2011. - 128 с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Л-ра: с. 121-126. - ISBN 978-966-451-555-6 : 21.00 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
дитячі страхи -- детский страх -- винекнення шкільних страхів -- возникновение школьних страхов -- види шкільних страхів -- виды школьних страхов -- попередження та подолання шкільних страхів -- предупреждение и преодоление школьних страхов -- психологічна допомога дітям -- психологическая помощь детям -- психодіагностичний інструментарій -- психодиагностический инструментарий
Анотація: У книжці розглянуті актуальні психологічні проблеми винекнення та подолання дитячих страхів, їх причини, функції, різновиди, особливості прояву саме у дітей. Значна увага надається практично- психологичним аспектам виникнення, психопрофілактиці та психокорекції дитячих страхів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скляренко, О. М.; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
159.922.7
Х76


    Хоментаускас, Гинтарас Теодорович.
    Семья глазами ребенка [] / Г. Т. Хоментаускас. - М. : Педагогика, 1989. - 160 с. : рис. - Л-ра: с. 156. - ISBN 5-7155-0081-8 : 1.50 р.
УДК
ББК 88.56 + 88.8
Рубрики: Сім'я--Психологія--Популярні видання
   Педагогічна психологія--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
психология семьи -- семейные взаимоотношения -- сімейні стосунки -- сімейні взаємовідносини -- семейное воспитание -- сімейне виховання
Анотація: В книге популярно рассказывается о психологических механизмах жизни семьи. Автор показывает , как поведение ребенка и его личностные характеристики определяются не только реальными условиями семейной жизни, но и степенью внутренней активности ребенка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

25.
37.015.3
Х91


   
    Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии: работы советских авторов периода 1918-1945 гг. [] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. "Психология" / под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - Москва : Изд-во Моск. ун-та, 1980. - 292 с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 0.80 р.
    Зміст:
Лазурский, Александр Федорович. О естественном эксперименте / А. Ф. Лазурский. - С .6-8
Кл.слова: искусственный эксперимент, штучний експеримент, индивидуальность, індивідуальність
Нечаев, А. П. Психологические основы разных типов процесса чтения у детей / А. П. Нечаев. - С .8-12
Кл.слова: тахископические опыты, тахіскопічні досліди, детская психика, дитяча психіка, умственное развитие, розумовий розвиток, развитие личности ребенка, розвиток особистості дитини
Корнилов, К. Н. Биогенетический принцип и его значение в педагогике / К. Н. Корнилов. - С .12-18
Кл.слова: біогенетичний принцип, теория эволюции, теорія еволюції
Басов, М. Я. Иллюстративная схема конкретных проявлений качественных особенностей психических функций в поведении ребенка дошкольного возраста / М. Я. Басов. - С .18-23
Выготский, Лев Семенович. К психологии и педагогике детской дефективности / Л. С. Выготский. - С .24-35
Добрынин, Н. Н. Воспитание внимания / Н. Н. Добрынин. - С .36-38
Крогиус, А. А. Экспериментальное исследование интеллектуальных функций студентовк / А. А. Крогиус. - С .38-44
Нечаев, А. П. Экспериментально-психологическое исследование детей дошкольного возраста / А. П. Нечаев. - С .44-48
Выготский, Лев Семенович. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. - С .49-53
Смирнов, А. А. Детские рисунки / А. А. Смирнов. - С .53-63
Бехтерев, Владимир Михайлович. К обоснованию генетической рефлексологии / В. М. Бехтерев, Н. М. Щелованов. - С .63-64
Вильсон, Л. Обучение слепоглухонемых в Советской России / Л. Вильсон. - С .65-66
Выготский, Лев Семенович. К вопросу о многоязычии в детском возрасте / Л. С. Выготский. - С .67-72
Выготский, Лев Семенович. Предыстория письменной речи / Л. С. Выготский. - С .72-81
Леонтьев, Алексей Николаевич. Проблема диалектического метода в психологии памяти / А. Н. Леонтьев. - С .82-88
Лурия, Александр Романович. Материалы к генезису письма у ребенка / А. Р. Лурия. - С .88-100
Смирнов, В. Е. Проявление способностей в юношеском возрасте / В. Е. Смирнов. - С .100-106
Эфрусси, П. О. Мир восприятий и мышление ребенка / П. О. Эфрусси. - С .107-114
Выготский, Лев Семенович. о связи между трудовой деятельностью и интеллектуальным развитием ребенка / Л. С. Выготский. - С .114-120
Узнадзе, Д. Н. Выработка понятий в дошкольном возрасте / Д. Н. Узнадзе. - С .121-130
Басов, М. Я. Проблема развития человека / М. Я. Басов. - С .131-138
Выготский, Лев Семенович. Динамика и структура личности подростка / Л. С. Выготский. - С .138-142
Блонский, П. П. Психология доказывания и ее особенности у детей / П. П. Блонский. - С .142-152
Менчинская, Н. А. Диалектика возникновения числовых представлений / Н. А. Менчинская. - С .152-155
Ананьев, Борис Герасимович. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев. - С .155-161
Леонтьев, Алексей Николаевич. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев. - С .161-186
Рубинштейн, Сергей Леонидович. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн. - С .186-194
Гальперин, Петр Яковлевич. Функциональные различия между орудием и средством / П. Я. Гальперин. - С .195-203
Смирнов, А. А. Значение целенаправленности при заучивании / А. А. Смирнов. - С .204-210
Натадзе, Р. Г. Методы экспериментального формирования реальных понятий / Р. Г. Натадзе. - С .210-219
Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин. - С .220-228
Запорожец, А. В. Роль элементов практики и речи в развитии мышления у детей (на материале глухонемых детей) / А. В. Запорожец. - С .228-244
Зинченко, П. И. О забывании и воспроизведении школьных знаний / П. И. Зинченко. - С .244-246
Гурьянов, Е. В. Психофизиологические основы навыков человека / Е. В. Гурьянов. - С .247-248
Лурия, Александр Романович. Научное значение опыта И. А. Соколянского / А. Р. Лурия. - С .248-249
Рау, Ф. А. О воспитании и обучении слепоглухонемых / Ф. А. Рау. - С .249-251
Леонтьев, Алексей Николаевич. Об опыте обучения слепоглухонемых / А. Н. Леонтьев. - С .251-254
Эльконин, Д. Б. Развитие устной и письменной речи учащихся. Постановка проблемы и методика исследования / Д. Б. Эльконин. - С .254-265
Запорожец, А. В. Особенности и развитие процесса восприятия / А. В. Запорожец. - С .265-276
Хоменко, К. Е. / К. Е. Хоменко [та ін.]. - С .276
Інші автори: , , Понимание художественного образа детьми младшего возраста
Прангишвили, А. С. Воспоминание и установка (основы уверенности при воспоминаниях) / А. С. Прангишвили. - С .277-282
Божович, Лидия Ильинична. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович. - С .282-290
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Вікова психологія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток вікової психології -- развитие возрастной психологии -- розвиток педагогічної психології -- развитие педагогической психологии -- виховання уваги -- воспитание внимания -- навчання сліпоглухонімих -- обучение слепоглухонемых -- виховання сліпоглухонімих -- воспитание слепоглухонемых -- психологія пам'яті -- психология памяти -- особистість підлітка -- личность подростка -- навчання і розвиток -- обучение и развитие -- розвиток мислення дітей -- развитие мышления детей -- шкільні знання -- школьные знания
Анотація: Материалы отражают основные направления и проблемы исследования детства, процессов обучения и психического развития в первые три десятилетия становления и развития советской психологии. Публикуется ряд работ, положивших принцип деятельности в основу понимания природы психических новообразований у ребенка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ильясов , И. И. \ред., авт. предисл.\; Ляудис, В. Я. \ред., авт. предисл.\; Понимание
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
37.015.3
Х91


   
    Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. Работы советских психологов периода 1946-1980 гг. [] / под ред. И. И. Ильясова, В. Я Ляудис. - М. : Моск. ун-т, 1981. - 301 с. : рис. - 0.85 р.
    Зміст:
Леонтьев, А. Н. К теории развития психики ребенка / А. Н. Леонтьев. - С .5-7
Запорожец, А. В. Условия и движущие причины психического развития ребенка / А. В. Запорожец. - С .7-10
Костюк, Г. С. Принцип развития в психологии / Г. С. Костюк. - С .10-13
Ананьев, Б. Г. Педагогические приложения современной психологии / Б. Г. Ананьев. - С .13-21
Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков. - С .21-26
Эльконин, Д. Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте / Д. Б. Эльконин. - С .26-31
Теплов, Б. М. Способности и одаренность / Б. М. Теплов. - С .31-35
Леоньев, А. Н. О формировании способностей / А. Н. Леоньев. - С .35-43
Рубинштейн, С. Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории / С. Л. Рубинштейн. - С .44-54
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая. - С .55-60
Эльконин, Д. Б. Основная единица развернутой формы игровой деятельности. Социальная природа ролевой игры / Д. Б. Эльконин. - С .61-64
Лурия, А. Р. Изменение в структуре игры в связи с развитием речи / А. Р. Лурия, Ф. Я. Юдович. - С .65-68
Пантина, Н. С. Исследование строения детской деятельности / Н. С. Пантина. - С .69-72
Щедровицкий, Г. П. Методологические замечания к педагогическому исследованию игры / Г. П. Щедровицкий. - С .73-79
Ительсон, Л. Б. Учебная деятельность. Ее источники, структура и условия / Л. Б. Ительсон. - С .79-83
Эльконин, Д. Б. Психологические вопросы формирования учебной деятельности в младшем школьном возрасте / Д. Б. Эльконин. - С .84-85
Давыдов, В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / В. В. Давыдов. - С .86-88
Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. - С .88-93
Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. - С .93-97
Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .97-101
Прангишвили, А. С. Учение и установка / А. С. Прангишвили. - С .101-107
Лисина, М. И. Общение со взрослыми у детей первых семи лет жизни / М. И. Лисина. - С .107-113
Бодалев, А. А. Развитие восприятия человека человеком в общении / А. А. Бодалев. - С .113-117
Ерастов, Н. П. Психолингвистические задачи в общении и условия решения учащимися / Н. П. Ерастов. - С .117-120
Ананьев, Б. Г. Генетические и структурные взаимосвязи в развитии личности / Б. Г. Ананьев. - С .121-126
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец. - С .126-129
Божовик, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божовик. - С .129-138
Петровский, А. В. Колектив, общение и развитие личности / А. В. Петровский. - С .138-142
Кон, И. С. "Я" как научная проблема / И. С. Кон. - С .142-146
Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев. - С .146-150
Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили. - С .150-153
Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности в обучении / Н. А. Менчинская. - С .153-159
Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин. - С .159-163
Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес. - С .163-168
Крутецький, В. А. Общие вопросы структуры математических способностей / В. А. Крутецький. - С .168-174
Якобсон, С. Г. Проблемы этического развития ребенка / С. Г. Якобсон. - С .174-179
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер. - С .178-179
Новоселова, С. Л. Развиие мышления в раннем возрасте / С. Л. Новоселова. - С .183-189
Тульвисте, П. О сопоставительном изучении развития мышления ребенка в различных культурах / П. Тульвисте. - С .189-193
Натадзе, Р. Г. К вопросу о возрастном развитии способности выробатывать установку на основе воображения / Р. Г. Натадзе. - С .194-198
Гальперин, П. Я. К исследованию интеллектуального развития ребенка / П. Я. Гальперин. - С .198-203
Давыдов, В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / В. В. Давыдов. - С .203-207
Поддьяков, Н. Н. К вопросу о развитии мышления дошкольников / Н. Н. Поддьяков. - С .207-211
Брушлинский, А. В. О мышлении и его развитии (психологический и кибернетический подходы к проблеме) / А. В. Брушлинский. - С .211-214
Пономарев, Я. А. Центральное звено психологического творчества и развитие мышления / Я. А. Пономарев. - С .215-219
Карпова, С. Н. Развитие ориентировки на речь и ее элементы / С. Н. Карпова. - С .220-226
Леонтьв, А. А. Осознание значения носителем языка / А. А. Леонтьв. - С .227-231
Зимняя, И. А. Речевая деятельность на иностранном языке как обьект обучения / И. А. Зимняя. - С .231-235
Имедадзе, Н. В. Управление процессом овладения вторым языком / Н. В. Имедадзе. - С .235-238
Айдарова, Л. И. Психологические проблемы обучения младших школьников русскому языку / Л. И. Айдарова. - С .239-242
Смирнов, А. А. Развитие логической памяти у детей / А. А. Смирнов. - С .243-248
Зинченко, П. И. Непроизвольная и произвольная память и вопросы психологии учения / П. И. Зинченко. - С .248-252
Истомина, З. М. Развитие произвольного запоминания у дошкольников / З. М. Истомина. - С .252-255
Ляудис, В. Я. Специфика функций и генезис памяти человека / В. Я. Ляудис. - С .256-262
Тихомиров, О. К. О видах познавательной деятельности и процессов управления / О. К. Тихомиров. - С .263-269
Талызина, Н. Ф. Пути и проблемы управления познавательной деятельностью человека / Н. Ф. Талызина. - С .269-273
Матюшкин, А. М. Теоретические вопросы проблемного обучения / А. М. Матюшкин. - С .274-279
Леонтьев, А. Н. О диагностических методах психологического исследования школьников / А. Н. Леонтьев, А. Р. ЛурияА. А. Смирнов. - С .280-284
Талызина, Н. Ф. Принципы советской психологии и проблемв психодиагностики позновательной деятельности / Н. Ф. Талызина. - С .285-290
Калмыкова, З. И. Обучаемость и принципы построения методов ее диагностики / З. И. Калмыкова. - С .290-296
Давыдов, В. В. Принципы обучения в школе будущего / В. В. Давыдов. - С .296-301
УДК
ББК 88
Рубрики: Вікова психологія--Хрестоматії--Навчальні видання
   Педагогічна психологія--Хрестоматії--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
праці по психології -- труды по психологии
Анотація: В хрестоматию включены работы советских ученых, отражающие проблематику исследований в области возрасной и педагогической психологии, осуществленных в непосредственной связи с научно-технической революцией.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ильясов, И. И. \ред.\; Ляудис, В. Я. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

27.
159.922.7
О26


    Обухова, Людмила Филипповна.
    Концепция Жана Пиаже: за и против [] : [монография] / Л. Ф. Обухова. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 1981. - 190 с. - 0.65 р.
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
развитие ребенка -- розвиток дитини -- психічний розвиток дитини -- психическое развитие ребенка -- когнитивний розвиток -- когнитивное развитие -- интеллектуальное развитие ребенка -- інтелектуальний розвиток дитини -- подростковый возраст -- підлітковий вік -- сенсомоторный период развития -- сенсомоторних період розвитку -- развитие мышления -- розвиток мислення -- дошкольный возраст -- дошкільний вік -- интеллект -- інтелект -- восприятие -- сприйняття -- развитие памяти -- розвиток пам'яті -- онтогенез
Анотація: В монографии анализируется одно из самых авторитетных и значительных направлений в современной детской психологии - концепции психического развития ребенка Ж. Пиаже.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Піаже, Жан (швейц. психолог ; 1896 - 1980)
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

28.
159.922.7
П55


    Помиткіна, Любов Віталіївна.
    Виховуємо читаючи: для тих, хто дбає про дітей [] / Любов Помиткіна, Едуард Помиткін ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2011. - 184 с. - (Серія "Психологічна скарбничка"). - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-451-370-5. - ISBN 978-966-451-598-3 : 21.00 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Особистість--Потенціал--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовность -- мистецтво спілкування -- искусство общения -- мистецтво мислення -- искусство мышления -- мистецтво сну -- искусство сна -- творчість -- творчество -- цінність життя -- ценность жизни -- школа
Анотація: Казки, легенди, міфи та оповідання призначені для розвитку духовного потенціалу особистості дитини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Помиткін, Едуард Олександрович; Шаповал, Т. \ред.\; Снігульська, В. \ред.\; Червонна, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
159.922.7
М22


    Мамайчук, Ірина Іванівна.
    Діти з розладами поведінки: психологічна допомога [] / Ірина Мамайчук, Марина Смирнова ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Ред. загальнопед. газет, 2012. - 120 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 110-118. - ISBN 978-966-451-000-1. - ISBN 978-966-2754-01-8 : 18.00 грн, 26.00 грн, 50.00 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Діти--Поведінка--Розлади--Практичні посібники
   Діти--Психологічна допомога--Практичні посібники

   Консультативна психологія--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
психологічне консультування -- психологическое консультирование -- проблеми поведінки -- проблемы поведения -- семейная психокоррекция -- сімейна психокорекція -- психологічний супровід дітей -- психологическое сопровождение детей -- індивідуальне психологічне консультування -- индивидуальное психологическое консультирование
Анотація: Основні принципи психологічного консультування, психокорекції та психологічного супроводу дітей від 5 до 16 років, які мають відхилення у поведінці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смирнова, Марина Іванівна; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (3), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

30.
159.922.7
А43


    Актуальні проблеми психології [Текст] : [в 12 т.] : зб. наук. праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України ; [за заг. ред. С. Д. Максименка]. - Київ ; Житомир : Рута, 2001 - . - ISSN 2072-4772.
   Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, вип. 7 / [редкол.: Максименко С. Д. та ін.]. - 2011. - 331, [1] с. - Л-ра в кінці розд. - 25.00 грн
УДК
ББК 88.834.01
Рубрики: Психологія--Дошкільники--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
трудове виховання дошкільника -- трудовое воспитание дошкольника -- готовність до школи -- готовность к школе -- емоційно-ціннісний компонент -- эмоционально-ценностный компонент -- познавательный интерес -- пізнавальний інтерес -- спілкування -- общение -- батьківсько-дитячі стосунки -- родительско-детские отношения -- ігрова діяльність -- игровая деятельность -- рефлексія -- рефлексия -- художнє виховання -- художественное воспитание -- біографічний метод дослідження -- биографический метод исследования -- соціалізація -- социализация -- гендерне виховання засобами літератури -- гендерное воспитание средствами литературы -- психическое здоровье -- психічне здоров'я
Анотація: Збірка наукових статей присвячена спадщині Віри Кіндратівни Котирло та її зв'язку із сучасними дослідженнями психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. \ред.\; Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), КР (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), КР (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-108 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)