Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.015.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-62 
1.
37.015.3
В 54


   
    Вітакультурний Млин []. Модуль 1 / За ред. Ю. Москаля. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2005. - 64 с. : табл., мал. - ISSN 1810-2131. -
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Психологія педагогики
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Москаль, Ю. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
159.922.7
Ф 95


    Фурман, Анатолій Васильович.
    Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект [] / А. В. Фурман = Theory of Educational Problem Situations: psychologically-didactic aspect : Monography / Anatoliy V. Furman. - Т. : Астон, 2007. - 164 с. - Бібліогр.: с. 128-144. - Предм. покажч.: с. 145-161. - Ім. покажч.: с. 162-163. - ISBN 978-966-308-189-2 : 004.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія
   
Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- исследования -- навчальний ритм -- учебный ритм -- проблемні ситуаціяї -- проблемные ситуации -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение
Анотація: Проблема створення психолого-дидактичної теорії розвитку, застосування проблемно-діалогічних ситуацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3
Ф33


    Федорчук, Віктор.
    Комунікативна компетентність педагога [] : соціально-психологічний тренінг / Віктор Федорчук. - К. : Шк. світ, 2007. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр.: с. 122-127. - ISBN 978-966-451-085-8 : 009.20 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагоги--Спілкування--Тренінги--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
невербальна інформація -- невербальная информация -- асертивність -- асертивность -- педагогічні конфлікти -- педагогические конфликты -- нейролінгвістичне програмування -- нейролингвистическое программирование -- комунікативна компетентність -- комуникативная компетентность -- соціально-психологічний тренінг -- социально-психологический тренинг -- діагностика комунікативної компетентності -- диагностика комуникативной компетентности -- емоційний стан -- эмоциональное состояние -- прийняття групових рішень -- принятие групповых решений -- групповые решения -- групові рішення
Анотація: Програма соціально-психологічного тренінгу з метою розвитку комунікативної компетентності педагогів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.3
Л67


    Ліщинська, Олена.
    Культова психічна залежність особистості [] : практичне керівництво для психологів / Олена Ліщинська. - К. : Шк. світ, 2007. - 112 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр.: с. 109-111. - ISBN 978-966-451-026-1 : 16.00 грн, 9.20 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Консультативна психологія--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційні релігії -- нетрадиционные религии -- неокульти -- неокульты -- деструктивні культи -- деструктивные культы -- деструктивна тоталітарна організація -- деструктивная тоталитарная организация -- контроль свідомості -- контроль сознания -- психічна залежність -- психическая зависимость -- психічні травми -- психические травмы -- культова залежність -- культовая зависимость -- психологічна допомога -- психологическая помощь -- психологічне насильство -- психологическое насилие
Анотація: Огляд нетрадиційних релігій, визначення понять "Деструктивні тоталітарні організації" й "Деструктивний контроль свідомості", розглянуто механізм культової залежності та практика надання психологічної допомоги людям, які потрапили у пастку людоловів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (2), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), АБ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3
В 64


    Вознесенська, О.
    Арт-терапія в роботі практичного психолога. Використання арт- технологій в освіті [] / О. Вознесенська, Л. Мова. - К. : Шк. світ, 2007. - 120 с. : мал., фото. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 118-119. - ISBN 978-966-451-066-7 : 009.20 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Арт-терапія--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
види арт-терапії -- виды арт-терапии -- форми арт-терапии -- форми арт-терапії -- арт-терапевт -- арт-терапічна діагностика -- арт-терапевтическая диагностика -- арт-терапевтична техніка -- арт-терапевтичная техника -- групова арт-терапия -- групповая арт-терапия -- танцювально-рухова психотерапія -- танцевально-двигательная психотерапия -- сімейна психотерапія -- семейная психотерапия -- позашкільна освіта -- внешкольное образование
Анотація: В книзі визначено сутність арт-терапії як методу особистісного зростання через творче самовираження, наведені діагностичні можливості арт-терапії, методичні аспекти застосування танцювально-рухової терапії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мова, Л.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.7
К78


    Красновський, В. М.
    Гуманізація шкільної освіти: психологічний вимір [] / В. М. Красновський. - К. : Наукова думка, 2007. - 152 с. - Бібліогр.: с. 133-143. - ISBN 978-966-00-0690-4 : 010.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3
Б20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в сучасній, освітній, психологічній сферах) [] / Г. О. Балл. - К. ; Рівне : Олег Зень, 2007. - 172 с. - Бібліогр.: с. 163-169. - ISBN 978-966-96738-6-2 : 017.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Освіта--Гуманізація--Наукові видання
   Психологія--Гуманізація--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
гуманізм -- гуманизм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- професійна культура -- профессиональная культура -- особистісна свобода -- личностная свобода -- соціальна поведінка -- социальное поведение -- раціогуманізм -- рациогуманизм -- психологічна культура -- психологическая культура -- імідж навчального закладу -- имидж учебного заведения -- особистісна надійність -- личностная надежность -- науковий діалог -- научный диалог -- психологічна епістемологія -- психологическая эпистемология
Анотація: Принципи сучасного гуманізму, психолого-педагогічні засади гуманізації загальної та професійної освіти, зміст свободи й надійності як особистісних орієнтирів, основи раціогуманістичного підходу у психологічній науці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.76-056.45
О-13


   
    Обдаровані діти [] : діагностика та супровід / [упоряд. Т. Червонна ; ред. Т. Шаповал [та ін.]. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : табл., рис. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-451-250-0 : 7.40 грн, 9.62 грн грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток дитини -- умственное развити ребенка -- вікова відмінність обдарованості -- талант -- возрастное отличие одаренности -- геніальність -- гениальность -- діагостика, розвиток, супровід -- диагностика, развитие, сопровождение -- виявлення інтелектуального розатитку -- обнаружение интеллектуального развития -- адаптація тестової методики -- адаптация тестовой методики
Анотація: У книжці подана робота з дітьми, які виділяються підвищеним рівнем розумового розвитку на різних вікових етапах. Отже, організація навчально-виховного процесу має бути спрямована на розвиток здібностей дитини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Червонна, Т. \упоряд.\; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Снігульська, В. \ред.\; Мосіенко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
37.015.3
О-57


    Омельченко, Яніна.
    Психологічна допомога дітям з тривожними станами [] / Яніна Омельченко, Зоя Кісарчук. - К. : Шк. світ, 2008. - 112 с. : табл., мал. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 89-92. - Дод.: с. 93-111. - ISBN 978-966-451-220-3 : 7.40 грн. - ISBN 978-966-451-0001 : 7.40 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Психологічна педагогіка--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психотерапія -- детская психотерапия -- тривожні стани у дітей -- тревожные состояния у детей -- психокорекція -- психокоррекция -- дезадаптивні тривожні стани -- дезадаптивные тревожные состояния
Анотація: У книжці представлено психодінамічний підхід у розумінні сутності тривожних переживань, закономірності їхнього виникнення та психокорекції, з'ясовується їхнє значення у розвитку дітей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
159.922.7
М52


    Мерзлякова, Олена.
    Учителі й учні: мистецтво діалогу [] : семінарські та тренінгові заняття психолога з педагогами / Олена Мерзлякова. - К. : Шк. світ, 2008. - 112 с. : табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Дод.: с. 97-111. - ISBN 978-966-451-228-9 : 007.40 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Психологічна педагогіка--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- развитие ребенка -- емоційна травма -- эмоциональная травма -- психологическая травма -- психологічна травма -- педагогічне середовище -- педагогическая среда -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- рольові установки -- ролевые установки -- рольова поведінка вчителя -- ролевое поведение учителя -- психологічне маніпулювання -- психологичекое манипулирование -- "ефективні комунікації" -- "эффективные коммуникации"
Анотація: Авторська програма психологічних занять із вчителями, що містить практикум конструктивної педагогічної взаємодії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
37.015.3
Б 90


    Букатов, Вячеслав Михайлович.
    Режиссура школьного общения [] / Вячеслав Букатов, Мария Ганькина. - К. : Шк. світ : Изд. Л. Галицына, 2005. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - ISBN 966-8070-26-7 (Шкіл. світ). - ISBN 966-8651-61-8 (Л. Галицына) : 7.40 грн
УДК
ББК 74.200.57
Рубрики: Педагогіка психологічна--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
відкритий урок -- открытый урок -- дидактика -- групповая работа -- групова робота -- аттестация -- атестация -- родительское собрание -- батьківські збори
Анотація: Практические рекомендации по применению игровых приемов на уроках, а также советы по улучшению комммуникативных методоввлияния на детей и взрослых. Для руоводителей школ, учителей, практических психологов, классных руководителей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ганькина, Мария Володимирівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
37.015.3
Р49


    Рибалка, Валентин.
    Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій проблемної особистості [] / Валентин Рибалка. - К. : Шк. світ, 2009. - 120 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 117-119. - ISBN 978-966-451-276-0 : 013.83 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
суїцидальна поведінка -- суицидальное поведение -- захисні антисїцидальні фактори -- защитные антисуицидальные факторы -- психодигностика суицидальных наклонностей -- психодіагностика суїцидальних схильностей -- профілактика суїцидальної поведінки -- профилактика суицидального поведения -- корекція суїцидальної поведінки -- коррекция суицидального поведения
Анотація: Робота присвячена методичним питанням виявлення і профілактики суїцидальних тенденцій в учнів загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів.Висвітлено соціально-психологічні, індивідуально-психологічні та особистісні передумови виникнення суїцидальних тенденцій, підходи, принципи. методи і прийоми психодіагностичної та психопрофілактичної роботи з потеційними суїцидентами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
37.015.3
Р49


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога [] / Валентин Рибалка ; [ред. Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Глосарій: с. 121-122. - Л-ра: с. 123-126. - ISBN 978-966-451-435-1 : 17.00 грн, 21.45 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні посібники
   Консультативна психологія--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
психологічна культура особистості -- психологическая культура личности -- ценность и самоценность личности -- цінність та самоцінність особистості -- честь і гідність особистості -- честь и достоинство личности -- піднесення особистості -- возвышение личности
Анотація: Висвітлено культурологічні та аксіопсихологічні аспекти проблеми честі і гідності особистості, їхній прояв і розвиток в учнівської молоді та дорослих.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Червонна, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
37.015.3
П78


   
    Проблемний підліток і проблеми підлітка [] / [упоряд. Т. Ш. Червонна ; ред. рада: Т. Шаповал [та ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 128 с. : рис., табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 125-126. - ISBN 978-966-451-495-5 : 21.45 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Науково-популярна л-ра
   
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- педагогическая психология -- проблеми підлітків -- проблемы подростков -- діагностика особливостей характеру підлітків -- диагностика особенностей характера подростков -- корекційні роботи з проблемними підлітками -- коррекционные работы с проблемными подростками -- елементи сімейної терапії -- элементы семейной терапии -- особенности суицидального поведения -- особливості суїцидальної поведінки -- програма діагностичної, корекційної та профілатичної роботи -- программа диагностической, коррекционной и профилактической работы
Анотація: Читач знайомиться з проблемами підлітків і корекційною роботою з проблемними підлітками.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Червонна, Тетяна \упоряд.\; Шаповал, Т. \ред.\; Червонна, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
37.015.3
Л64


    Литвиненко, Світлана Анатоліївна.
    Ігротерапія [] / Світлана Литвиненко ; [ред. рада: Т Шаповал та ін.]. - Київ : Шк. світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Дод.: с. 120-122. - Л-ра: с. 123-124. - ISBN 978-966-451-491-7 : 21.45 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Дитячі ігри--Психологія--Практичні посібники
   Прикладна психологія--Психотерапія--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
теорія та практика ігротерапії -- види і форми ігротерапії -- ігротерапія в психоаналізі -- примітивна ігротерапія -- індивідуальна і групова ігротерапія -- ігротерапевтичний процес
Анотація: Книжка знайомить із теоретичними та практичними аспектами ігротерапії, її видами й формами, розкриває організаційно- методичні особливості ігротерапевтичного процесу, індивідуальних і групових занять.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.955
М52


    Мерзлякова, Олена Леонідівна.
    Як не потрапити на гачок маніпулятора [] : програма занять для молоді / Олена Мерзлякова ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Дод.: с. 112-120. - ISBN 978-966-451-446-7 : 21.45 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психологічне маніпулювання -- психологическое манипулирование -- міжособистісне спілкування -- межличностное общение
Анотація: Книга спрямована на відстеження і нейтралізацію психологічного маніпулювання в повсягденному спілкуванні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Червонна, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.015.3
К17


    Кальба, Ярослава Євгенівна.
    Шкільному психологу: вчинковий потенціал старшокласника [] / Ярослава Кальба ; [ред. рада: Т. Шаповал та Ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 128 с. : рис., табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 123-126. - ISBN 978-966-451-474-0 : 17.00 грн, 21.45 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Старшокласники--Педагогічна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
шкільне виховання -- школьное воспитание -- виховна робота школи -- воспитательная работа школы -- тести -- тесты -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия
Анотація: Методика і процедури дослідження вчинкового потенціалу школярів, способи аналізу та інтерпретації його результатів, опис психолого-педагогічних тренінгів для учнів і вчителів, спрямованих на формування, корекцію і розвиток вчинкового потенціалу старшокласників.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т.; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

18.
37.015.3
Т19


    Таран, Оксана Петрівна.
    Психологічна готовність дитини до школи [] : діагностика та формування / Оксана Таран : [ред. рада: Т. Шаповал [та ін.]. - К. : Шк. світ, 2010. - 128 с. : табл., рис., сх. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Дод.: с. 109-125. - Л-ра: с. 126. - ISBN 978-966-451-508-2 : 21.00 грн
УДК
ББК 74.202.4 + 88.840
Рубрики: Психологія--Дитини--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
шкільна готовність -- школьная готовность -- шкільне навчання -- школьное обучение -- психологічна готовність дітей -- психологическая готовность детей
Анотація: У посібнику узагальнено основні підходи визначення проблеми шкільної готовності. Виділено критерії психологічної готовності до шкільного навчання із нормальними типом розвитку та слабозорих дітей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
37.015.3
П86


   
    Психологическая наука и педагогическая практика НИИ психологии УССР [] / НИИ психологии УССР. - Киев : Рад. шк., 1983. - 236 с. - 1.10 р.
УДК
ББК 88.840.3
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психология воспитания -- психологія вихованя -- воспитательный потенциал -- виховний потенціал -- психолого- педагогические методы воспитания -- психолого- педагогические методи вихованя -- этические знания -- етичні знання -- психологический анализ -- психологічний аналіз -- эмоционально- положительное отношение -- емоціонально- позитивне відношеня -- оптимизация -- оптимизація -- профориентация -- профорієнтація -- учебно- трудовые задачи -- учбово- трудові задачі -- индивидуально-типологические различия -- індивідуально- типологічна різниця -- психологические особенности обучения -- психологічні особливості навчаня -- индивидуально-психологические особенности -- індивидуально- психологічні особливості -- коммуникативные склонности -- коммунікативна схильність -- организаторськи склонности -- організаторська схильність -- профконсультации -- профконсультація
Анотація: Освещаются наиболее актуальные психолого-педагогические вопросы учебно-воспитательного процесса в школе. Особое внимание уделяется психологическим проблемам воспитания учащихся. Рассматриваются психологические аспекты систематизации методов воспитания, дается психологический анализ трудностей воспитания, профориентации, организации обучения.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт психологии УССР
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
37.015.3
П86


   
    Психология развивающейся личности [] : [монография] / под ред. А. В. Петровского ; [А. В. Петровский, В. В. Абраменкова и др.] ; Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии Акад. пед. наук СССР. - М. : Педагогика, 1987. - 240 с. : ил. - (Образование. Педагогические науки. Педагогическая психология / оформ. сер. Б. А. Шляпугина). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с 213-236. - Предм. указ.: с. 237-238. - 1.40 р.
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Особистість--Психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психология личности -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- концепция персонализации -- концепція персоналізації -- психологический анализ личности -- психологічний аналіз особистості -- развитие личности -- розвиток особистості -- возрастная периодизация -- вікова періодизація -- коллективные отношения -- косективні відносини -- коллективистская индентификация в детском возрасте -- колективістська ідентифікація в дитячому віці -- взаимовлияние учеников -- взаємовплив учнів -- отличник в классе -- відмінник в класі -- новый ученик в коллективе -- новий учень в еолективі -- "ядро коллектива" -- "ядро колективу" -- индивид -- індивід -- трудовое самоопределение старшеклассников -- трудове самовизначення старшокласників -- взаимная профориентация старшеклассников -- взаємна профорієнтація старокласників -- педагог - ученик -- педагог - учень -- авторитет педагога
Анотація: В монографии с позиций системно-деятельностного подхода излагаются теоретические проблемы психологии личности, дается характеристика нового метода изучения личности - метода отраженной субъективности и конкретных экспериментальных методик, а также вводится и обосновывается новая возрастная периодизация развития личности. Представлены исследования проблем воздействия педагогов на личность учащихся.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Петровский, А. В.; Абраменкова, В. В.; Горбатенко, Т. М.; Дубов, И. Г.; Петровский, А. В. \ред., рук. авт. кол-ва.\; Шляпугин, Б. А. \оформ. сер.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Академии педагогических наук СССР
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

21.
37.015.3
Д43


    Дзюбко, Людмила Віталіївна.
    Діагностика навчальної мотивації [] : зб. методик / Людмила Дзюбко, Людмила Гриценок ; [ред.: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2011. - 128 с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Л-ра: с. 123-126. - ISBN 978-966-451-572-3 : 21.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Мотивація--Психодіагностика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учебная мотивация -- діагностляндія -- диагностляндия -- шкільна мотивація -- школьная мотивация -- шкільна тривожність -- школьная тревожность -- навчальна діяльність учнів -- учебная деятельность ребенка -- мотивація афіліації -- мотивация афіліации
Анотація: Книжка допоможе практичним психологам і соціальним педагогам шкіл та ВНЗ поглибити знання про структуру і особливості навчальної мотивації, дібрати діагностичний інструментарій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гриценок, Людмила Іванівна; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
37.015.3
Х91


   
    Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии: работы советских авторов периода 1918-1945 гг. [] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. "Психология" / под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. - Москва : Изд-во Моск. ун-та, 1980. - 292 с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 0.80 р.
    Зміст:
Лазурский, Александр Федорович. О естественном эксперименте / А. Ф. Лазурский. - С .6-8
Кл.слова: искусственный эксперимент, штучний експеримент, индивидуальность, індивідуальність
Нечаев, А. П. Психологические основы разных типов процесса чтения у детей / А. П. Нечаев. - С .8-12
Кл.слова: тахископические опыты, тахіскопічні досліди, детская психика, дитяча психіка, умственное развитие, розумовий розвиток, развитие личности ребенка, розвиток особистості дитини
Корнилов, К. Н. Биогенетический принцип и его значение в педагогике / К. Н. Корнилов. - С .12-18
Кл.слова: біогенетичний принцип, теория эволюции, теорія еволюції
Басов, М. Я. Иллюстративная схема конкретных проявлений качественных особенностей психических функций в поведении ребенка дошкольного возраста / М. Я. Басов. - С .18-23
Выготский, Лев Семенович. К психологии и педагогике детской дефективности / Л. С. Выготский. - С .24-35
Добрынин, Н. Н. Воспитание внимания / Н. Н. Добрынин. - С .36-38
Крогиус, А. А. Экспериментальное исследование интеллектуальных функций студентовк / А. А. Крогиус. - С .38-44
Нечаев, А. П. Экспериментально-психологическое исследование детей дошкольного возраста / А. П. Нечаев. - С .44-48
Выготский, Лев Семенович. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. - С .49-53
Смирнов, А. А. Детские рисунки / А. А. Смирнов. - С .53-63
Бехтерев, Владимир Михайлович. К обоснованию генетической рефлексологии / В. М. Бехтерев, Н. М. Щелованов. - С .63-64
Вильсон, Л. Обучение слепоглухонемых в Советской России / Л. Вильсон. - С .65-66
Выготский, Лев Семенович. К вопросу о многоязычии в детском возрасте / Л. С. Выготский. - С .67-72
Выготский, Лев Семенович. Предыстория письменной речи / Л. С. Выготский. - С .72-81
Леонтьев, Алексей Николаевич. Проблема диалектического метода в психологии памяти / А. Н. Леонтьев. - С .82-88
Лурия, Александр Романович. Материалы к генезису письма у ребенка / А. Р. Лурия. - С .88-100
Смирнов, В. Е. Проявление способностей в юношеском возрасте / В. Е. Смирнов. - С .100-106
Эфрусси, П. О. Мир восприятий и мышление ребенка / П. О. Эфрусси. - С .107-114
Выготский, Лев Семенович. о связи между трудовой деятельностью и интеллектуальным развитием ребенка / Л. С. Выготский. - С .114-120
Узнадзе, Д. Н. Выработка понятий в дошкольном возрасте / Д. Н. Узнадзе. - С .121-130
Басов, М. Я. Проблема развития человека / М. Я. Басов. - С .131-138
Выготский, Лев Семенович. Динамика и структура личности подростка / Л. С. Выготский. - С .138-142
Блонский, П. П. Психология доказывания и ее особенности у детей / П. П. Блонский. - С .142-152
Менчинская, Н. А. Диалектика возникновения числовых представлений / Н. А. Менчинская. - С .152-155
Ананьев, Борис Герасимович. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев. - С .155-161
Леонтьев, Алексей Николаевич. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев. - С .161-186
Рубинштейн, Сергей Леонидович. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн. - С .186-194
Гальперин, Петр Яковлевич. Функциональные различия между орудием и средством / П. Я. Гальперин. - С .195-203
Смирнов, А. А. Значение целенаправленности при заучивании / А. А. Смирнов. - С .204-210
Натадзе, Р. Г. Методы экспериментального формирования реальных понятий / Р. Г. Натадзе. - С .210-219
Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин. - С .220-228
Запорожец, А. В. Роль элементов практики и речи в развитии мышления у детей (на материале глухонемых детей) / А. В. Запорожец. - С .228-244
Зинченко, П. И. О забывании и воспроизведении школьных знаний / П. И. Зинченко. - С .244-246
Гурьянов, Е. В. Психофизиологические основы навыков человека / Е. В. Гурьянов. - С .247-248
Лурия, Александр Романович. Научное значение опыта И. А. Соколянского / А. Р. Лурия. - С .248-249
Рау, Ф. А. О воспитании и обучении слепоглухонемых / Ф. А. Рау. - С .249-251
Леонтьев, Алексей Николаевич. Об опыте обучения слепоглухонемых / А. Н. Леонтьев. - С .251-254
Эльконин, Д. Б. Развитие устной и письменной речи учащихся. Постановка проблемы и методика исследования / Д. Б. Эльконин. - С .254-265
Запорожец, А. В. Особенности и развитие процесса восприятия / А. В. Запорожец. - С .265-276
Хоменко, К. Е. / К. Е. Хоменко [та ін.]. - С .276
Інші автори: , , Понимание художественного образа детьми младшего возраста
Прангишвили, А. С. Воспоминание и установка (основы уверенности при воспоминаниях) / А. С. Прангишвили. - С .277-282
Божович, Лидия Ильинична. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович. - С .282-290
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Вікова психологія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток вікової психології -- развитие возрастной психологии -- розвиток педагогічної психології -- развитие педагогической психологии -- виховання уваги -- воспитание внимания -- навчання сліпоглухонімих -- обучение слепоглухонемых -- виховання сліпоглухонімих -- воспитание слепоглухонемых -- психологія пам'яті -- психология памяти -- особистість підлітка -- личность подростка -- навчання і розвиток -- обучение и развитие -- розвиток мислення дітей -- развитие мышления детей -- шкільні знання -- школьные знания
Анотація: Материалы отражают основные направления и проблемы исследования детства, процессов обучения и психического развития в первые три десятилетия становления и развития советской психологии. Публикуется ряд работ, положивших принцип деятельности в основу понимания природы психических новообразований у ребенка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ильясов , И. И. \ред., авт. предисл.\; Ляудис, В. Я. \ред., авт. предисл.\; Понимание
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
37.015.3
Х91


   
    Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. Работы советских психологов периода 1946-1980 гг. [] / под ред. И. И. Ильясова, В. Я Ляудис. - М. : Моск. ун-т, 1981. - 301 с. : рис. - 0.85 р.
    Зміст:
Леонтьев, А. Н. К теории развития психики ребенка / А. Н. Леонтьев. - С .5-7
Запорожец, А. В. Условия и движущие причины психического развития ребенка / А. В. Запорожец. - С .7-10
Костюк, Г. С. Принцип развития в психологии / Г. С. Костюк. - С .10-13
Ананьев, Б. Г. Педагогические приложения современной психологии / Б. Г. Ананьев. - С .13-21
Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков. - С .21-26
Эльконин, Д. Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте / Д. Б. Эльконин. - С .26-31
Теплов, Б. М. Способности и одаренность / Б. М. Теплов. - С .31-35
Леоньев, А. Н. О формировании способностей / А. Н. Леоньев. - С .35-43
Рубинштейн, С. Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории / С. Л. Рубинштейн. - С .44-54
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая. - С .55-60
Эльконин, Д. Б. Основная единица развернутой формы игровой деятельности. Социальная природа ролевой игры / Д. Б. Эльконин. - С .61-64
Лурия, А. Р. Изменение в структуре игры в связи с развитием речи / А. Р. Лурия, Ф. Я. Юдович. - С .65-68
Пантина, Н. С. Исследование строения детской деятельности / Н. С. Пантина. - С .69-72
Щедровицкий, Г. П. Методологические замечания к педагогическому исследованию игры / Г. П. Щедровицкий. - С .73-79
Ительсон, Л. Б. Учебная деятельность. Ее источники, структура и условия / Л. Б. Ительсон. - С .79-83
Эльконин, Д. Б. Психологические вопросы формирования учебной деятельности в младшем школьном возрасте / Д. Б. Эльконин. - С .84-85
Давыдов, В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / В. В. Давыдов. - С .86-88
Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. - С .88-93
Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. - С .93-97
Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .97-101
Прангишвили, А. С. Учение и установка / А. С. Прангишвили. - С .101-107
Лисина, М. И. Общение со взрослыми у детей первых семи лет жизни / М. И. Лисина. - С .107-113
Бодалев, А. А. Развитие восприятия человека человеком в общении / А. А. Бодалев. - С .113-117
Ерастов, Н. П. Психолингвистические задачи в общении и условия решения учащимися / Н. П. Ерастов. - С .117-120
Ананьев, Б. Г. Генетические и структурные взаимосвязи в развитии личности / Б. Г. Ананьев. - С .121-126
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец. - С .126-129
Божовик, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божовик. - С .129-138
Петровский, А. В. Колектив, общение и развитие личности / А. В. Петровский. - С .138-142
Кон, И. С. "Я" как научная проблема / И. С. Кон. - С .142-146
Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев. - С .146-150
Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили. - С .150-153
Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности в обучении / Н. А. Менчинская. - С .153-159
Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин. - С .159-163
Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес. - С .163-168
Крутецький, В. А. Общие вопросы структуры математических способностей / В. А. Крутецький. - С .168-174
Якобсон, С. Г. Проблемы этического развития ребенка / С. Г. Якобсон. - С .174-179
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер. - С .178-179
Новоселова, С. Л. Развиие мышления в раннем возрасте / С. Л. Новоселова. - С .183-189
Тульвисте, П. О сопоставительном изучении развития мышления ребенка в различных культурах / П. Тульвисте. - С .189-193
Натадзе, Р. Г. К вопросу о возрастном развитии способности выробатывать установку на основе воображения / Р. Г. Натадзе. - С .194-198
Гальперин, П. Я. К исследованию интеллектуального развития ребенка / П. Я. Гальперин. - С .198-203
Давыдов, В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / В. В. Давыдов. - С .203-207
Поддьяков, Н. Н. К вопросу о развитии мышления дошкольников / Н. Н. Поддьяков. - С .207-211
Брушлинский, А. В. О мышлении и его развитии (психологический и кибернетический подходы к проблеме) / А. В. Брушлинский. - С .211-214
Пономарев, Я. А. Центральное звено психологического творчества и развитие мышления / Я. А. Пономарев. - С .215-219
Карпова, С. Н. Развитие ориентировки на речь и ее элементы / С. Н. Карпова. - С .220-226
Леонтьв, А. А. Осознание значения носителем языка / А. А. Леонтьв. - С .227-231
Зимняя, И. А. Речевая деятельность на иностранном языке как обьект обучения / И. А. Зимняя. - С .231-235
Имедадзе, Н. В. Управление процессом овладения вторым языком / Н. В. Имедадзе. - С .235-238
Айдарова, Л. И. Психологические проблемы обучения младших школьников русскому языку / Л. И. Айдарова. - С .239-242
Смирнов, А. А. Развитие логической памяти у детей / А. А. Смирнов. - С .243-248
Зинченко, П. И. Непроизвольная и произвольная память и вопросы психологии учения / П. И. Зинченко. - С .248-252
Истомина, З. М. Развитие произвольного запоминания у дошкольников / З. М. Истомина. - С .252-255
Ляудис, В. Я. Специфика функций и генезис памяти человека / В. Я. Ляудис. - С .256-262
Тихомиров, О. К. О видах познавательной деятельности и процессов управления / О. К. Тихомиров. - С .263-269
Талызина, Н. Ф. Пути и проблемы управления познавательной деятельностью человека / Н. Ф. Талызина. - С .269-273
Матюшкин, А. М. Теоретические вопросы проблемного обучения / А. М. Матюшкин. - С .274-279
Леонтьев, А. Н. О диагностических методах психологического исследования школьников / А. Н. Леонтьев, А. Р. ЛурияА. А. Смирнов. - С .280-284
Талызина, Н. Ф. Принципы советской психологии и проблемв психодиагностики позновательной деятельности / Н. Ф. Талызина. - С .285-290
Калмыкова, З. И. Обучаемость и принципы построения методов ее диагностики / З. И. Калмыкова. - С .290-296
Давыдов, В. В. Принципы обучения в школе будущего / В. В. Давыдов. - С .296-301
УДК
ББК 88
Рубрики: Вікова психологія--Хрестоматії--Навчальні видання
   Педагогічна психологія--Хрестоматії--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
праці по психології -- труды по психологии
Анотація: В хрестоматию включены работы советских ученых, отражающие проблематику исследований в области возрасной и педагогической психологии, осуществленных в непосредственной связи с научно-технической революцией.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ильясов, И. И. \ред.\; Ляудис, В. Я. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

24.
37.015.3
Ц66


    Ціось, Алла Леонідівна.
    Дізнайся більше про себе. Психологічний гурток для підлітків [] / Алла Ціось ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2011. - 120 с. : рис. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 119. - ISBN 978-966-451-669-0 : 21.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--Учнівські гуртки--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
тренінги -- тренинги -- акцентуации характера -- акцентуації характеру -- типи темперамент -- типы темперамента -- самооцінка -- самооценка -- психологія кольору -- психология цвета -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- проективні методики -- проективные методики -- мислення -- мышление -- пам'ять -- память -- увага -- внимание -- здібності -- способности -- профілактика стресу -- профилактика стресса -- психогігієна особистість -- психогигиена личность -- релаксація -- релаксация -- арт-терапія -- арт-терапия
Анотація: Програма соціально-психологічного гуртка, яка включає методики психологічного обстеження особистості.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
159.922.76-056.34
О-26


    Обухівська, Антоніна Григорівна.
    Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі [] / Антоніна Обухівська, Тамара Ілляшенко, Тамара Жук ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Ред. загальнопед. газет, 2012. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Л-ра: с. 125-126. - ISBN 978-966-2754-00-1 : 16.00 грн, 26.00 грн
УДК
ББК 88.840 + 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--Загальноосвітні школи--Психологічні особливості--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід дітей -- психологическое сопровождение детей -- затримка психічного розвитку -- задержка психического развития -- розумова відсталість дітей -- умственная отсталость детей -- церебральний параліч -- церебральный паралич -- мовленнєві порушення -- нарушения речи -- формування навичок читання -- формирование навыков чтения -- формирование навыков письма -- формування навичок письма -- порушення зору -- нарушение зрения -- порушення слуху -- нарушение слуха -- гиперактивные дети -- гіперактивні діти
Анотація: Інтеграція дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі та їх психологічний супровід.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Тамара Дмитрівна; Жук, Тамара Василівна; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

26.
159.922.26
Л67


    Ліщинська, Олена Альбертівна.
    Профілактика психологічного насильства у сім'ї та освітньому середовищі [] : метод. рекомендації / О. А. Ліщинська ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політичної психології. - К. : Міленіум, 2010. - 67, [1] с. - Л-ра: с. 64-65. - Дод.: с. 66-67. - ISBN 978-966-8063-90-8 : 12.00 грн
УДК
ББК 88.56 + 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання
   Сімейні насильства--Психологічна допомога--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
конструктивні сім'ї -- конструктивные семьи -- паразитичні сім'ї -- паразитические семьи -- педагогічні стилі -- педагогические стили -- шкільне насильство -- школьное насилие -- психологічне насильство -- психологическое насилие -- професійна деформація вчителя -- профессиональная деформация учителя
Анотація: Педагогічне і психологічне насильство, причини зловживань з боку батьків і вчителів, поради для жертв або свідків насильства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
37.015.3
Х76


    Хоменко, Зінаїда Іванівна.
    Вплив учителя на емоційний стан учнів [] / Зінаїда Хоменко ; [ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2012. - 121, [7] с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Л-ра: с. 119-122. - ISBN 978-966-2754-12-4 : 26.00 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- общение -- емоційність особистості -- эмоциональность личности -- психодіагностика -- психодиагностика
Анотація: Автор розкриває секрет професійної успішності педагога, ділиться діагностичними методами роботи психолога з педагогічним колективом, подає тренінг з корекції стилю спілкування вчителя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
37.015.3
С76


   
    Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів [] : монографія / [С. А. Гончаренко та ін.] ; за ред. С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Кіровоград ; К. : Імекс-ЛТД, 2012. - 207, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 198-207. - ISBN 978-966-189-142-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.840.3
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика дітей -- психологическая диагностика детей -- когнітивний розвиток дітей -- когнитивное развитие детей -- мислительна діяльність дітей -- мысленная деятельность детей
Анотація: Монографія присвячена аналізу проблем становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гончаренко, С. А.; Кондратенко, Л. О.; Манилова, Л. М.; Коробко, С. Л.; Гончаренко, С. А. \ред.\; Кондратенко, Л. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
37.015.3
П 86


   
    Психологические основы формирования личности в педагогическом процессе [] = Psychologische grundlagen der personlich keitsentwicklung im padagogischen prozess : [монография] / под ред. Адольфа Косаковски и др. ; [пер. с нем.]. - М. : Педагогика, 1981. - 224 с. : табл. - Л-ра: с. 204-215. - Предм. указ.: с. 216-219. - Указ. имен: с. 220-221. - 1.30 р.
УДК
ББК 88
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- игровая деятельность -- учбова діяльність -- учебная деятельность -- громадсько-політична діяльність -- общественно-политическая деятельность -- психічна регуляція діяльності -- психическая регуляция деятельности -- здібності -- способности -- характер -- розвиток особистості -- развитие личности -- переконання -- убеждения
Анотація: Рассмотрены основные проблемы формирования личности школьника, анализируется понятие личности в психологии, закономерности психического формирования личности в онтогенезе и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Косаковски, Адольф \ред.\; Кюн, Хорст \ред.\; Ломпшер, Иоахим \ред.\; Розенфельд, Герхард \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

30.
37.015.3
О-75


   
    Особисті освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти [] : наук.-метод. збірник / Мін-во освіти і науки України, Центр. ін-т післядипломної пед. освіти Акад. пед. наук України, Житомир обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ; Мін-во освіти і науки України, Центр. ін-т післядипломної пед. освіти Акад. пед. наук України, Житомир обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К. ; Житомир : ЖОІППО, 2005. - 196 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-655-134-9 : 16.26 грн
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--Житомир, місто--Тези доповідей
   Житомир, місто--Післядипломна педагогічна освіта -- Тези доповідей
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- освіта Житомирщини -- образование Житомирщины -- майстерність вчителя -- мастерство учителя -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- психологічна грамотність -- психологическая грамотность -- психологічна культура -- психологическая культура
Анотація: Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції, де вміщено статті, в яких висвітлюються питання освітніх потреб в системі післядипломної педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Заброцький, М.М. \ред.\; Освіта в краї 12Міністерство освіти і науки України; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)