Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комерційна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
346.2(477)(075.8)
П32


   
    Підприємницьке право [] : навч. посібник / Н. О. Саніахметова. - 3-тє вид., переробл. і допов. - Київ : А.С.К., 2005. - 911 с. : іл. - (Юридична освіта). - Л-ра: с. 882-908. - ISBN 966-539-470-3 : 43.70 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)303.2я73
Рубрики: Підприємницьке право--Україна--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти підприємництва -- кредитування -- оренда -- лізинг -- зовнішньоекономічна діяльність -- інвестиційна діяльність -- економічна конкуренція -- недобросовісна конкуренція -- комерційна реклама
Анотація: Проаналізовано зміст основних нормативних актів, що регулюють підприємницьку діяльність, а також практику їх застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. о. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
659.1:.930.85(3)
Р36


    Реклама в пам'яті культур [Текст]. - К. : Альтерпрес, 2013 - .
   Кн. 1 : Креатив стародавніх цивілізацій / [П. Ю. Саух та ін.]. - 2013. - 423, [5] с. : ил. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - ISBN 978-966-542-542-7 : 40.00 грн
УДК
ББК 76.006.5г(0) + 71.1(0)
Рубрики: Реклама--Наукові видання
   Культура і цивілізація--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
стародавні цивілізації -- древние цилизации -- знакова символіка -- знаковая символика -- політика у рекламі -- политика в рекламе -- дипломатія у рекламі -- дипломатия в рекламе -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- рекламна спадщина -- рекламное наследие -- орієнталістика -- ориенталистика -- іманентний жанр реклами -- имманентный жанр рекламы
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Саух, П. Ю.; Ліфінцев, М. Л.; Чуприна, В. В.; Марареско, Л. К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
027.54(477.25)
Н35


. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

    Булахова, Галина.
    Реклама бібліотек як вид соціальної реклами [] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол. О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотеки--Соціальна реклама--Україна
Кл.слова (ненормовані):
комерційна реклама -- інформація -- рекламодавець -- інформаційні послуги

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ФОНД (1)
Вільні: БГ (1), ФОНД (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)