Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Знайти схожі

3.


    Іванов, В.
    Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [] / В. Іванов // Пам'ять століть. Україна : історичний науковий та літературний журнал. - 2007. - N 3. - С. 41-50 . - ISSN 0869-3595
Рубрики: Засоби масової інформації
   Реклама

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Мас-мадіа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Гривнак, К.
    Реклама : нові обмеження та можливості [Текст] / К. Гривнак // Вісник податкової служби України . - 2008. - №18/19. - С. 23-25
Рубрики: реклама
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
659
О-64


   
    Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
УДК
ББК 76 + 85.156.65
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
УДК
ББК 65.422я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.


    Журавлева, О. И.
    Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы [] / О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство : Фаховий журнал за філософськими та історичними науками. - 2008. - N 1. - С. 41-53. - Лит.: с.53 . - ISSN 1728-3671
Рубрики: Філософія рекламування
   Реклама

   Психологія рекламування

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
659.1
A68


    Arens, William F..
    Contemporary Advertising [Текст] / William F. Arens. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [722] p. pag. var. : il. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Bibliogr.: p. R1-IN19. - ISBN 0-256-26253-5 : 035.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Сучасна реклама
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама
   
Кл.слова (ненормовані):
радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- інтернет -- интернет -- реклама
Анотація: [Advertising in the modern world today].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

9.


    Дяченко, Т. О.
    Етичні питання в рекламній практиці [] / Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2008. - N 9. - С. 87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Божко , В. П.
    Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат [] / В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. - 2008. - N 10. - С. 18-20
Рубрики: реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дегтярьова, О.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

11.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

12.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

13.


    Люсый, А. П.
    Бренд и трофей : К критике корпоративного разума [] / А. П. Люсый // Философские науки. - 2009. - N 3. - С. 69-77. - Библиогр. в подстрочном примеч. . - ISSN 0235-1188
Рубрики: Корпорації--Корпоративний розум
   Філософія економіки

   Філософія розуму і духу

   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.


   
    Київський міжнародний фестиваль реклами [] // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 33-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

15.


    Таранська, О.
    Стратегічне планування у рекламних агенствах [] / О. Таранська // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 37-38. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Ткачук, О.
    EVENT - важлива складова сучасного PR [] / О. Ткачук // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 34-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ринок event- послуг -- асоціація івенторів України -- інтернет -- pr

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
659.1
Б59


    Бибаева, Наталья Тихоновна.
    Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис [] / Наталья Бибаева. - М. ; Харьков ; Минск : Питер, 2009. - 250, [6] с. : рис., табл. - (Продажи на 100%). - Прил.: с. 233-248. - Лит.: с. 249-250. - ISBN 978-5-49807-376-7 : 67.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
продажи рекламных услуг -- продажі рекламних послуг -- идеология продаж -- ідеологія продаж -- правила поведения в кризис -- правила поведінки в кризу -- алгоритм продаж услуг -- алгоритм продаж послуг -- подготовительный этап -- підготовчий етап -- установление контакта -- встановлення контакту -- выявление потребностей -- виявлення потреб -- коммерческое предложение -- комерційна пропозиція -- переговоры о цене -- переговори про ціну -- завершение сделки -- завершення угоди -- постпродажное обслуживание -- постпродажне обслуговування -- модульность предложения -- модульність пропозиції -- пакет рекламных услуг -- пакет рекламних послуг -- формирование лояльного клиента -- формування лояльного клієнта -- работа с рекламациями -- робота з рекламаціями -- планирование работы -- планування роботи -- самоанализ работы -- самоаналіз роботи
Анотація: Чёткий алгоритм действий и практических инструкций о том, что делать рекламному агенту в условиях кризиса, чтобы быть выслушанным, добиться встречи с клиентом и заключить договор о сотрудничестве.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

18.
659.1
Д15


    Дал, Гэри.
    Реклама для "чайников" [] = Advertising FOR DUMMIES : руководство / Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2-е изд. - М. : ООО "И. Д. Вильямс", 2009. - 192 с. : ил. - Предм. указ.: с. 189-192. - ISBN 978-5-8459-1419-4 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама торговых марок -- розничная реклама -- рекламная компания -- Web-сайты -- творческая стратегия -- творча стратегія -- позиционирование сообщений -- позиціонування повідомлень -- действенность рекламы -- достовірність реклами -- реклама в печати -- реклама в пресі -- радиореклама -- телереклама -- внешняя реклама -- наружна реклама -- реклама в Интернете -- реклама в Інтернеті -- рекламное агенство
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ворокин, А. С. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
659.1
Е91


   Ефименко, Елена

    100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках [Текст] = 100 QUETIONS AND ANSWERS ABOUT EXHIBITIONS AND FAIRS : настольная книга экспонета-практика / Елена Ефименко. - К. : КНТ, 2008 - . - ISBN 978-966-373-411-8.
   Ч. 1 : Путеводитель экспонента и организатора выставок. - (Библиотека профессионала). - Прил.: с. 212-233. - Сокр.: с. 234. - Лит.: с. 235-238. - ISBN 978-966-373-412-5 : 65.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
выставочные и ярмарочные мероприятия -- виставкові та ярмаркові заходи -- классификация выставок и ярмарок -- класифікація виставок та ярмарок -- маркетинг выставочного дела -- маркетинг виствкової справи -- участие в выставке -- участь в виставці -- проведение и эффективность выставочных мероприятий -- проведення та ефективність виставкових заходів -- оценка выставочных мроприятий -- оцінка виставкових заходів
Анотація: Книга раскрывает детали и секреты выставочного дела. Это профессиональное бизнес-пособие по организации, проведению и оценке выставочных и ярмарочных мероприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.


    Акайомова, А.
    Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - N 1. - С. 54-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політичний маркетинг
   Влада--Політичний імідж

   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)