Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ефективність реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

2.
94(477)"19"
І-29


    Потятиник, Борис.
    Шагренева шкіра українських медій [] / Б. Потятиник // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні : [монографія] / Укр. Фулбрайтівське т-во. - К. : Дух і літера, 2009 = Identity and Memory in Post-Soviet Ukraine. - С. 367-383. - Прим.: с. 382 . - ISBN 978-966-378-132-7
УДК
ББК 63.3(4УКР)62 + 72(4УКР)
Рубрики: Мас-медіа як складова інформаційного суспільства
Кл.слова (ненормовані):
вплив кризи на пресу -- влияние кризиса на прессу -- погіршення якості програмного продукту -- ухудшение качества программного продукта -- медіа-ландшафт -- медиа-ландшафт -- медіа-ринок -- медиа-рынок -- єдиний медійний сектор -- общий медйный сектор -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- рекламна лібералізація -- рекламная либерализация -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- журналістська освіта -- журналистское образование
Анотація: В статті іде мова про те, якою буде журналістика після кризи; і що допоможе українській журналістиці вижити.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Антонович, Мирослава \ред.\; Українське Фулбрайтівське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.138:004.7](470)
М93


    Мхитарян, Сергей Владимирович.
    Маркетинговая информационная система [] / С. В. Мхитарян ; Ин-т менеджмента МЭСИ. - Москва : Эксмо, 2006. - 332, [4] с. : рис., табл. - (Профессиональные издания для бизнеса). - Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 5-699-15048-Х : 40.00 грн
УДК
ББК 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- прогнозирование товарооборота -- прогнозування товарообігу -- отрасли потребителей -- галузі замовників -- классификация товаров -- класифікація товарів -- эффективность рекламы -- ефективність реклами
Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Институт менеджмента МЭСИ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.


    Крючко, Л. С.
    Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення [] / Л. С. Крючко, Ю. В. Кравченко, А. І. Локотькова // Економіка та держава. - 2019. - N 11. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Діяльність--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
оперативний контроль -- ефективність реклами

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кравченко, Ю. В.; Локотькова, А. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)