Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-27 
1.
339.17(075.8)
С 20


    Саркісян, Л. Г.
    Технологія торговельних процесів [] : навч. посіб. / Л. Г. Саркісян, О. Б. Казакова. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : табл. - ISBN 966-364-269-6 : 33.00 грн, 36.00 грн
УДК
ББК 65.412я73
Рубрики: Торгівля--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
магазин -- попит -- рекламна політика -- асортиментна політика -- система збуту -- мерчандайзинг -- продаж товарів -- обладнання -- персонал -- контроль і безпека
Анотація: Товарорух, комерційні та технологічні операції в роздрібній та оптовій торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Казакова, О. Б.
Примірників всього: 3
ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Б76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. кн., 2007. - 125 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 120-121. - Термінол. слов.: с. 122-123. - ISBN 966-680-300-3 : 029.00 грн, 28.00 грн, 45.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Торгівля--Маркетинг--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні канали -- роздрібна торгівля -- менчердайзинг -- торгівельні марки -- розміщення товару -- торгівельні зали -- планування магазину -- фейсинг -- РОS-матеріали -- мерчандайзери -- аутсорсингові компанії
Анотація: Мерчандайзинг - не тільки "мистецтво торгувати", це вже елемент культури торгвілі, проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Башук, Т.О.
Примірників всього: 5
ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

3.
339.176
К 82


    Кривчук, Виктор Иванович
    Продовольственный магазин с нуля. Что и как нужно далать, если вы задумали открыть гастроном [] / В. И. Кривчук. - СПб. : Питер, 2007. - 192 с. : ил. - (С нуля). - ISBN 978-5-91180-193-9 : 021.00 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Економіка торгівельного підприємства--Практичні посібники
   Продовольчий магазин--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дизайн магазину -- торговое оборудование -- торгівельне обладнання -- персонал -- мерчандайзинг -- розстановка товару -- расстановка товара -- перевірка контролерів -- проверки контролеров -- рекламная компания -- рекламна компанія -- обслуговування покупців -- обслуживание покупателей -- банкротство магазину
Анотація: Советы по открытию продовольственного магазина: выбор помещения, интерьер, оборудование, подбор ассортимента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
659.113(075.8)
Т31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.


    Вавер, М.
    Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів [] / М. Вавер, Р. Вавер // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 6. - С. 290-296. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів
Анотація: Стратегія розміщення товарів на полицях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вавер, Р.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
М48


    Мельник, Ірина Миколаївна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 с. : табл., іл. - Л-ра: с. 307-309. - ISBN 978-966-346-720-7 : 38.00 грн, 51.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологічні ресурси людини -- психологические ресурсы человека -- психология покупателя -- психологія покупця -- інтер'єр магазину -- интнрьер магазина -- реклама -- асортимент товарів -- ассортимент товаров
Анотація: У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглядаються технології мерчандайзингу на торгівельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу через привернення уваги покупцівдо товарів за допомогою спеціального оформлення прилавків з продукцією.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хом'як, Ю. М.
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.


    Дубовик, Т. В.
    Мерчендайзинг Інтернет-магазину [] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 11. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубовик, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.
333.138(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - 232 с. : рис., табл. - Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231. - ISBN 978-966-553-753-3 : 93.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
каналы распредиления -- канали розподілу -- непрямі канали розподілу -- непрямые каналы распредиления -- прямі канали розподілу -- прямые каналы распредиления -- зворотні канали розподілу -- обратные каналы распредиления -- горизонтальна маркетингова система -- горинтольная маркетинговая система -- збут -- сбыт -- гуртові посередники -- оптовые посредники -- роздрібні посередниким -- розничные посредники -- роздрібні магазини -- розничные магазины -- позамагазинна роздрібна торгівля -- внемагазинная розничная торговля -- мерчандайзинг -- довжина каналів розподілу -- долгота каналов распредиления -- ширина каналів розподілу -- широта каналов распредиления -- міжнародні канали розподілу -- международные каналы распредиления -- конкуренція -- конкуренция -- логістика розподілу -- логистика распредиления -- дистрибуція -- дистрибуция -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- телефонний маркетинг -- телефонный маркетинг -- продаж за каталогом -- продажа по каталогам -- електронна торгівля -- электронная торговля -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Косар, Н. С.; Чубала, А.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
339(075.8)
В49


    Виноградська, Алла Миколаївна.
    Комерційна діяльність торговельного підприємства [] : навч. посібник / А. М. Виноградська. - К. : КНТЕУ, 2009. - 278 с. : табл. - Дод.: с. 261-274. - Л-ра: с. 275-277. - ISBN 966-629-199-1 : 73.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти комерційної діяльності -- субъекты коммерческой деятельности -- попит на товари -- спрос на товары -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- господарські зв'язки -- хозяйственные связи -- договір поставки -- договор поставки -- оптові закупівлі -- оптовые закупки -- оптовий продаж товарів -- оптовая продажа товара -- товаропостачання -- товароснабжение -- роздрібна торгівля -- розничная троговля -- мерчандайзинг
Анотація: Сутність, роль і завдання комерційної діяльності торговельного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

11.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

13.
338.138(075.8)
Б76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер
Анотація: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Башук, Тетяна Олександрівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

14.


    Савенко, І. В.
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів [] / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 5. - С. 125-131. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг
Кл.слова (ненормовані):
електронний мерчандайзинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Капінус, Л. В.; Скригун, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

15.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

16.
339.187(075.8)
Т99


    Тягунова, Наталія Михайлівна.
    Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс [] : навч. посібник / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов ; М-во освіти і науки України, Вищ. навч. заклад укоопспілки "Полтав. ун-т екон. і торг.". - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 331, [5] с. : іл., табл. - Л-ра: с. 315-319. - Глосарій: с. 321-331. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-673-233-4 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Мерчандайзинг--Роздрібна торгівля--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція мерчандайзингу -- эволюция мерчандайзинга -- торговий простір магазину -- торговое пространство магазина -- торговельний зал -- торговый зал -- технологічні приміщення магазину -- технологические помещения магазина -- товари продовольчої групи -- товары продовольственной группы -- товари непродовольчої групи -- товары непродовольственной группы -- рекламно-інформаційна підтримка -- рекламно-информационная поддержка -- системи мерчандайзингу -- системы мерчандайзинга
Анотація: Систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі, розглянуто зміст концепції, інструментарій, по досягненню та зростанню обсягів продажу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лісіца, Вікторя Вікторівна; Іванов, Юрій Васильович; Міністерство освіти і науки України; Вищий навчальний заклад укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

17.
Шифр: vkpa/2015/5
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст]. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 1996 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 5
Зміст:
Булах, Т. Електронний мерчандайзинг: сучасні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Т. Булах. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Кухаренко, А. Гуманістична стратегія розвитку комунікаційної діяльності бібліотек ВНЗ / А. Кухаренко. - С.10-12. - Л-ра в кінці ст.
Грабар, Н. Професійне спілкування в комунікативному просторі бібліотеки / Н. Грабар. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст.
Лямель, А. Особливості формування фондів депозитпрних бібліотек ООН / А. Лямель, І. Лавриненко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст.
Семесько, В. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід / В. Семесько. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст.
Соколов, В. Створення, організація та функціонування бібліотек-музеїв: проблеми і досягнення / В. Соколов. - С.21-26
Асєєв, Г. Інформетрія абп інфометрія? / Г. Асєєв. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст.
Лазарович, М. Видавничі проекти Українських січових стрільців під час Першої світової війни / М. Лазарович. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Постельжук, О. Огляд як вид іфнормаційно-аналітичних продуктів обласних універсальних наукових бібліотек / О. Постельжук. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст.
Матвієнко, О. Предметне поле дослідження у наковій галузі "соціальні комунікації": за метеріалами професійних конференцій / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Ситник, О. Становлення новинних порталів як новітньої платформи українського медіапростору / О. Ситник. - С.45-47
Косачова, О. Основні тенденції становлення бібліотечної журналістики в України / О. Косачова. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Булах, Т.
    Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях [] / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2015. - N 5. - С. 3-7. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: mire/2016/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 4
Зміст:
Гарбарук, И. Расти или умри / И. Гарбарук. - С.16-21
Ромат, Е. Реклама в реализации технологий торгового маркетинга / Е. Ромат. - С.22-31. - Лит. в конце ст.
Таран, Д. Трейд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга / Д. Таран. - С.32-34
Дубовик, Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Бузукова, Е. Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера? / Е. Бузукова. - С.42-45
Зозулев, А. В. Новый подход к формированию сервисной политики промышленного предприятия / А. В. Зозулев, Е. А. Вайнтрауб. - С.46-51. - Лит. в конце ст.
Бабанина, А. Инновации в кризис: пять технологий, которые уже изменили ритейл / А. Бабанина. - С.52-57
Дзюба, Є. Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів / Є. Дзюба. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Дзюба, Є.
    Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів [] / Є. Дзюба // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 58-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товаровиробники -- товаропроизводители -- ритейлери -- ритейлеры

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)