Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=паблик рилейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
 1-10    11-17 
1.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
025.1
С90


    Суслова, Ирина Марковна.
    Практический маркетинг в библиотеках [] : учеб.-метод. пособие / И. М. Суслова. - М. : Либерея, 2005. - 143, [1] с. : табл. - (Библиотекарь и время. XXI век. / отв. ред. О. Р. Бородин ; вып. 9). - Лит.: с. 141-142. - ISBN 5-85129-175-3 : 31.60 грн.
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама
Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), БГ (1)
Свободны: ВНБТ (1), БГ (1)
Знайти схожі

3.
338.46(075.8)
У 67


   
    Управління сучасним готельним комплексом [] : навч. посібник / Г. Б. Мунін [та ін.] ; за ред. С. І. Дорогунцова. - К. : Ліра-К, 2005. - 520 с. : табл. - Термінол. слов.: с. 449-473. - Л-ра: с. 474-483. - Дод.: с. 484-509. - ISBN 966-351-015-3 : 058.00 грн
УДК
ББК 65.432я73
Рубрики: Готельне господарство--Управління--Навчальні видання
   Логістика в туризмі--Навчальні видання

   Азартні ігри--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
готельна справа -- гостиничное дело -- гостиницы -- готелі -- гостиничный комплекс -- система бронювання -- система бронирования -- готельні системи безпеки -- гостиничные системы безопасности -- фінанси готельного комплексу -- финансы гостиничного комплекса -- персонал готельного комплексу -- персонал гостиничного комплекса -- маркетинг готельного комплексу -- маркетинг гостичного комплекса -- готельна реклама -- гостиничная реклама -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- якість готельних послуг -- качество гостиничных услуг -- ліцензування готельних послуг -- лицензирование гостиничных услуг -- стандартизація готельних послуг -- стандартизация гостиничных услуг -- сертифікація готельних послуг -- сертификация гостиничных услуг -- товарно-матеріальні ресурси -- товарно-материальные ресурсы -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания -- азартно-розважальні заклади -- азартно-увеселительные заведения -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- казино -- гра в рулетку -- игра в рулетку -- гра в покер -- игра в покер -- гра в Кено -- игра в Кено -- ігри в кості -- игры в кости -- гра на Слотах -- игра на Слотах
Анотація: Сучасні концепції управління готельним коиплексом, що базуються на теоретичних і практичних основах теорії управління.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Г.Б.; Змійов, А.О.; Зінов'єв, Г.О.; Самарцев, Є.В.; Дорогунцов, С.І. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
338.48(075.8)
М50


   
    Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; під заг. ред. М. М. Поплавського, О. О. Гаца ; Нац. акад. наук України, Рада по вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Кондор, 2008. - 460 с. : рис., табл. - Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758. - ISBN 978-966-351-172-6 : 76.00 грн, 72.00 грн, 73.00 грн, 82.00 грн
УДК
ББК 65.43я73
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
готельні послуги -- гостиничные услуги -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- інформаційні технології -- информационные технологии -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- реорганізація готелів -- реорганизация отелей -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг готельного бізнесу -- маркетинг отельного бизнеса -- менеджмент фінансової діяльності -- менеджмент финансовой деятельности -- безпека готелів -- безопасность отелей -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- інновації -- инновации -- інвестиційні стратегії -- инвестиционные стратегии -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- товарно-матеріальні запаси -- товарно-материальные запасы -- ресторанний сервіс -- ресторанный сервис -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- менеджмент персоналу -- менеджмент персонала -- набір персоналу -- добір персоналу -- набор персонала -- подбор персонала -- адаптація персоналу -- адаптация персонала -- навчання персоналу -- обучение персонала -- безпека праці -- безопасность труда -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- сфера послуг -- сфера услуг -- управління готелем -- управление отелем -- інтернет-бронювання. -- интернет-бронирование -- антикризове управління -- антикризисное управление -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегічний менеджер -- стратегический менеджер -- стратегічне планування -- стратегическое управление -- реклама готельної справи -- реклама гостиничного дела -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- фінансове планування -- финансовое планирование -- фінансові потоки -- финансовые потоки -- безпека туристів -- безопасность туристов -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- охорона праці -- охрана труда -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капиталовложения -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- матеріально-технічне постачання -- материально-техническое снабжение -- складське господарство -- складское хозяйство -- кейтеринг -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания
Анотація: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Роглєв, Х. Й.; Руденко, С. І.; Поплавський, М. М. \ред.\; Гац, О. О. \ред.\; Національна академія наук України; Рада по вивченню продуктивних сил України; Київський наіональний університет культури і мистецтв
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Знайти схожі

5.
339.138(73)
B36


    Bearden, William O..
    Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
УДК
ББК 65.9(7США)050.24я73
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Barrera, Rick
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
316.6(075.8)
О63


    Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна.
    Психологія управління [] : навч. посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2-е вид., допов. - К. : Академвидав, 2010. - 541, [3] с. : рис. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541. - ISBN 978-966-8226-94-6 : 55.00 грн, 57.50 грн, 45.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Психологія--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психология личности -- теорії особистості -- теории личности -- особистість керівника -- личность руководителя -- психологія організації -- психология организации -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ділове спілкування -- деловое общение -- ділові переговори -- деловые переговоры -- кадровий менеджмент -- кадровой менеджмент -- психологія конфліктів -- психология конфликтов -- стиль керівництва -- стиль руководства -- психологічне консультування -- психологическое консультирование -- психологічна культура -- психологическая культура -- психологічна служба -- психологическая служба -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- діловий імідж -- деловой имидж -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
070(075)
B22


    Baran, Stanley J..
    Introduction to Mass Communication [Текст] : media Literacy and Culture / Stanley J. Baran. - 2001 update. - Mountain View, Calif. [etc.] : Mayfield Publ. Co., 2001. - XXIII, 519 p. : ill. - App.: p. 477-486. - Gloss.: p. 487-498. - Ref.: p. 499-503. - Ind.: p. 507-519. - ISBN 0-7674-1925-1 : 020.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання
   Поліграфічна продукція--Навчальні видання

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
159.922
Ч-51


    Честара, Джон.
    Деловой этикет. Паблик рилейшнз для всех и для каждого [] = PPR (Personal Public Relation) / Джон Честара ; [пер. с англ. Л. Бесковой]. - М. : Фаир-Пресс, 2000. - 336 с. - (Настольная книга бизнесмена). - ISBN 5-8183-0154-0 : 5.50 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Діловий етикет--Популярні видання
   Паблик рілейшнз--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
межличностные отношения -- міжособистіснІ стосунки -- деловое общение -- ділове спілкування -- мастерство устной речи -- майстерність усного мовлення -- паблик рилейшнз -- деловой этикет
Анотація: Книга поможет постигнуть науку гармоничного взаимопонимания, умения действовать, успешно прожить жизнь и максимально реализовать свои возможности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
32(075.8)
П75


   
    Прикладна політологія [] : навч. посібник / [О. Д. Бойко та ін.; за ред. В. П. Горбатенка]. - К. : Академія, 2008. - 472 с. : табл., рис. - (Серія "Альма-матер"). - Л-ра в кінці розд. - Термін. слов.: с. 465-471. - ISBN 978-966-580-270-9 : 33.00 грн
УДК
ББК 66.01я73
Рубрики: Політологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- політичний маркетинг -- политический маркетинг -- політичний менеджмент -- политический менеджмент -- політичні партії -- политические партии -- політична участь -- политическое участие -- політичні технології -- политические технологии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- виборчі технології -- избирательные технологии -- політичні конфлікти -- политические конфликты -- політичний імідж -- политический имидж -- політичне маніпулювання -- политическое манипулирование -- політичні дослідження -- политические исследования -- політичний аналіз -- политический анализ -- політичне прогнозування -- политическое прогнозирование -- політичне консультування -- политическое консультирование -- моделювання політичних процесів -- моделирование политических процессов
Анотація: Сутність і загальні засади прикладної політології, прикладних політичних технологій, їх місце і роль в політичній практиці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бойко, О. Д.; Горбатенко, Володимир Павлович; Денисюк, С. Г.; Зеленько, Г. І.; Горбатенко, Володимир Павлович \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

15.
65.298я73
В60


   
    Внешнеэкономическая деятельность предприятия [] = Foreign economic activity of an enterprise : учебник для вузов / Л. Е. Стровский [и др.] ; под ред. ред. Л. Е. Стровского. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : ЮНИТИ, 2000. - 823 с. - Библиогр.: с. 817-819. - ISBN 5-238-00001-4 :
ББК 65.298я73
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Підприємства--Росія--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- экспорт -- експорт -- импорт -- імпорт -- международные биржи -- міжнародні біржі -- деловое общение -- ділове спілкування -- паблик рилейшнз -- таможенное регулирование -- митне регулювання
Анотація: Рассмотрены вопросы экспортно-импортной деятельности: изучение мирового рынка, выбор партнера, анализ деятельности фирм, формы реализации товара и послепродажное обслуживание.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Стровский, Леонид Евгеньевич; Казанцев, Сергей Константинович; Паршина, Елена Алексеевна; Иванова, Л. Я.; Фролова, Е. Д.; Стровский, Леонид Евгеньевич \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
65.42-80я73
Р69


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама. История. Теория. Практика [] / Е. В. Ромат. - 5-е изд. - Санкт-Петербург : Питер , 2002. - 544 с. : рис., табл. - (Учебники для вузов). - Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542. - ISBN 5-94723-211-1 : 25.00 грн
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Торгова реклама--Історія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговая реклама -- история развития рекламы -- історія розвитку реклами -- реклама и теория коммуникаций -- реклама і теорія комунікацій -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- Паблик Рилейшнз -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- брендинг -- спонсорство -- неформальные вербальные маркетинговые коммуникации -- неформальні вербальні маркетингові комунікації -- рекламное обращение -- рекламне звернення -- медиаплан -- медіаплан -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- информационное обеспечение рекламы -- інформаційне забезпечення реклами -- планирование рекламы -- планування реклами -- рекламная кампания -- рекламна кампанія -- контроль рекламы -- контроль реклами
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)