Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная кампания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
659
О-64


   
    Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
УДК
ББК 76 + 85.156.65
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
659.1(075.8)*M
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фіщук, Олександр Леонідович
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
659:658
В57


    Владимирская, Анна Овсеевна.
    Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирский, Петр Александрович
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
659.113(042.3)
О-24


    Обрытько, Борис Абрамович.
    Рекламный менеджмент [] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; [отв. ред. И. В. Хронюк] ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2000. - 120 с. : рис., табл. - Лит.: с. 117. - ISBN 966-608-061-3 : 7.50 грн
УДК
ББК 65.42-803 + 76.006.5
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламное исследование -- рекламне дослідження -- рекламная кампания -- рекламна компанія -- рекламные средства -- рекламні засоби
Анотація: Освещены все этапы рекламного процесса - от исследования рынка до разработки планов рекламной кампании.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, И. В. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
65.42-80я73
Р69


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама. История. Теория. Практика [] / Е. В. Ромат. - 5-е изд. - Санкт-Петербург : Питер , 2002. - 544 с. : рис., табл. - (Учебники для вузов). - Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542. - ISBN 5-94723-211-1 : 25.00 грн
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Торгова реклама--Історія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговая реклама -- история развития рекламы -- історія розвитку реклами -- реклама и теория коммуникаций -- реклама і теорія комунікацій -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- Паблик Рилейшнз -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- брендинг -- спонсорство -- неформальные вербальные маркетинговые коммуникации -- неформальні вербальні маркетингові комунікації -- рекламное обращение -- рекламне звернення -- медиаплан -- медіаплан -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- информационное обеспечение рекламы -- інформаційне забезпечення реклами -- планирование рекламы -- планування реклами -- рекламная кампания -- рекламна кампанія -- контроль рекламы -- контроль реклами
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)