Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламний менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.98(075)
Ц 61


    Цимбалюк, І. М.
    Психологія торгівлі [] : навч. посібник / Іван Цимбалюк. - К. : Професіонал, 2007. - 368 с. : рис. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-370-035-1 : 040.00 грн
УДК
ББК 88.491я73
Рубрики: Психологія торгівлі--Навчальні видання
   Торгова етика--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
психологія продавця -- психология продавца -- темперамент продавця -- темперамент продавца -- психологія реалізації товару -- психология реализации товара -- психологія реклами -- психология рекламы -- етика торгівлі -- этика торговли -- торгове спілкування -- торговое общение -- кофлікти -- конфликты -- психічни процеси продавця -- психические процессы продавца -- рекламний менеджмент -- професійна поведінка продавця -- профессиональное поведение продавца -- емоції продавця -- почуття продавця -- эмоции продавца -- психологія праці -- психология труда -- професійна мораль -- профессиональная мораль -- ділові стосунки -- деловые отношения -- рекламный менеджмент -- чувства продаца -- пам'ять продавця -- память продавца -- мислення продавця -- мышление продавца -- здібності продавця -- способности продавца -- особистість продавця -- личность продавца -- уява продавця -- воображение продавца -- увага продавця -- внимание продавца -- психологічний клімат -- психологический климат -- педагогічна грамотність -- педагогическая грамотность -- сенс життя -- смысл жизни -- формування особистості -- формирование личности -- знаки зодіаку -- знаки зодиака -- імена -- имена -- менталітет -- менталитет
Анотація: Аналіз і виклад системи знань про психологію продавця і покупця, їх взаємини, особливості процесу купівлі, етики поведінки при вирішенні конфліктних ситуацій, прогресивних методів торгівлі, психології торгового колективу, психологічних особливостей торгової реклами, формування іміджу працівника торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658(075.8)
М50


    Менеджмент для магістрів [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Жулавський А. Ю.] ; за ред.: О. Ф. Балацького, А. Ю. Теліженка. - Суми : Унів. книга, 2013. - ISBN 978-966-680-591-4.
   Т. 2. - 2013. - 618, [1] с. : табл., граф. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-593-8 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- психология управления -- ділові переговори -- деловые переговоры -- конфліктологія -- конфликтология -- організаційна поведінка -- организаионное поведение -- бізнес-культура -- бизнес-культура -- підприємництво -- предпринимательство -- підприємницький менеджмент -- предпринимательский менеджмент -- ситуаційний менеджмент -- ситуационный менеджмент -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- економічне прогнозування -- экономическое прогнозирование -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- PR-менеджмент -- PR-менеджмент
Анотація: Матеріал навчального модуля зі спеціальності "Менеджмент організацій".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Балацький, О. Ф.; Теліженко, О. М.; Жулавський, А. Ю.; Балацький, О. Ф. \ред.\; Теліженко, А. Ю. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
65.42-80я73
Р69


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама. История. Теория. Практика [] / Е. В. Ромат. - 5-е изд. - Санкт-Петербург : Питер , 2002. - 544 с. : рис., табл. - (Учебники для вузов). - Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542. - ISBN 5-94723-211-1 : 25.00 грн
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Торгова реклама--Історія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговая реклама -- история развития рекламы -- історія розвитку реклами -- реклама и теория коммуникаций -- реклама і теорія комунікацій -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- Паблик Рилейшнз -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- брендинг -- спонсорство -- неформальные вербальные маркетинговые коммуникации -- неформальні вербальні маркетингові комунікації -- рекламное обращение -- рекламне звернення -- медиаплан -- медіаплан -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- информационное обеспечение рекламы -- інформаційне забезпечення реклами -- планирование рекламы -- планування реклами -- рекламная кампания -- рекламна кампанія -- контроль рекламы -- контроль реклами
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)