Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рекламный менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)