Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
 1-10    11-13 
1.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.658(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.14:005*М
М50


. "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир)

    Веремейчик, Ганна Анатоліївна.
    Організація маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" [] / Г. А. Веремейчик // Збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", 22-24 травня 2014 року = Business entities management: development problems and perspectives / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технолог. ун-т, Департамент економ. розвитку, торгівлі та міжнародн. співроб. Житомир. обл. держадмін., Нац. ун-т харч. технологій [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - С. 57-60 : табл. - Літ. в кінці ст. . - ISBN 978-966-683-409-9
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промисловий маркетинг--Підприємства--Житомир, місто--Наукові видання
   Житомир, місто--Промисловий маркетинг--Підприємства -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова служба -- маркетинговая служба
Анотація: Особливості маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" в умовах відсутності відділу маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Харчишина, О. В. \ред.\; Харчова промисловість 4.02.08; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Департамент економічного розвидку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністраціїНаціональний університет харчових технологій; "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція(2 ; 2014 ; Житомир)

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (1), ВВ (1)
Вільні: КР (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Буднікевич, І. М.
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Україна
   Інвестиційна політика--Україна

   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гавриш, І. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
330.341.(477)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [] : монографія / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Київ : Центр навч. літ., 2018. - 233, [7] с. : рис., табл. - Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233. - ISBN 978-617-673-690-5 : 159.00 грн, 165.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Управління--Дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- розподіл продукції -- маркетингова політика -- стратегія розвитку підприємства -- управління маркетинговими каналами -- інноваційна продукція підприємства -- оцінювання маргетингових каналів -- відповідність маркетингових каналів -- діагностика маркетингової політики -- канали інноваційної продукції -- конкурентні переваги
Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сигида, Любов Олексіївна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
О-53


    Олексенко, Л. В.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони
Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.


    Тульчинська, С. О.
    Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки [] / С. О. Кириченко, Н. Ю. Савіцький // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 3. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інноваційна економіка--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- інноваційний маркетинг -- краудсорсинг -- нейромаркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кириченко, С. О.; Савіцький, Н. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Красовська, О. Ю.
    Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства [] / О. Ю. Красовська // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 17. - С. 51-55 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інформаційне забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- організаційна структура

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.
338:005:004:159:378:342](043.2)
С88


    "Студент - Дослідник - Фахівець", науково-практична конференція (24 ; 2020 ; Київ).
    Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції "Студент - Дослідник - Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій, 28 травня 2020 року [] : спецвипуск / Київ. ін-т бізнесу та технологій ; [редкол.: О. В. Яковлева (голова) та ін.]. - Київ : КІБіТ, 2020. - 338 с. : рис., табл. - : Студент - Дослідник - Фахівець. - Текст: укр., англ. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 120.00 грн
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка--Наукові видання
   Управління персоналом--Наукові видання

   Психологія--Наукові видання

   Комп’ютеризація--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетингові комунікації -- страхові послуги -- комерційні банки -- бухгалтерський облік -- активи підприємства -- освітні технології -- економічне зростання -- маркетингова політика -- управління персоналом -- виробничо-комерційні фірми -- стандартизація продукції -- фінансова безпека підприємства -- кадровий менеджмент -- інноваційні технології -- булінг -- психічні процеси людини -- суїцидальна поведінка -- емоції -- лідерство -- готовність до материнства -- стресостійкість -- домашнє насильство -- комп'ютерно-ігрова залежність -- комп'ютерна інженерія
Анотація: Тези та матеріали доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції КІБіТ "Студент - Дослідник - Фахівець"(28 травня 2020 р.).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яковлева, О. В. \ред.\; Воловик, Н. Л. \ред.\; Гончаров, В. В. \ред.\; Гридковець, Л. М. \ред.\; Київський інститут бізнесу та технологій
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.


    Логоша, Р. В.
    Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива [] / Р. В. Логоша, І. А. Семчук // Економіка АПК. - 2020. - N 12. - С. 45-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг--Біопалива
Кл.слова (ненормовані):
ринок біопалив -- маркетингова політика -- схема партнерських відносин

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Семчук, І. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)