Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.


    Фарат, О.
    Перспективність технологій пошукового просування [] / О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 14-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
технології пошукового просування -- маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Лалак, Д.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Головкіна, Н.
    Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Головкіна, Н.
    Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
М 21


    Мальченко, В. М.
    Маркетинг послуг [] / В. М. Мальченко. - К. : КНЕУ, 2006. - 360 с. - Термінол. слов. в кінці розд. - Л-ра: с. 353-358. - ISBN 966-574-946-3 : 042.30 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- рекрутинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследование -- сервісне підприємство -- сервисное предприятие -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- інжинірингові послуги -- инжиниринговые услуги -- транспортно-експедиторські послуги -- транспортно-экспедиторские услуги -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- лізинг -- лизинг -- страхові послуги -- страховые услуги
Анотація: Теоретичні і практичні аспекти маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
659.1(075.8)*M
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фіщук, Олександр Леонідович
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
330.3(477)
С91


   
    Сучасні проблеми розвитку національної економіки і шляхи їх розв'язання [] : кол. наук. монографія / за ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2008. - 452 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-38-6 : 020.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)
Рубрики: Національна економіка--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна економіка -- информационная экономика -- національна економіка -- национальная экономика -- глобалізація -- глобализация -- корпоративні права -- корпоративные права -- ціни -- цены -- рейдерство -- нафтопереробка -- нафтопереработка -- цивільна авіація -- гражданская авиация -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- аграрний сектор економіки -- аграрный сектор экономики -- молочна галузь -- молочная отрасль -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- інноваційний потенціал підприємств -- инновационный потенциал предприятий -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- корпоративное управление -- реінжиніринг -- реинжинирінг -- корпоративне управління -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- економіка природокористування -- экономика природопользования -- організаційна екологія -- организационная экология -- соціальний кодекс -- социальний кодекс -- валютно-курсова політика -- валютно-курсовая политика -- система оподаткування -- система налогобложения -- банківська система -- банковская система -- трансфертне ціноутворення -- трансфертное ценооброзование -- комерційні банки -- коммерческие банки -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- таймшер -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- грошові потоки -- денежные потоки -- стратегічні карти -- стратегические карты -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- продуктивні сили -- продуктивные силы -- світове господарство -- мировое хозяйство -- конкуренція -- конкуренция -- інноваційні ризики -- инновационные риски -- плодоягідна продукція -- плодоягодная продукция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- заробітна плата -- зароботная плата -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- транскордонне економічне співробітництво -- транскордонное экономическое сотрудничество -- нафтопереробні заводи -- нефтеперерабатывающие заводы -- податкові платежі -- налоговые платежи -- промислові підприємства -- промышленные предприятия
Анотація: Теоретичні і практичні проблеми розвитку економіки України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осовська, Г. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

13.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

17.
658.8(075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 96.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- конкурентні переваги -- сратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- міжнародний ринок -- конкурентне позиціонування -- стратегічне планування -- товарна політика -- цінові стратегії -- канали розподілу продукції -- маркетингові комунікації -- ревізії міжнародного маркетингу -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Анотація: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корінєв, Валенти Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

18.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

19.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Житомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

20.
338.487:659.1
З-12


    Забуранна, Л. В.
    Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика [] : монографія / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ "Європ. ун-т". - К. : Ліра-К, 2012. - 151, [2] с. : табл., рис. - Дод.: с. 141-145. - Л-ра: с. 146-151. - ISBN 978-966-2609-18-9 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Туристична індустрія--Комунікації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтингова оцінка -- рейтинговая оценка
Анотація: Теоретико-методичні та практичні питання формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сіренко, К. В.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниПВНЗ "Європейський університет"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)