Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прокопенко, Ольга Володимирівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
502.35(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Знання, 2012. - 319, [1] с. : табл., рис. - Практикум: с. 190-291. - Дод.: с. 292-310. - Л-ра: с. 311-319. - ISBN 978-966-346-633-0 : 59.00 грн
УДК
ББК 20.1я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сутність екологічного маркетингу -- сущность экологического маркетинга -- розвиток екологічного маркетингу -- развитие экологического маркетинга -- екологічність поведінки -- экологичность поведения -- ринок екологічних товарів -- рынок экологических товаров -- екологічне маркування -- экологическое маркирование -- регулювання екологічної діяльності підприємств -- регулирование экологической деятельности предприятий -- мотивування екологізації діяльності підприємств -- мотивирование экологизации деятельности предприятий -- споживання екологічних товарів -- потребление экологических товаров -- розвиток екологічних потреб -- развитие экологических потребностей -- рівень екологічності -- уровень экологичности -- екоатрибутивність споживчого вибору -- экоатрибутивность потребительского выбора
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)