Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Екологічний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
502.35(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Знання, 2012. - 319, [1] с. : табл., рис. - Практикум: с. 190-291. - Дод.: с. 292-310. - Л-ра: с. 311-319. - ISBN 978-966-346-633-0 : 59.00 грн
УДК
ББК 20.1я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сутність екологічного маркетингу -- сущность экологического маркетинга -- розвиток екологічного маркетингу -- развитие экологического маркетинга -- екологічність поведінки -- экологичность поведения -- ринок екологічних товарів -- рынок экологических товаров -- екологічне маркування -- экологическое маркирование -- регулювання екологічної діяльності підприємств -- регулирование экологической деятельности предприятий -- мотивування екологізації діяльності підприємств -- мотивирование экологизации деятельности предприятий -- споживання екологічних товарів -- потребление экологических товаров -- розвиток екологічних потреб -- развитие экологических потребностей -- рівень екологічності -- уровень экологичности -- екоатрибутивність споживчого вибору -- экоатрибутивность потребительского выбора
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138:502.13](075.8)*М
З-63


    Зіновчук, Наталія Василівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко ; М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖДПУ ім. І. Франка, 2015. - 188, [2] с. : рис., табл., фот. кольор. - Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151. - ISBN 978-966-485-197-5 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.28я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- екологічні потреби -- экологические потребности -- типи екологічного маркетингу -- типы экологического маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- екологічні товари -- экологические товары -- еко-продукти -- эко-продукты -- споживачі екологічних товарів -- потребители єкологических товаров -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікаційна система -- комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

3.


    Лазаренко, В. І.
    Аналіз державного маркетингового інструментарію розвитку органічного сектора економіки [] / В. І. Лазаренко // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 19. - С. 67-76 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Екологічний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
екологічно безпечна продукція -- органічна продукція -- матриця SWOT-аналізу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Гацька, Л. П.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу [] / Л. П. Гацька // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - N 10. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Екологічний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ринок екологічних товарів -- структура споживання -- екологічне спрямування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)