Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая среда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
 1-10    11-18 
1.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
336.71(075.8)
М 27


   
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / О. В. Дубовик [та ін.]. - 2-ге вид., стер. - К. : Алерта, 2007. - 276 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-8533-59-4 : 037.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегія банку -- стратегия банка -- внутрішнє середовище банку -- внутренняя среда банка -- внешняя среда банка -- зовнішнє середовище банку -- банковские клиенты -- банківські клієнти -- операційний маркетинг -- операционный маркетинг -- конкурентноспособность банка -- конкурентноспроможність банка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- цільові ринки -- целевые рынки -- конкуренция -- конкуренція -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.; Бойко , С.М.; Вознюк, М.А.; Гірченко, Т.Д.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
330.341.1(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Товарна інноваційна політика [] : навч. посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 400 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 390-396. - ISBN 966-351-121-4 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.268я73
Рубрики: Іновації--Товарна інноваційна політика--Маркетингова товарна політика
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- розробка товару -- разработка товара -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- інноваційний проект -- инновационный проект -- цільовий ринок -- целевой рынок -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- джерела інновацій -- источники инноваций -- інноваційні методи -- инновационные методы -- новий продукт -- новый продукт -- тестирование продукта -- тестування продукту -- планування інновацій -- планирование инноваций -- управління якістю -- управление качеством -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- бенчмаркінг -- оперативний контролінг -- оперативный контролинг
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козубенко, Л.Д.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Украинский гуманитарный институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

12.
658(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; ред. Н. Г. Царик ; М-во освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1998. - 151 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-Х : 8.40 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії росту -- маркетинговые стратегии роста -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

13.
338.43(477)
Б19


    Бакіна, Тетяна Володимирівна.
    Підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва та перероблення продукції птахівництва на маркетингових засадах [] : автореферат / Бакіна Т. В. ; [наук. кер. Дацій О. І.] ; М-во аграр. політ. України, ДВНЗ "Держ. агроекол. ун-т". - Житомир : Рута, 2008. - 20 с. : табл. - Л-ра: с. 16-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)325.253
Рубрики: Економіка тваринництва--Переробка продукції птахівництва--Україна--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
виробництво -- производство -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- підприємство -- предприятие -- продукція птахівництва -- продукция птицеводства -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Присвячено розробці науково-теоретичних і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва та перероблення продукції птахівництва на маркетингових засадах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дацій, Олександр Іванович \наук. кер.\; Міністерство аграрної політики та продовольства УкраїниДержавний вищий навчальний заклад "Державний агроекологічний університет"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253. - ISBN 978-617-607-335-2 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії зростання -- маркетинговые стратегии роста -- стратегічне управління портфелем бізнесу -- стратегическое управление портфелем бизнеса -- маркетингові стратегії диференціації -- маркетинговые стратегии дифференциации -- маркетингові стратегії позиціонування -- маркетинговые стратегии позиционирования -- маркетингові стратегіїї конкуренції -- маркетинговые стратегии конкуренции -- маркетингові товарні стратегії -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові цінові стратегії -- маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьякова, Людмила Іванівна; Косар, Наталія Степанівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
339.138:502.13](075.8)*М
З-63


    Зіновчук, Наталія Василівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко ; М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖДПУ ім. І. Франка, 2015. - 188, [2] с. : рис., табл., фот. кольор. - Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151. - ISBN 978-966-485-197-5 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.28я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- екологічні потреби -- экологические потребности -- типи екологічного маркетингу -- типы экологического маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- екологічні товари -- экологические товары -- еко-продукти -- эко-продукты -- споживачі екологічних товарів -- потребители єкологических товаров -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікаційна система -- комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

18.
339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)