Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
658.56(075.8)
Ш24


    Шаповал, Микола Іванович.
    Менеджмент якості [] : навч. посібник / М. І. Шаповал. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 471 с. : рис. - Бібліогр.: с. 468-471 . - ISBN 966-620-224-7 : 065.00 грн, 88.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Організація управління--Навчальні видання для вищої школи
   Якість продукції

   Стандартизація

   
Кл.слова (ненормовані):
Етапи розвитку менеджменту якості -- Этапы развития менеджмента качества -- Метрологія -- Принципи управління якістю -- Маркетинг управління якістю -- Якість послуг -- Качество услуг -- Екологічне маркування продукції -- Система сертифікації УкрСЕПРО -- Випробувальні лабораторії -- Аудит якості -- Стандарти ISO 9000, ISO 14000, ISO 19011, OHSAS 18000
Анотація: Системи управління якістю продукції, послуг, навколишнього середовища.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
642.5(075.8)
М21


    Мальська, М. П.
    Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [] : підручник / М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 303, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303. - ISBN 978-617-673-162-7 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.424.1я73
Рубрики: Ресторани--Обслуговування--Навчальні видання
   Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток ресторанного господарства -- развитие ресторанного хозяйства -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- виробництво продукції ресторанного господарства -- производство продукции ресторанного хозяйства -- структура виробництва -- структура производства -- технологія процесів обслуговування -- технология процессов обслуживания -- організація обслуговування туристів -- организация обслуживания туристов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- якість послуг -- качество услуг -- якість ресторанної продукції -- качество ресторанной продукции -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация
Анотація: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гаталяк, О. М.; Ганич, Н. М.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658(075)
С77


    Старченко, Григорій Володимирович.
    Операційний менеджмент [] : навч. посібник / Г. В. Старченко, І. В. Калінько, І. А. Косач ; М-во освіти і науки України, Чернігів. держ. ін-т екон. і упр. - Київ : Кондор, 2015. - 231, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-223. - Алф.-предм. покажч.: с. 224. - ISBN 978-617-7278-03-9 : 125.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Операційний менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
операційна стратегія -- операційні менеджери -- управління виробництвом -- управління операціями -- проектування операційних систем -- теорія прийняття рішень -- проектування промислового продукту -- сервісний бізнес -- сервісні організації -- управління плануванням -- виробничий план -- якість виробництва -- якість послуг -- управління проектами
Анотація: Основні принципи організації та управління на підприємствах. Наведено підходи та технології по управлінню підприємствами в сучасних еконо-мічних умовах. В книзі наводяться відомості про практичні методи управління основною діяльністю підприємств та умінь розроблення операційної стратегії, створення і використання галузевих операційних систем як основи забезпечення досягнення місії організації. Навчальний посібник призначено для студентів економічних спеціальностей, науковців та аспірантів за відповідним напрямком наукових досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Калінько, Ірина Василівна; Косач, Ірина Анатоліївна; Міністерство освіти і науки України; Чернігівський державний інститут економіки і управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Полтавська, О. В.
    Забезпечення ефективності функціонування підприємств готельного господарства [] / О. В. Полтавська // Економіка та держава. - 2016. - N 11. - С. 25-39. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Україна
Кл.слова (ненормовані):
готельні господарства -- гостиничные хозяйства -- якість послуг -- качество услуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

7.


    Галан, Людмила.
    Вплив фактору якості на поведінкову модель споживача послуг мобільного зв'язку [] / Л. В. Галан, А. Ю. Щуровська // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 4. - С. 183-193. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Стільниковий зв'язок--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
мобільний зв'язок -- якість послуг -- модель поведінки споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Щуровська, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
005.336.3(075.8)
А23


    Агєєв, Євген Якович.
    Управління якістю [] : навч.-метод. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 239, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 164-167. - Слов.: с. 168-239. - ISBN 978-966-418-079-2 : 190.00 грн
УДК
ББК 65.291.823.2я73
Рубрики: Якість--Управління--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні стандарти -- конкурентоспроможність продукції -- управління якістю -- метрологія -- сертифікації систем якості -- аудит якості -- служби маркетингу -- якість послуг
Анотація: Сформувати систему знань з теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування систем управління якістю для різних видів товарів (продукції, послуг), вивчення нормативно-законодавчих, організаційних та економічних питань з управління якістю товарів (послуг).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
005.336.3:640.43(075.8)
Т58


    Топольник, Віра Григорівна.
    Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві [] : навч. посіб. / В. Г. Топольник ; М-во освіти і науки України, Донець. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 326, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 259-263. - Глосарій: с. 290-302. - Дод.: с. 303-326. - ISBN 978-617-574-054-5 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.43-80я73
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Управління--Якість--Україна--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління якістю -- системи управління якістю -- управління системою -- управління процесами -- визначення якості продукції -- випуск продукції -- якість послуг -- кваліметрія готельно-ресторанного господарства -- якість продуктів харчування -- оцінювання обслуговування -- оцінювання готельних послуг -- оцінювання персоналу -- аналіз вимог споживачів -- керування виробництвом послуг -- управління процесом продажу
Анотація: Менеджмент якості в сучасних умовах і створення систем якості в готельно-ресторанному господарстві, методична база оцінювання, кваліметрія об'єктів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.


    Ліптуга, Іван.
    2019: рік якості в туризмі [] / Іван Ліптуга // Укр. туризм = Український туризм : журнал для профессионалов. - 2019. - N 2. - С. 64 . - ISSN 1998-8044
Рубрики: Туризм--Розвиток--Якість--Безпека--Україна, 2019 р.
Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- якість послуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)