Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=качество обслуживания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
338.48(075.8)
М50


   
    Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; під заг. ред. М. М. Поплавського, О. О. Гаца ; Нац. акад. наук України, Рада по вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Кондор, 2008. - 460 с. : рис., табл. - Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758. - ISBN 978-966-351-172-6 : 76.00 грн, 72.00 грн, 73.00 грн, 82.00 грн
УДК
ББК 65.43я73
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
готельні послуги -- гостиничные услуги -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- інформаційні технології -- информационные технологии -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- реорганізація готелів -- реорганизация отелей -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг готельного бізнесу -- маркетинг отельного бизнеса -- менеджмент фінансової діяльності -- менеджмент финансовой деятельности -- безпека готелів -- безопасность отелей -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- інновації -- инновации -- інвестиційні стратегії -- инвестиционные стратегии -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- товарно-матеріальні запаси -- товарно-материальные запасы -- ресторанний сервіс -- ресторанный сервис -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- менеджмент персоналу -- менеджмент персонала -- набір персоналу -- добір персоналу -- набор персонала -- подбор персонала -- адаптація персоналу -- адаптация персонала -- навчання персоналу -- обучение персонала -- безпека праці -- безопасность труда -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- сфера послуг -- сфера услуг -- управління готелем -- управление отелем -- інтернет-бронювання. -- интернет-бронирование -- антикризове управління -- антикризисное управление -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегічний менеджер -- стратегический менеджер -- стратегічне планування -- стратегическое управление -- реклама готельної справи -- реклама гостиничного дела -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- фінансове планування -- финансовое планирование -- фінансові потоки -- финансовые потоки -- безпека туристів -- безопасность туристов -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- охорона праці -- охрана труда -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капиталовложения -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- матеріально-технічне постачання -- материально-техническое снабжение -- складське господарство -- складское хозяйство -- кейтеринг -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания
Анотація: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Роглєв, Х. Й.; Руденко, С. І.; Поплавський, М. М. \ред.\; Гац, О. О. \ред.\; Національна академія наук України; Рада по вивченню продуктивних сил України; Київський наіональний університет культури і мистецтв
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
004.7(075)
О-54


    Олифер, Виктор Григорьевич.
    Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы [] : учеб. пособие / В. Олифер, Н. Олифер. - 4-е изд. - СПб. : Питер, 2010. - 944 с. : рис. - (Учебники дла вузов). - Библиогр.: с.905-943. - ISBN 978-5-49807-389-7 : 125.00 грн
УДК
ББК 32.973.2-018я73
Рубрики: Комп'ютерні мережі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
эволюция компьютерных сетей -- еволюція комп'ютерних мереж -- коммуникация каналов и пакетов -- комунікація каналів та пакетів -- принципы построения сетей -- принципи побудови мереж -- архитектура сетей -- архітиектура мереж -- стандартизация сетей -- стиандартизація мереж -- сетевые характеристики -- мережеві характеристики -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- линии связи -- лінії зв'язку -- кодирование данных -- кодування даних -- беспроводная передача данных -- безпровідна передача даних -- первичные сети -- первинні мережі -- локальные вычислительные сети -- локальні обчислювальні мережі -- коммутируемые сети Ethernet -- комутовані мережі Ethernet -- сети TCP/IP -- сетевые службы -- мережеві служби -- сетевая безопасность -- мережева безпека
Анотація: Принципы построения компьютерных сетей, особенности локальных и глобальных сетей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олифер, Н. О.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338.45(075.8)
С22


    Сахно, Євгеній Юрійович.
    Менеджмент сервісу: теорія та практика [] : навч. посібник / Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 328 с. : табл. - Термінол. слов.: с. 290-298. - Предм. покажч.: с. 299-302. - Л-ра: с. 303-305. - Дод.: с. 306-327. - ISBN 978-966-364-948-1 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)301-2я73
Рубрики: Послуги--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- сервісне обслуговування -- сервисное обслуживание -- технічне обслуговування -- техническое обслуживание -- ремонтні підприємства -- ремонтные предприятия -- техніко-економічний розрахунок -- технико-экономические расчеты -- запасні частини -- запсные части -- побутові послуги -- бытовые услуги -- соціально-культурні послуги -- социально-культурые услуги -- послуги пасажирського транспорту -- услуги пассажирского транспорта -- інформаційно-консультативні послуги -- информационно-консультативные услуги -- міжнародна торгівля послугами -- международная торговля услугами -- стандарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- якість обслуговування -- качество обслуживания
Анотація: Надання споживачам матеріальних и нематеріальних послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дорош, Марія Сергіївна; Ребенок, Аліна Володимирівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.46(075.8)
Л84


    Лук'янов, Володимир.
    Організація готельно-ресторанного обслуговування [] : навч. посібник / Лук'янов В. О., Мунін Г. Б. ; Ін-т екон. та упр. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Кондор, 2012. - 344, [1] с. - Л-ра: с. 341-344. - ISBN 978-966-2781-05-2 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.432я73
Рубрики: Готельне господарство--Готельний бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
індустрія гостинності -- индустрия госеприимства -- сервісні служби -- сервисные службы -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- управління персоналом -- упрвление персоналом -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- безпека готельної установи -- безопасность гостиничной организации -- постачання товарно-матеріальних ресурсів -- снабжение товарно-материальными ресурсами -- складське господарство -- складское хозяйство -- організація харчування -- организация питания -- управління ресторанним господарством -- управление ресторонным хозяйством -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания
Анотація: Організація обслуговування в готелях та ресторанах, які базуються на теоретичних и практичних засадах організації обслуговування гостей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій; Інститут економіки та управління
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
642.5(075.8)
М21


    Мальська, М. П.
    Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [] : підручник / М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 303, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303. - ISBN 978-617-673-162-7 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.424.1я73
Рубрики: Ресторани--Обслуговування--Навчальні видання
   Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток ресторанного господарства -- развитие ресторанного хозяйства -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- виробництво продукції ресторанного господарства -- производство продукции ресторанного хозяйства -- структура виробництва -- структура производства -- технологія процесів обслуговування -- технология процессов обслуживания -- організація обслуговування туристів -- организация обслуживания туристов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- якість послуг -- качество услуг -- якість ресторанної продукції -- качество ресторанной продукции -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация
Анотація: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гаталяк, О. М.; Ганич, Н. М.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.


    Ткачук, С. В.
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 7. - С. 194-200. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Послуги--Сфери--Маркетинг--Україна
   Послуги--Сфери--Персонал--Україна

   Обслуговування--Процеси--Україна

Кл.слова (ненормовані):
послуга -- услуга -- процес обслуговування -- процесс обслуживания -- контактний персонал -- контактный персонал -- якість обслуговування -- качество обслуживания

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)